Strona 3 z 124

Re: Drobne pomysly

: 07 lut 2012 23:08
autor: Goldfinger
Świetny pomysł... i KGKSy nie będą wreszcie wyciągać etatu z Ungrima bo jak to wygląda Strażnik Ungrima, Pogromca Ungrima*. Tylko ja, jako elf, nie mam ochoty być Rzeźnikiem... to już tu wolę jakiś tytuł do wyboru. :).

*jest to żart. Chociaż znam osoby, które nie mają oporów w wyciąganiu każdego sprzętu i bonusu, ale to RPGowe bo zawsze może być z innej kaplicy taki ktoś, Rycerz na pewno kiedyś ulegnie złej mocy, a uratować się go nie da, Kapłan Wiecznego Ognia to w rzeczywistości doppelganger 8-) ...

Re: Drobne pomysly

: 08 lut 2012 12:22
autor: Werbat
"pedał"? :P

(MSPANC.)

Re: Drobne pomysly

: 08 lut 2012 12:39
autor: Gość
To już ma na końcu tytułu (i nie da się ukryć :P)

Re: Drobne pomysly

: 13 lut 2012 10:42
autor: Visborg
Odnośnie zmiany w Ostatnio:

Bardzo mi się podoba, jednakże sądzę że dobrze było by dać jeszcze krótszy przedział, 12 albo 6 godzin. Przedział 24h utrudnia zorientowanie się w kontaktach z osobami z którymi nie umawiamy się poza Arką - ocenieniu czy ostatni raz byli online wczoraj o tej samej godzinie, czy może już dzisiaj się logowali i się z nimi minęliśmy bądź są 'ukryci' - natomiast nie naruszyło by to chyba obecnego ograniczenia 'planowania wg aktywności wrogów'. Innymi słowy stanowiło by ukłon w stronę graczy grających uczciwie wg zasad, natomiast nie pomagało by nadmiernie tym którzy te zasady naciągają.

Re: Drobne pomysly

: 14 lut 2012 12:19
autor: Ralandil
Podoba mi się twój pomysł Miuosh. Można na początek wprowadzić taką możliwość dla zawodów AJ. Miło byłoby zobaczyć w tytule dopisek Zielarz albo Obieżyświat. Pozdrawiam.

Re: Drobne pomysly

: 15 lut 2012 12:06
autor: Herenvarno
Pomysl ciekawy jak na moj gust.

Mozna by to uscislic np:
do 12H nieaktywnosci - info = "Dzis!"
do 24H nieaktywnosci - info = "W ciagu ostatnich 24H"
ponad 24H nieaktywnosci - info = "Dokladna ilosc czasu w dniach i godzinach"
powyzej kazdych 7 Dni nieaktywnosci - info "widziany/a x tygodni temu w okolicy godziny yy"

Re: Drobne pomysly

: 20 lut 2012 15:13
autor: Miuosh
Postuluję drastyczne zmniejszenie obrażeń w walce PvP.
Niechaj walki nie trwają pięć sekund, tylko dużo więcej!
Postuluję zamianę speców na bardziej defensywne!
Niech spec zakonnika nie zabija w 1,64 sekundy, tylko niech daje bonus do obrony całej drużyny! Niech ZT nie zabija jednym ciosem z lekko rannego, tylko niech ma mega twardą skórę. Niech spec zbója w ogóle nie zadaje obrażeń, tylko powala na glebę. Niech wiórka nie ma scdoskoku, a jedynie atak z ukrycia. WKS tylko wytrąca! Niech spece robią generalnie coś innego niż dmg. Niech osłabiają, oślepiają, przeklinają.
NIE DLA UMIERANIA W CIĄGU KILKU SEKUND!

Re: Drobne pomysly

: 20 lut 2012 15:55
autor: Visborg
No dobrze, ale jak wtedy KOGOKOLWIEK zabić, jeśli trzy kliknięcia i dwie deliony później jest na safelocku?

Nie to żebym był nałogowym PKowcem, bo nie jestem nim w ogóle, ale jak wtedy zabić kogoś kto nie jest akurat afk? I nie, nie jestem też fanem obecnego systemu, uważam że jest zły, ale samo obcięcie dmg go nie poprawi.

Poza tym jak wtedy grać nożownikiem (który, jak się domyślam, też ma mieć obcięte spece), w którym to zawodzie w zasadzie chodzi o to by wyczekać aż wróg będzie w złym i jednym nzatakiem plus ew poprawką ze speca dobić? - no bo na tym polega nożownik, w otwartej walce dostanie wpiernicz, ale jeśli przydyba w dobrej chwili nieprzygotowanego przeciwnika to poszerzy mu uśmiech nim ten może zareagować...

Re: Drobne pomysly

: 20 lut 2012 16:45
autor: Miuosh
Ty pytasz jak kogoś zabić a ja pytam: Po co zabijać? ;)
W sensie, czy w walkach między graczami przyjemność sprawia mi zabicie wrogiej postaci, czy walka z nią - przełamywanie, zasłanianie, wycofywanie, itd ;)
:roll:

Re: Drobne pomysly

: 20 lut 2012 17:52
autor: Haern
Niestety Miuosh takich osob jak Ty (ja tez sie do tego grona zaliczam) jest przewazajaca mniejszosc, takie mam wrazenie. Duzo istotniejszym wydaje sie dla wiekszosci wlasnie dojebanie kolegi po drugiej stronie monitora w jakikolwiek sposob, byle zezgonil, wkurzyl sie, poczul sie przegrany, byl slabszy, i musial odrabiac.
Z drugiej strony jak ocenic efektywnosc starcia, jesli nie przez jego wynik? Ja raczej jako remedium widze tu albo opcje ogluszania - chociaz kto jej bedzie uzywal?...- albo obnizenie kary za zgona, albo battlegroundy. Zreszta, temat walkowany wiele razy. Wizowie nie sa za zwiekszeniem PK ale wlasnie za jego ograniczeniem.