Strona 29 z 134

Re: Drobne pomysly

: 08 mar 2013 14:14
autor: Bam
Coś jakby "pomysł".

Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.

Coś jakby "pomysł 2"
Spodobał mi się też pomysł tych strażnic odgradzających Imperium od Pustkowi. Co by nikt nie płakał, że pojedynczy gracz nie może się przemknąć na PK, można by wprowadzić jakiś powiedzmy dyliżans/wóz z Tadrig do Pustkowi i spowrotem, który co np. 4h realnego czasu wykonuje 1 kurs przejeżdżając niezauważonym przez strażników obu strażnic i przewożąc jednego ukrytego tam mutanta lub np. gladiatora. Oczywiście zamiast wozu, może to być niesamowicie trudne/niebezpieczne przejście jakimś labiryntem pod strażnicami... Chodzi mi tylko o to, żeby nie zamykać wytrwałym graczom tej furtki do PK.

Re: Drobne pomysly

: 08 mar 2013 22:27
autor: Sivlaryan
Bam pisze:Coś jakby "pomysł".
Po przeczytaniu zamkniętego tematu z płaczami do magów, w którym przewijała się kwestia mutacji po "stronie światła" pomyślałem, że ciekawym rozwiązaniem byłoby blokowanie wejścia na teren gildii przez npców stojących na wejściu do niej. Zamiast ataku gwardzistów, czy innych kończących się śmiercią/stratą expa gracza takie npce/gwardziści broniący wejścia na teren gildii blokowali by drogę członkowi gildii posiadającemu chociażby 1% mutacji, mówiąc coś "erpegowego" w stylu 'zmyj to z siebie, zanim tu wejdziesz'. W rezultacie taki np. gladiator musiałby zakończyć grę poza siedzibą gildii, gdyż póki nie wrzuciłby odpowiednio dużo śmieci do urny nie miałby co szukać wewnątrz gildii, a to już jest pewne utrudnienie dla gracza, a także delikatne wymuszenie przypilnowania co by nie mieć mutacji.
Gwardziści by nawet własnego ojca czy siostrę tłukli. Żadnych układów!

Re: Drobne pomysly

: 20 mar 2013 12:23
autor: Evandeil
Czy mozliwe bylo by zakodowanie przesylania paczek na poczcie.
I czy golebie, szczury itd itp mogly by przenosic wraz z wiadomoscia drobne przedmioty typu pierscien.

Re: Drobne pomysly

: 13 maja 2013 14:57
autor: Ulf
Możliwość zapuszczenia brody.
W zakładach w stylu arkadyjskich fryzjerów kilkanaście rodzajów zarostu do zapuszczenia. Wybierasz docelowy wygląd/typ/kolor/spięcie/upięcie/ itd. Płacisz określoną sumkę, golibroda podcina, docina, maluje itd. Wychodzisz z zakładu w opisie pojawia się linia o delikatnym zaroście, by z wyidlowanym czasem zmienić się np. na przerzedzoną bródkę, krótką brodę itd. aż do długości i typu wskazanego przez nas podczas wizyty.

ED: oczywiście z usługi nie mogłyby korzystać elfy! :evil:

Re: Drobne pomysly

: 13 maja 2013 15:21
autor: Andacanvar
Popieram.

Re: Drobne pomysly

: 13 maja 2013 20:08
autor: Ralandil
Ulf pisze: ED: oczywiście z usługi nie mogłyby korzystać elfy! :evil:
To ja poproszę w ramach rekompensaty o możliwość, aby elf mógł taką brodę krasnoludowi zgolić. :mrgreen:

Re: Drobne pomysly

: 13 maja 2013 20:17
autor: Coronius
Znaczy bije mnie 20 przeciwnikow, to szybko wysylam pierscionek za 100mth do kolegi idlujacego w gildii?
Evandeil pisze:Czy mozliwe bylo by zakodowanie przesylania paczek na poczcie.
I czy golebie, szczury itd itp mogly by przenosic wraz z wiadomoscia drobne przedmioty typu pierscien.

Re: Drobne pomysly

: 07 cze 2013 19:34
autor: Andacanvar
Proponuję rozszerzenie komendy 'napelnij' do wozów.

Re: Drobne pomysly

: 19 cze 2013 23:37
autor: Shulz
Pomysl: Wprowadzenie kar utraty doswiadczenia za zmiany zawodow aj/masowych a za opuszczanie gildii utrata doswiadczenia i/lub smierc postaci.
Nie mam niestety pomyslu na to ile doswiadczenia mialoby sie tracic i za jakie zawody.
: )
S.

Re: Drobne pomysly

: 20 cze 2013 11:15
autor: Gerdia
Shulz:
Kto Cie wkurzył wytrenowaniem zawodu masowego i odejściem z gildii?

G. :twisted: