Drobne pomysły z ukłonem dla początkujących
: 22 cze 2014 19:13
Długie opisy włączone domyślnie
Swego czasu domyślnie zostały włączone krótkie opisy lokacji. Proponuję, by na czas "idlowania stażu konta", o którym była mowa gdzieś na wieściach (ten czas, kiedy postać świeci się jako żółtodziób, ma bonusy, itd) przywrócono długie opisy. Sugestię zaciągnąłem z działu Pomocy dla Początkujących, gdzie na pytania "Jestem na statku, gnom mnie wyrzucił i co robić teraz" padają odpowiedzi w stylu: wpisz komendę 'spojrz'.
Spec GP
Jednym z głównych sposobów motywowania ludzi w początkowych stadiach edukacji jest nagradzanie. Proponuję, by spec włączał się dopiero wtedy, gdy ktoś podejmie się zawodu typu AJ lub wytrenuje broń na odpowiedni poziom (pobieżnie?). Byłaby to miła niespodzianka, jeśli podczas walki nagle nasz cios nie dość, że sporo skuteczniejszy, to jeszcze z wyczesanym opisem. Teraz istnienia speca żółtodziób nie zauważa. A chodzi o to, żeby była to kolejna rzecz, która została przez niego zdobyta.
edit: doprecyzowanie idlowania stażu konta
Swego czasu domyślnie zostały włączone krótkie opisy lokacji. Proponuję, by na czas "idlowania stażu konta", o którym była mowa gdzieś na wieściach (ten czas, kiedy postać świeci się jako żółtodziób, ma bonusy, itd) przywrócono długie opisy. Sugestię zaciągnąłem z działu Pomocy dla Początkujących, gdzie na pytania "Jestem na statku, gnom mnie wyrzucił i co robić teraz" padają odpowiedzi w stylu: wpisz komendę 'spojrz'.
Spec GP
Jednym z głównych sposobów motywowania ludzi w początkowych stadiach edukacji jest nagradzanie. Proponuję, by spec włączał się dopiero wtedy, gdy ktoś podejmie się zawodu typu AJ lub wytrenuje broń na odpowiedni poziom (pobieżnie?). Byłaby to miła niespodzianka, jeśli podczas walki nagle nasz cios nie dość, że sporo skuteczniejszy, to jeszcze z wyczesanym opisem. Teraz istnienia speca żółtodziób nie zauważa. A chodzi o to, żeby była to kolejna rzecz, która została przez niego zdobyta.
edit: doprecyzowanie idlowania stażu konta