Strona 1 z 134

Drobne pomysly

: 20 gru 2011 20:16
autor: Gość
Niechze komenda 'pokaz przedmiot' u kowala wyswietla jakosc zbroi czy skutecznosc broni - w tej chwili to jak kupowanie kota w worku i liczenie na lut szczescia ze trafi sie akurat cos dobrego.

Re: Drobne pomysly

: 22 gru 2011 09:17
autor: Miuosh
Żeby uzależnić prędkość zakładanego bloka od wysokości odpowiedniej umiejętności. Tak jak ma to miejsce z tropieniem.
:roll: :roll:

Re: Drobne pomysly

: 22 gru 2011 12:13
autor: Aveth
re @up: Popieram.

Re: Drobne pomysly

: 22 gru 2011 15:03
autor: Haern
W cholere to zmieni balans, ale również popieram.

@Aveth: to Ty żyjesz?! Farelka pozdrawia :>

Re: Drobne pomysly

: 20 sty 2012 21:10
autor: Fonklin
Podpowiedzi, że czasem gracz ma też życie ( coś poza komputerem i arką), coś na wzór tych z baldura co to można było wyczytać czekając aż gra się załąduje w stylu :
Twoi bohaterowie nie muszą jeść, ale ty musisz, nie chcemy tracić oddanych graczy
Przedsesyjne narzekania...

Re: Drobne pomysly

: 21 sty 2012 12:47
autor: Dermot
Pomysło-pytanie. Czy było kiedyś rozważane przypisanie typu (ciężkości) zbroi konkretnym zawodom ? Np. gladiatorzy, korsarze i miecznicy są w pełni sprawni gdy używają średnich zbroi. Legioniści, strażnicy gdy walczą w ciężkich płytach.

Jak rozumiem teraz takie ograniczenie funkcjonuje jeśli chodzi o ukrywanie się (nożownik, partyzant, myśliwy).

Re: Drobne pomysly

: 21 sty 2012 15:51
autor: Gość
Dermot pisze:Jak rozumiem teraz takie ograniczenie funkcjonuje jeśli chodzi o ukrywanie się (nożownik, partyzant, myśliwy).
Źle rozumiesz. Nie ma powiązania rodzaju zbroi (lekka/średnia/ciężka) z ukrywaniem się.

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2012 00:48
autor: Denea
Taki maly pomysl:

Wprowadzic zmienne/obiekty/odwolania (cholera nie wiem jak to nazwac) typu:
osadnik/alderazzi/ogr z gor szarych/zakonnik/gladiator/mieszkaniec bialego kla/itp./itd.
Dzieki nim moznaby np "zaatakowac osadnika" "wesprzec drugiego zakonnika" "powiedziec do trzeciego gladiatora"
Mysle ze w wielu sytuacjach mogloby to graczom ulatwic nieco zycie.
Problemem moze byc tylko dobor odpowiednich nazw...

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2012 01:06
autor: Werbat
Aha. Super. A co z graczami, którzy chcą odgrywać konspirę?

Na szczęście z Białym Kłem właśnie najłatwiej, 'zabij polelfa' działa.

Re: Drobne pomysly

: 29 sty 2012 11:47
autor: Denea
re up:

Racja. Nie przemyslalem tego dobrze...
Tak to jest jak sie mysli po nocy :/