Strona 26 z 134

Re: Drobne pomysly

: 30 sty 2013 03:39
autor: Merkava
Uzbieraj wóz urobku i napisz po Kupca żeby przyszedł.

Re: Drobne pomysly

: 31 sty 2013 17:41
autor: Hiof
Zdaje sobie sprawe z takiej mozliwosci, jednak zglaszajac pomysl nie o to mi chodzilo.

Re: Drobne pomysly

: 03 lut 2013 16:55
autor: Andacanvar
Proponowalbym wprowadzic zewnetrzne opisy zmeczenia,
np. Ktos ciezko dyszy/ pot leje sie z kogos strumieniami itd.
Jest to pomoc zarowno dla gracza, jak i prowadzacego druzyne.

Re: Drobne pomysly

: 03 lut 2013 17:19
autor: Gerdia
re up:
Mi się pomysł nie podoba. Nie chce, żeby moja postać była kodowo zmuszana do dyszenia, spadania czy czegoś takiego.
Drużyna sama powinna pilnować swojego zmęczenia. W każdej chwili można użyć odpowiedniej komendy 'sapnij/odetchnij' itp. lub poprostu poinformować prowadzącego o swoim zmęczeniu.

G. :evil:

Re: Drobne pomysly

: 05 lut 2013 14:06
autor: Werbat
Nazira pisze:Czy można by wprowadzić komendę "ugryz"? ;)

I przysłówek, którego strasznie mi brakuje "z rozmarzeniem".

Bardzo ślicznie proszę, bardziej o drugie niż pierwsze :D
Polecam ?zglos do takich rzeczy. Moje "brzydko" zakodowali w kilka dni.

Re: Drobne pomysly

: 06 lut 2013 17:00
autor: Ralandil
Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.

Re: Drobne pomysly

: 07 lut 2013 01:19
autor: Herenvarno
Ralandil pisze:Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.
Lub w miare bezpieczne. Stemple czasem pekały. (Nie wiem jak tu z gornictwem, nigdy mnie tam masochistyczno/samobojczo/wydobywczy rozrywek nie interesowal), Lecz czy w kopalniach nastepuja tgz "tąpniecia" spowodowane zbyt wielka iloscia wybranego urobku na ponizszych pokladach (ktore to powinny byc zasypywane/zalewane piachem+zwirem+wodą)?

Re: Drobne pomysly

: 07 lut 2013 02:44
autor: Fantaji
Ralandil pisze:Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.
Nie wiem jak to wygląda na Barsawii, ale mam wrażenie, że stemple sprawią, że nagle zacznie kopać sporo osób idlujących przez większość czasu, a prawdziwi zapaleńcy, którzy teraz najbardziej cieszą się z kopania zaczną uznawać to zajęcie za zbyt nudne.

Lepszym i wystarczającym do szczęścia rozwiązaniem byłoby wyeliminowanie zawałów, przed którymi nie da się uciec:
1) rozwiązanie problemu, gdy ktoś wchodzi do kopalni po komunikacie ostrzegającym,
2) zawały jednoczesne na wszystkich lokacjach, które obejmują (wyeliminowanie sytuacji gdy w tym samym czasie pojawia się informacja o odcięciu jedynej drogi ucieczki i o tym, że zaraz będzie zawał)
3) wydłużenie minimalnego czasu pomiędzy komunikatem ostrzegającym, a zawałem do takiego, w którym przeciętna osoba jest w stanie wpisać "przestan" + drogę do wyjścia + 1 sekunda na reakcję (aliasy powinny być udogodnieniem, a nie jedyną szansą na przeżycie).

Z tym, że piszę to tylko jako odpowiedź na post Ralandila, mnie tam się już wystarczająco podoba tak jak jest (tylko krzyk górniczy bardzo bym chciała, żeby działał).

Re: Drobne pomysly

: 07 lut 2013 05:17
autor: Herenvarno
Ponoc dziala :D

Re: Drobne pomysly

: 07 lut 2013 11:03
autor: Ralandil
Możliwe, że dzięki stemplom więcej osób będzie się zajmować górnictwem i bardzo dobrze. Rozwiązanie musi być grywalne i sprawiać przyjemność. W tej chwili na podstawie pojawiających się opinii można powiedzieć, że jest to jedynie zajęcie dla masochistów, kogoś zupełnie nieprzejmującego się zgonami. Prawdziwych zapaleńców nuda nigdy nie dopadnie, a nowe osoby szybko się wykruszą jeśli będą to robić bez przekonania.