Regulowanie stopnia agresywności w walce.
: 29 sty 2017 21:06
Cześć, naszedł mnie dzisiaj prosty w realizacji pomysł, a jednocześnie taki, który wprowadziłby spore urozmaicenie w walkach PvP i PvE.
Proste jak drut i istniejące w ADOM-ie - za pomocą opcji regulujemy stopień agresywności w walce.
Najwyższa agresywność - znacznie zwiększone obrażenia kosztem celności, defensów i ilości otrzymywanych obrażeń.
Agresywny - zwiększone obrażenia kosztem defensów i ilości otrzymywanych obrażeń.
Normalne zachowanie w walce - obecne przeliczniki.
Defensywny - zmniejszone obrażenia kosztem zwiększonych defensów.
Bardzo defensywny - znacznie zmniejszone obrażenia i celność kosztem zwiększonych defensów.
Otwiera to mnóstwo możliwości taktycznych, balansuje wszystkie ekspowiska i wprowadza ogromnie dużo pozytywnej konfuzji i życia do Arkadii.
Nie wprowadzałabym osobiście ograniczeń w częstotliwości zmiany stylu walki, im częściej gracz będzie mógł aktywnie zmienić coś w przebiegu walki i jakkolwiek wpłynać na jej przebieg, tym lepiej dla tej gry uważam.
Co myślicie?
Proste jak drut i istniejące w ADOM-ie - za pomocą opcji regulujemy stopień agresywności w walce.
Najwyższa agresywność - znacznie zwiększone obrażenia kosztem celności, defensów i ilości otrzymywanych obrażeń.
Agresywny - zwiększone obrażenia kosztem defensów i ilości otrzymywanych obrażeń.
Normalne zachowanie w walce - obecne przeliczniki.
Defensywny - zmniejszone obrażenia kosztem zwiększonych defensów.
Bardzo defensywny - znacznie zmniejszone obrażenia i celność kosztem zwiększonych defensów.
Otwiera to mnóstwo możliwości taktycznych, balansuje wszystkie ekspowiska i wprowadza ogromnie dużo pozytywnej konfuzji i życia do Arkadii.
Nie wprowadzałabym osobiście ograniczeń w częstotliwości zmiany stylu walki, im częściej gracz będzie mógł aktywnie zmienić coś w przebiegu walki i jakkolwiek wpłynać na jej przebieg, tym lepiej dla tej gry uważam.
Co myślicie?