Mapa

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Horwel
Posty: 11
Rejestracja: 08 lis 2012 19:27

Re: Mapa

Post autor: Horwel » 08 gru 2012 15:43

Wydaje mi się, że zmienianie poziomów nie będzie takim problemem ponieważ większość świata nie nie wychodzi poza +1/0/-1. Tak jak trochę widać na mapce testowej, poziomy pod i nad aktualnym będą widoczne z automatu (tylko, że z alpha). Fakt, że w pewnych miejscach może być to uciążliwe (patrz okolica Craag czy nawet Mahakam), ale tam mogę zdefiniować większą widoczność. Jeśli moje rozwiązanie okaże się niepraktyczne, i ludzie będą marudzić, to zawsze mogę zmienić :) Tak czy inaczej, te zmiany będą łatwiejsze do wprowadzenia jak już skończę z mapą.

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Mapa

Post autor: Zurwen » 08 gru 2012 18:18

Horwel pisze:Melduję się, żyję, mapa dalej jest realizowana. W tym momencie została mi do narysowania/złażenia północna część Ishtar (Blaikven, Daevon, pustynia — te okolice). Sprawdziłem i uaktualniłem większość połączeń lądowych i morskich.
Mam niedużą postać, więc siłą rzeczy nie jestem w stanie zwiedzić sporej części expowisk, co w sumie jest na plus w związku z tym, że mapa będzie dedykowana nowym/ mało zaawansowanym graczom, takim jak ja. Mogę rzucuć ciekawostką, że Akradia ma ponad 20 poziomów wysokości a jedyne miasta znajdujące się wyżej niż na poziomie 0 to Mons Arx i Craag Ros.
Mam spore problemy z kodem samej mapy, kupiłem bardzo zaawansowany temptate i nie jestem w stanie wprowadzić niektórych zmian. Jak jest tu jakiś uber-programista ze znajomością flasha to chętnie przyjmę pomoc przy realizacji strony technicznej :). Na razie tyle, stay tuned!
Carbon też jest powyżej ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Horwel
Posty: 11
Rejestracja: 08 lis 2012 19:27

Re: Mapa

Post autor: Horwel » 08 gru 2012 20:43

A i owszem, zapomniałem o Carbon :)

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Mapa

Post autor: Zurwen » 08 gru 2012 20:46

Ogólnie nie radzę za bardzo Arkadię rozdzielać na poziomy w wysokościach. Podczas tworzenia nikt się tym nie przejmuje raczej, więc są lokacje na które z jednej strony wchodzi się w górę (np. wspinaczką) a z drugiej schodzi zwyczajnymi kierunkami. Fajny pomysł z tą mapą w każdym razie.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Horwel
Posty: 11
Rejestracja: 08 lis 2012 19:27

Re: Mapa

Post autor: Horwel » 08 gru 2012 21:09

Jakoś sobie z tym poradziłem, w niektórych miejscach faktycznie jest problem, ale udało mi się jakoś to rozwiązać. Na przykład w pewnych przypadkach zejście w dół praktycznie oznacza zejście o 2 lub więcaj poziomów. Zgryz mam tam, gdzie zmienia się poziom, a potem okazuje się, że wcale się go nie zmieniło. Z tego co pamiętam są dwa takie miejsca na mapie, więc nie ma tragedii.

Igram
Posty: 6
Rejestracja: 23 gru 2012 08:14

Re: Mapa

Post autor: Igram » 30 gru 2012 11:05

a co powiecie zeby zrobic altdorf? spotkalem sie ze npce cos o nim mowia a nie widac zeby byl..

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mapa

Post autor: Rennz » 30 gru 2012 11:31

Altdorf będzie po świętach. A tak na poważnie to jest projekt, który wykończył już tylu wizów, że pewnie nigdy nie zostanie skończony (-:

Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Mapa

Post autor: Hunrim » 30 gru 2012 12:04

Ja mam wciąż nadzieję na Tretogor.

Gość

Re: Mapa

Post autor: Gość » 26 sty 2013 12:41

altdorf to podstawa warhammera wiec jako fam marze o nim na arce.. a moze nie wiecie kto gra w bialymstoku?

Rathosan
Posty: 1
Rejestracja: 07 mar 2013 19:59

Re: Mapa

Post autor: Rathosan » 07 mar 2013 20:06

Ja jako nowy gracz poszukiwałem mapy albo chociaż wylistowanych postaci do questow z listonosza, bieganie w kolko po omacku po mieście jest strasznie flustrujące. Jeżeli chcecie, żeby była radocha to przynajmniej pocztowy NPC powinien dawać jakieś wskazówki...

ODPOWIEDZ