Moim zdaniem warto by było poprawić opisy już w tym projekcie, a nie dopiero w następnym. Wydaje się, że złe opisy drastycznie zmniejszają szansę na zakodowanie takiego miejsca. (A ja bym na przykład chciała, żeby powstało, moim zdaniem torty nie psują klimatu.) Po pierwsze radziłabym przejrzeć projekt pod kątem literówek, a po drugie to co pisał Zorilazor. No i nikt nie wie jak wyobrażasz sobie tę cukiernię, musisz dać nam nieco więcej danych niż to, że jest cukiernią, pachnie w niej tortem i jest gablota.
Na przykład:
Niemal cala drewniana podloga zastawiona jest rozmaitymi sprzetami, przez co niewielkie pomieszczenie wydaje sie jeszcze bardziej ciasne. Masywna lada po lewej stronie oddziela zaplecze od czesci przeznaczonej dla klientow, a ponadto pozwala wyeksponowac pyszniace sie na niej torty rozmaitych ksztaltow, kolorow i wielkosci - specjalnosc tego zakladu. Pod pomalowanymi na jasny, kremowy kolor scianami dostrzegasz kilka szaf, prawdopodobnie sluzacych do przechowywania akcesoriow sztuki cukierniczej. W pomieszczeniu unosi sie delikatny, lecz mdlacy zapach. Na przeciwko debowych drzwi wejsciowych wisi nieduza, ozdobna tabliczka, informujaca o mozliwosci zamowienia tu tortu.
Mamy wtedy jak wygląda podłoga, jak wyglądają ściany, jaki jest układ sprzętów w pomieszczeniu, możemy sobie całość wyobrazić w miarę tak, jak widział to piszący, no i wreszcie mamy informację o możliwości zamówienia tortu podaną w bardziej neutralny sposób niż sugerowanie komuś, że "warto" go zamówić. To samo dotyczy zresztą enpeca. Patrząc na niego, powinniśmy widzieć, jakie ma oczy, włosy, wzrost, wiek, cechy szczególne, a nie fakt, że warto go zapytać o torty. I jeszcze jedna rzecz - warto rozróżnić emoty lokacji od emotów enpeca na lokacji, bo enpeca może ktoś zamordować, a wtedy w Twojej cukierni wciąż będą się działy rzeczy typu "Cukiernik lukruje powoli tort.", "Widzisz jak jeden z klientow odbiera tort z usmiechem.", a postać gracza nie będzie mogła odebrać tortu, bo sprzedawcy nie ma. Trzymam kciuki za powodzenie projektu.