Strona 3 z 4

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 23 lut 2015 14:23
autor: Narmaniel
Czysto informacyjnie pytam, bo jestem wredny. Gadajcie sobie, już nie przeszkadzam.

:ugeek:

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 07 cze 2019 05:16
autor: Tercoral
A dobra, mam dobry humor na szpadlowanie to podbije temat. Moze sie uda uzyskac jakas odpowiedz widzow na ten pomysl, bo wydaje sie ciekawy w obecnych realiach arkadii gdzie liczba graczy jedzie po rowni pochylej w dol, co prawda teraz niezbyt stromej, ale jednak. Wlasciwie nie poprawi to "onlina", ale wydaje mi sie ze uczciwym jest mozliwosc zostania szefem swojego klubu i zdobycie sobie jakiegos domku w momencie nawet w ktorym wizowie sie wykrusza. (Rafgart choc rzadzi jako tako i koduje to nie jest wieczny.)

Teraz zeby dostac sie do gildii trzeba miec osobe ktora wpisze ci komende "przyjmij X do gildii", a nawet nie zyczac nikomu zle to szefowie "wymarzonych" gildii odejda w zapomnienie... Wydaje mi sie ze juz teraz jest maly problem z niektorymi gildiami. Moze w tym topicu dalo, by sie stworzyc wytyczne do zakladania takich klubow uprawnionych do zdobywania domkow.

X Wymogi na klub:
- Ksiazka z historia, opisem, celami, hierarhia itp. klubu nadajaca sie do biblioteki publicznej. (czyli tajne stowarzyszenia wyuzdanych expiarzo-PK odpadaja)
- Szef musi miec XXX dni nabite wieku postaci.
- Moze jakies drobne emoty.
- Opis systemu przejmowania wladzy. (Przy zakladaniu mozna wybrac rozne, demokracja, mordobicie, rady itp...)


I ze zlozonym projektem piszemy do administracji, ona przekleja to gdzie trzeba i automatem po jakims czasie jestesmy szefem wlasnego klubu. Domki stoja otworem, a etaty zdobywa sie w tradycyjny sposob.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 07 cze 2019 10:15
autor: Rankor
Wydaje mi się, że nie ma żadnych plusów w tym rozwiązaniu, skoro administracja musi to zaakceptować, księgi, hierarchie i tak dalej i tak dalej. De facto oznacza to założenie prostej gildii.

Jeśli już byłaby potrzeba takich para-stowarzyszeń ad hoc, wydaje mi się, że powinno to być bardzo proste i nie wymagające akceptu. Przykładowo (to tak na szybko) jest item do kupienia "obóz" za 100 albo 500 mth, rozbijasz go i masz w nim skrzynię i jako właściciel "obozu" możesz przypisywać osoby, które mogą do niego wejść. Posiadanie "obozu" daje właścicielowi titla (albo i nie). Obóz można rozbić w lokacjach o klasie innej niż miasto/trakt.

EDIT: oczywiście, żeby nie było nagle obozu na obozie, bo mamy w końcu wielu tysiącerów mithrylowych, trzeba by to ograniczyć, np. wymagając jakiegoś levelu, bycia poza stowarzyszeniem, miesięcznego utrzymania itd., obowiązku przypisania przynajmniej kilku osób, żeby nie mieć swoich prywatnych domków itd. itd.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 07 cze 2019 11:18
autor: Werbat
Dekoral, ja Ci z całego serca życzę, żeby Ci w końcu ktoś zakodował te domki. Miej sobie jeden, wejdź tam, schowaj głowę w dupę i nie wychodź, zwłaszcza nie zamykaj klienta, żeby pisać na forum. Proszę.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 07 cze 2019 11:26
autor: Rukhar
Takiego szybkiego bana na miesiąc cyk?

Tercoral po co Ty piszesz te bzdury. Skoro mnie to meczy i podejrzewam, ze polowe graczy również czytanie tego, to ja współczuje czarodziejom, którzy zmarnują czas na przeczytanie takiego czegoś, zamiast jakiś fajnych pomysłów, które przewijają się w tym dziale.

EDIT: Dodam jeszcze tylko, ze jeśli kiedyś wpadniesz na fajny pomysł, to nikt go nawet nie przeczyta, bo pewnie już filtry ustawione są na „tercoral”.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 29 wrz 2019 07:30
autor: Kerian
Tak tylko podbijam.

Może ktoś napisze coś ciekawego nadającego się do dyskusji którą chętnie pociągnę. Nie chcę zakładać następnego topicu z sondą.


Warczącym, że znów psuja Arkadie dziękujemy.

Edit:

Jeśli chodzi o widoczność domków dla kogoś innego niż właściciela to proponuje system który dla gracza mniej więcej, by wyglądał tak:

- "Stawiamy/Znajdujemy" domek na wyznaczonej lokacji
- Nikt nie widzi wejścia oprócz właściciela.
- Właściciel może "dodać" do domku "stałych gości".
- Jeśli ktokolwiek z uprawnionych wejdzie do domku to do zwyczajowych wyjść z lokacji dodaje się np "garnizon keriana" dla osób postronnych.
- Wyjście widać 15 minut po wejściu, później znika, do czasu aż ktoś go ponownie odwiedzi.
- Niechciani goście maja do zabicia/zniszczenia obronę, by zniszczyć wejście do domku raz na zawsze, "odpisać" wszystkich gości i dostać się do skrzyń.

Wydaje mi się, ze to w miarę dobry sposób zabezpieczenia przed przypadkowym "spaleniem".

Domki mogą służyć nawet za areny do ustawianych walk jeśli ktoś się fajnie do tego przyłoży.


Około 10 rożnych wersji domków, po 20 lokacji i można będzie reformować :D

Acha i jak z gildia jeden domek lub zaproszenie na postać, żeby nie było sieci safelockow.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 29 wrz 2019 12:39
autor: Chivasso
Znowu domki?...

Przecież można na Arkadii wynająć własny pokój.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 29 wrz 2019 17:56
autor: Kerian
Tylko w jednej domenie można to zrobić i trzeba rpgowac, a dla mnie Arkadia to powinien być ekosystem gdzie ważne rzeczy takie jak np safelock zależą tylko od decyzji gracza i powinny być choć trochę odporne na złośliwość innych

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 29 wrz 2019 20:41
autor: Chivasso
Kerian pisze: 29 wrz 2019 17:56 trzeba rpgowac
A to pech.

Re: Nowe gildie z opcja zdobywania

: 03 paź 2019 13:50
autor: Werbat
Zalogowałem się na forum po miesiącu, a tam Tęcza jest Tęczą i dalej o domkach. Pewne rzeczy się nie zmieniają <3