Huggo pisze:Sami to jakoś logicznie poukładajcie, o ile tak by było prościej,
druga opcja która po X czasie nieaktywności może zerwać postać.
W pierwszym poście wszystko jest poukładane. Jak na razie nikt nie podał realnych argumentów przeciw temu rozwiązaniu ani nie zaproponował lepszej i przetestowanej alternatywy. Zaproponowany mechanizm działa z istniejącymi klientami mudowymi, nie wymaga żadnych zmian po stronie użytkowników i jest dla nich niewidoczny.
Nieaktywne polaczenie: wyloguj/zerwij <- W pierwszej kolejności.
Czas do zerwania: 1-30 minut
Czas do wylogowania: 1-30 minut
O ile niema technicznych powodó by nie dało się skrócić tego czasu do
1 minuty, to chyba by rozwiązywało częściowo sprawe.
Rozwiązanie bazujące na nieaktywności użytkownika jest prowizoryczne i niedoskonałe. Raczej nie ma technicznych przeciwwskazań, jednak skrócenie tego czasu spowodowałoby nadmierną ilość zerwanych linków ze względu na zagapienie się graczy. Ponadto działające obecnie rozwiązanie wylogowuje nawet w czasie walki, co zwiększa jego skuteczność, sprawiając jednak, że skrócenie tego czasu dawałoby możliwość nadużyć.