Strona 4 z 4

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 13:39
autor: Aleksa
Zwygla grafike w formie np. Zwyklego jpg czy gif. Tak sa to lata pracy, ale przeciez można byłoby uzupelniac taka biblioteke stopniowo. Ale z tego co wiem Arkadia nie istnieje od wczoraj tylko od kilkunastu lat wiec powoli by sie to zrobilo. Nawet jeśli nie chcecie, to czy jest taki klient do odtworzenia Arkadii, ktory umozliwilby mi zmodyfukowanie go i dodanie wlasnych obrazow np. Za kazdym razem gdy pojawi sie w opisie lokacji slowo "karczma"?

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 14:14
autor: Herenvarno
Tego rodzaju klient (-ty) jak najbardziej istnieja, kwestia oskryptowania jednak pozostaje wylacznie w rekach uzytkownika. (np. dodanie grafiki)

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 15:50
autor: Aleksa
To mógłby mi ktoś zaproponować jakiegoś klienta?

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 16:17
autor: Thork
Zmud/cmud.

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 16:40
autor: Herenvarno
Oraz wszelkie klienty obslugujace protokol MXP.
Tworzysz "obrazki" na wlasnej stronie (nawet na kompie (localhost)), a twoj klient "klika" w linki w odpowiednim momencie, kazdy "link" to konkretny obraz.

Re: Obrazy w Arkadii?

: 05 lis 2014 20:21
autor: Gleanevall
Hehe, Aleksa zaproponuj parę obrazków, to oskryptujemy to od ręki dla cmuda. Najlepiej coś w stylu poziomego banera o stałych wymiarach.

Re: Obrazy w Arkadii?

: 06 lis 2014 14:24
autor: Talren
Koleżanka Aleksa nie potrafi docenić wyjątkowo uprzejmej i wyważonej odpowiedzi Werbata. Z którą zgadzam się w 100%

Werbat, brawo! :D

Alekso, dlatego wszyscy od lat nieprzerwanie gramy w tę grę, że nie ma w niej obrazków. Nie chcemy ich i tyle, nawet jakby taka możliwość była.

Re: Obrazy w Arkadii?

: 02 maja 2016 11:47
autor: Feanyewedd
Salve,
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, a nie chciałem zakładać nowego tematu, jako że wpisuje się w nazwę tego tutaj. Mianowicie odrzucając niestety kompletnie nietrafiony pomysł (wybacz! amica Aleksa, sed magis amica verita) proponuję coś wpisującego się (chyba) w klimat Arki.

Zacznijmy waląc prosto z mostu pytaniem retorycznym: Czytali Sagę Wiedźmińską? Czytali. Kojarzą na pewno pewną charakterystyczną postać: Lydię van Bredevoort. Kto jej nie współczuł? Kto jej nie kochał? Ci, co unieśli ręce mają teraz czas by po cichutku wymknąć się z sali. Kto nie chciał być natchnionym malarzem jak ona? (pomijając brak szczęki)

Sedno sprawy: Malowanie obrazów. Zależnie od poziomu umiejętności malowanie, korzystasz z bazy danych przymiotników, kolorów, wzorów etc. jak przy tatuażu. Możesz robić portrety/krajobrazy, pod warunkiem że choć raz w życiu widziałeś malowaną personę czy krajobraz. Zależnie od poziomu intelektu możesz malować z pamięci. Umiejętność praktyczna- im więcej malujesz, tym więcej przymiotników odblokowujesz i tym większa szansa że obraz mimo wszystko nie wyjdzie brzydki. Po wybraniu tematyki obrazu Mud sprawdza, czy masz materiały typu płótno czy barwniki, po czym przez jakieś 5 gnomich minut idlujesz i zrobione. Gotowe obrazy można sprzedawać u specjalnych kupców, wieszać na ścianie, bądź po prostu zachowywać jako pamiątkę.

Nareszcie jakaś alternatywa dla artysty bez daru lirycznego!

Co sądzicie?
F.

Re: Obrazy w Arkadii?

: 02 maja 2016 12:00
autor: Gerdia
Pomysł ciekawy,
ale sama propozycja nie wystarczy. Jeżeli chcesz mieć cień szansy na wprowadzenie do tego
musiałbyś stworzyć naprawdę dobry, dopracowany w każdym szczególe projekt ... najlepiej klubu.
Czyli prócz tego jak powstawałby dane dzieła, przedmiot klubowy, może jakieś tytuły, sposób
przyjmowania (aj czy moze jakis egzamin malarski) itd.
(podpowiedź: w Wyzimie jest pracownia malarska jako lokacja)

Czy obrazy miałyby przetrwanie, czy byłyby jednorazowe, co z tymi powieszonymi na ścianie - apokalipsa by je zabierała?
Czas powstawania dzieła w zależności od jego skomplikowania?
I jak ceny by sie miały kształtować, w zależności od czego?
Czy dałoby się obrazy oprawiać? itd.

Dużo pracy, a przede wszystkim konsultacje czy to w ogóle ma szanse powstać i w jakiej formie byłoby kodowo możliwe.

Niemniej powodzenia,
G. :twisted: