Imiona i Opisy.
: 22 mar 2013 23:10
Witam,
Mój pomysł to możliwość zmiany opisu i imiona postaci z odpowiednimi ograniczeniami.
+ zmniejszenie ilości sekond'ów
+ nie tracimy czasu na "robienie" nowych postaci
+ możliwość rozpoczęcia nowego epizodu dla danej postaci
+ często zdarzało się, że gracze ze starymi bazami opisów atakowali bez pytania początkujące postacie, jeśli będą świadomi, że opisy się zmieniają to zaczną oceniać postacie a nie atakować z bind'ów
- postacie co Cie zapamiętały tracą Cie w pamięci - uważam to za minus ze względu na to, że robisz się nie widoczny dla swojego stowarzyszenia/znajomych a jak chcesz się ukrywać w kto przed wrogami to nie ma aktualnie problemu teraz.
Jak ma to działać:
1. Imiona
Możliwość zmiany u npca u którego masz pochodzenie. "( Wykorzystaniue odrazu npcy które są zakodowane)
Przekupienie npca - np 10 20 50 100 ? mithrylowych monet ( do wyboru przez wizów) . Po zmianie imiona blok na 1 rok.
2. Opis postaci.
Mozliwość zmiany jednego opisu postaci raz na 50 - 100 dni postaci tez u npca z pochodzenia - tutaj staz sie liczy postaci. Np. Tworzymy młodego jasnookiego elfa, po 50 dniach zmieniamy mu na dojrzalego jasnookiego elfa.
PS: Jeśli będzie zainteresowanie ze strony wizów, warto poszerzyć bazę opisów postaci - uważam, że jest uboga i często można spotkać postacie o podobnych opisach.
Mój pomysł to możliwość zmiany opisu i imiona postaci z odpowiednimi ograniczeniami.
+ zmniejszenie ilości sekond'ów
+ nie tracimy czasu na "robienie" nowych postaci
+ możliwość rozpoczęcia nowego epizodu dla danej postaci
+ często zdarzało się, że gracze ze starymi bazami opisów atakowali bez pytania początkujące postacie, jeśli będą świadomi, że opisy się zmieniają to zaczną oceniać postacie a nie atakować z bind'ów
- postacie co Cie zapamiętały tracą Cie w pamięci - uważam to za minus ze względu na to, że robisz się nie widoczny dla swojego stowarzyszenia/znajomych a jak chcesz się ukrywać w kto przed wrogami to nie ma aktualnie problemu teraz.
Jak ma to działać:
1. Imiona
Możliwość zmiany u npca u którego masz pochodzenie. "( Wykorzystaniue odrazu npcy które są zakodowane)
Przekupienie npca - np 10 20 50 100 ? mithrylowych monet ( do wyboru przez wizów) . Po zmianie imiona blok na 1 rok.
2. Opis postaci.
Mozliwość zmiany jednego opisu postaci raz na 50 - 100 dni postaci tez u npca z pochodzenia - tutaj staz sie liczy postaci. Np. Tworzymy młodego jasnookiego elfa, po 50 dniach zmieniamy mu na dojrzalego jasnookiego elfa.
PS: Jeśli będzie zainteresowanie ze strony wizów, warto poszerzyć bazę opisów postaci - uważam, że jest uboga i często można spotkać postacie o podobnych opisach.