Strona 1 z 2

Wbudowane kolory ASCII

: 21 sty 2013 21:03
autor: Rakoth
Pytanie do wizów:

Czy jest możliwość zaimplementowania kolorów ASCII z poziomu kodu arkadii? Chodzi o podstawowe rzeczy typu kierunki wyjść, kondycja i teksty wypowiadane przez inne postacie? Ewentualnie jeszcze kolorowanie ciosów ale w sumie te trzy pierwsze, jeśli chodzi o mnie, by wystarczyły.

Dlaczego?

Po pierwsze, osoby które mają pierwszy kontakt z arkadią nie maja kolorujących skryptów. A takie ułatwienie na pewno by im pomogło.(Nie ma grafiki ale przynajmniej jest kolorowo;)

Po drugie(ważniejsze;), dużo ostatnio gram w arkadie używając tabletu i mój klient niestety nie pozwala zrobić kolorujących trigów.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 21 sty 2013 21:45
autor: Haern
Technicznie wykonalne, bo na innym mudzie to widziałem.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 21 sty 2013 22:10
autor: Rakoth
Czy w takim razie jest szansa na zrealizowanie?

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 22 sty 2013 12:00
autor: Ajka
O, tak tak!
Byloby świetnie, ja gram przez Mudwalkera, udaje mi się na nim w jakiś dziwny sposób wymusić jeden kolor...
Jakby się dało pokolorować wyjścia, mówienie i emoty skierowane w moją postać oraz kondycje to będę szczęśliwa :)

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 22 sty 2013 16:24
autor: Zurwen
Z tego co się orientuję, w javowym kliencie dedykowanym są już porobione podstawowe kolorki.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 22 sty 2013 17:40
autor: Rakoth
Tak, są wbudowane w klienta na stronie. Ale mi chodzi tutaj o wprowadzenia ich do kodu arki tak by w każdym kliencie który obsługuje kolory ASCII były widoczne.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 22 sty 2013 17:51
autor: Rafgart
Kolorowanie mozna wlaczyc, tyle ze na mudzie, ktory nie byl od poczatku pod to projektowany, ciezko bedzie oznaczyc odpowiednie miejsca.

Jesli komus zalezy, to niech przygotuje kompletna liste co powinno byc kolorowane. Nic jednak nie moge obiecac.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 23 sty 2013 00:03
autor: Rakoth
Moje propozycje to:

tekst wypowiadany przez postacie i npc w taki sposób:

Wielki zły ogr dudni:Moja byc glodna!

Wyjścia z lokacji:

Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludnie.

Kondycja:

Jestes w swietnej kondycji.
Ogr jest w swietnej kondycji.
Troll jest w jest ledwo zywy.

Kolorowanie ciosów:

Koscisty zdenerwowany goblin rani cie dluga czarna dzida, trafiajac cie w korpus.

Lekko ranisz koscistego zdenerwowanego goblina dlugim masywnym korbaczem, trafiajac go w glowe.


I to chyba tyle. Kolory oczywiście podałem przykładowo na tak "mniej, więcej"

[Edit]
Jeszcze mi przyszlo do glowy, że fajnie jakby pokolorowane były postacie których imiona znamy.

Przykład:
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i poludnie.
Wielki zły ogr, Szturmix, Gandalf, Niesmiala pocztowa elfka.

Emoty skierowane do postaci.
Żeby było w jednym poście.

Deli spoglada na ciebie z niepokojem.
.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 23 sty 2013 05:36
autor: Herenvarno
Short lokacji:

Sypialnia kaznodziei.

Re: Wbudowane kolory ASCII

: 23 sty 2013 11:51
autor: Jellidifor
I oczywiście w opcjach +/- ASCII. :)