Male zmiany w cechach.

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Hasp
Posty: 133
Rejestracja: 03 gru 2009 00:44

Male zmiany w cechach.

Post autor: Hasp »

Witam,

proponuje troche urozmaicic cechy. Nie chodzi mi o zwiekszenie ich opisowych wartosci widzianych w komendzie 'cechy', a dodanie paru do tych, ktore widzimy przy 'medytacji'.

Mianowicie chodzi mi o dodanie kilku dodatkowych opisow do 'brakuje ci bardzo niewiele/niewiele/troche/duzo/bardzo duzo'. Moga to byc: malo, sporo, dosc duzo.

Powod? W tej chwili by osiagnac mocarny/atletyczny (akrobatyczny tez, ale zrecznosc jest dla elfow :P), jest relatywnie latwo. I przy niektorych ustawieniach cech mozna zobaczyc te cechy juz na kawale swiata, a na 'zwiedzil' sa juz epiki, i ciezko sprawdzac przyrost cech.

Co wy na to? Troche swiezosci do Arki. :) A mowie, ze liczby kryjace sie za waszymi cechami by nie ulegly zmianie. Jedynie opisy.

Pozdrawiam,
Hasp.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Buluar »

Skala cech juz od dawna nie wspolgra ze skala poziomow, przez co gracze praktycznie nie maja cech o wydzwieku negatywnym z dolu skali, a wiekszosc bardzo szybko ociaga epiki, przez co wyzsze poziomy sie zmieniaja, a cechy juz nie.

Przy obecnych poziomach epickie cechy powinny pokazywac sie np.: w okolicach jakiegos widzial, wtedy cechy zaczelyby odzwierciedlac rzeczywista sile postaci.

To co proponujesz + z dwa dodatkowe opisy w skali cech i mysle, ze byloby po sprawie.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Awatar użytkownika
Hasp
Posty: 133
Rejestracja: 03 gru 2009 00:44

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Hasp »

Mysle, ze dodanie 3 opisow, ktore napisalem, spowoduje zmniejszenie cech o 37,5%, przez co ludzie z epikami, beda mieli ledwo co poteznych? (opisowo, liczby sie nie zmienia)
Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Loptak »

Nadludzki poziom strasznie źle brzmi jak się gra ogrem:(
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Deli »

Albo halflinka.

Juz predzej "Jestes nieludzko silna." ;)
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Gość

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Gość »

Tylko w przypadku gnomów jest ok.
Wiadomo: gnom to nadczłowiek.


A może prościej zrobić zwykłą dewaluacje nazw cech (zmiana samych nazw), na przykład o dwa oczka w dół:

Kod: Zaznacz cały

mocarny -> mocny
potezny -> silny
...
akrobatyczny -> zreczny
gibki -> zwinny
...
itd...
Po co te epiki i nadludzie? (tzn niech sobie wskakują na tej legendzie, czy coś)
I przy okazji wróciłyby do gry te zapomniane: krzepki, sprawny, dobrze zbudowany :)
Awatar użytkownika
Opeteh
Posty: 29
Rejestracja: 29 gru 2009 14:21

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Opeteh »

Zdecydowanie dołączam się do pomysłu z cechami. Po to są zakodowane, żeby dawały graczowi informację o ich przyroście. Przy obecnych poziomach na Arkadii powyżej zwiedził mozna jedynie śledzic przyrost mentali. :)
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Miuosh »

Jezusmaryja, Loptak ma nadludzia?! Niechże go ktoś w końcu fragnie!
A pomysł git.
Ogre!
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Hunrim »

Mi się podoba tak jak jest. Skoro poziomy wyżej niż zwiedził są dla maniaków, to niech włożą oni trochę wysiłku w sprawdzanie cech, a normalny gracz niech nacieszy oko mocarnym, akrobatycznym i atletycznym :)
Gość

Re: Male zmiany w cechach.

Post autor: Gość »

Przecież da się mieć nadludzia na zwiedził. To co to za nadludź, skoro poziom między kawał a zwiedził jest standardowy na Arce?
ODPOWIEDZ