Najwieksze zwyciestwo

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Terenes »

A gdyby dodac nowa plaszczyzne do rozwoju postaci i wsrod statystyk
"stan" dodac pole "najwieksze zwyciestwo" (dobity stwor o najwiekszej sile bojowej) i ewentualnie "najwieksze samodzielne zwyciestwo" (dobity stwor o najwiekszej sile bojowej gdy nie bylo sie w druzynie).

Sila bojowa istnieje, moze jest na to sposob? A im wiecej rzeczy mozna
"kolekcjonowac" tym fajniejsza gra. Szczegolnie ze "najwiekszego zwyciestwa"
nikt ci nie odbierze.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Buluar »

Pomysl fajny, ale ja bym poszedl jeszcze dalej. Zakodowac powiedzmy prosty naszyjnik, w ktorym glowny element ozdobny zmienial by sie wraz z zabiciem coraz grozniejszego, wiekszego stwora.
Po co ukrywac taka informacje o wyczynie w komendzie, ktora bedzie widziec tylko postac? - zeby pochwalic sie koledze, trzeba bedzie na ircu albo gg wklejac mu "stan".

Re dol:

Abgrejdowac klub Lowcow Glow :idea:
Ostatnio zmieniony 05 lip 2009 11:42 przez Buluar, łącznie zmieniany 1 raz.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Terenes »

Faktycznie, moglby to byc jakis klub "lowcow potworow" albo cos.
Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Vinzt »

Na przyklad jakies trofeum (albo kilka - z najsilniejszych przeciwnikow jakich sie udalo powalic) dodawac do itemu. Ale! Nie zgadzam sie na naszyjnik. Powinno to byc miejsce, ktore nie jest zarezerwowane przez itemy gildiowe (chodzi o to, zeby slot byl unikatowy, tylko na ten item).

Pomysl ciekawy :]
Awatar użytkownika
Kilvar
Posty: 38
Rejestracja: 12 lut 2009 23:49
Lokalizacja: Bydzia

Re: Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Kilvar »

Swego czasu myslalem nad idea prostych klubow zawodowych, ktorych pomysl opierac mial sie na zdobywaniu coraz to bardziej heroicznych tytulow zwiazanych z wykonywana przez postac praca (chodzi oczywiscie o zabijanie npcow).

Tak mialby powstac klub szczurolapow (za zabijanie szczurow), ktory poza titlem mialby jeszcze kilka emotow. Dodatkowe warianty to lowca zielonoskorych (za gobliny i orki), lowca czarownic (stwory chaosu) czy wiedzmin (stwory pokoniukcyjne) etc. to tylko przyklady, ale mozliwosaci jest tyle co w WHRP profesji. Expilo by sie taki titl zawodowy w miare zabijania kolejnych setek wybranych wrogow. Oczywiscie tylko jeden taki 'zawod' na raz.

Rozwiazanie wydaje mi sie proste, nieingerujace w mechanike i daje duza mozliwosc kreowania nowych, ciekawych rozwiazan przy zerowym nakladzie na nowe gildie, lokacje czy kodowe wygibasy.

Co wy na to?

Pozdro,
K.
One bone broken for every twig snapped underfoot!
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Najwieksze zwyciestwo

Post autor: Buluar »

Re up:

Kluby charakteryzuja sie min. tym, ze nie daja wlasnie jakis tytulow, dodatkowo zasmiecajacych 'kto'. Osobiscie uwazam to za swietne zalozenie, gdyz jestem przeciwnikiem tytulow na dwie linijki (tak jak i bezsensownie dlugich emotow). Pozwalaja za to lepiej odgrywac postac, poprzez szereg emotow i o to w nich chodzi.
Jak napisalem wczesniej, moze warto by zmodernizowac poprostu klub lowcow glow. Procz pergaminu dac im wlasnie jakis naszyjnik, czy cos tam innego, co by ewoluowalo wraz z kolejnymi, wiekszymi trofeami.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
ODPOWIEDZ