Dwuklasowość i rasówki + zawodówki?! Tak, to możliwe!

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 267
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Dwuklasowość i rasówki + zawodówki?! Tak, to możliwe!

Post autor: Ulik » 28 sty 2013 08:21

Akurat dodawanie jakichkolwiek umów za pochodzenie/wyznanie to nie za mądry pomysł. Ludziki będą w wyborze powyższych kierować sie tym jakie umy chcą mieć a nie odgrywaniem postaci.

Augustin
Posty: 52
Rejestracja: 03 cze 2012 21:56

Re: Dwuklasowość i rasówki + zawodówki?! Tak, to możliwe!

Post autor: Augustin » 05 lut 2013 19:57

W sumie nawet fajne, sa te wszystkie pomysly..

Nie wiem kto ile na mlotku siedział, ale:

system profesji typu: wykup rozwinięcia, idź dalej jest do dupy. Chociaż nie można odmówić mu jakiejś grywalnosci. ;) (tak mamy na arkadii)
To co proponujecie to zbliża nas tylko do tego papierowego systemu

Bo zamiast
zolnierz -> szampierz
Będzie
zielarz -> weteran -> szampierz
Pomysl iluandile:
zolnierz -> weteran -> [szampierz/oficer]

Doloze coś takiego, bardzo fajne jest składanie sobie postaci/zawodu z małych elementów (Polecam system gasnace slonca)
(Niestety te elementy trzeba zakodowac...)


Jakieś tam lużne pomysły:

Dany zawód (AJ/GILDIA) nie daje maxymalnej liczby treningów, ale plusy do, a ewentualnie procenty od, jakiejś wartości podstawowej.

Ciekawym rozwiązaniem było by tez podniesienie umiejętności GP niebojowych i np zawód żołnierz oprócz + do broni ma - do skradania się oraz zielarstwa. Zawsze będzie to dodatkowe 20 mithryli do wydania.


A co do składania postaci... Pod koniec zawsze będzie nudno. :)

ODPOWIEDZ