Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Jest też inne rozwiązanie, pozostawiamy system przyznawania doświadczenia bez zmian i tworzymy coś podobnego do klubu obieżyświatów. Czyli za wykonanie odpowiednio dużej pracy będziemy otrzymywać dodatkową linijkę do opisu postaci np. Jest osobą, o lekko naznaczonych pracą dłoniach itd. Pracusie będą mieć satysfakcje, Czarodzieje nie będą rozgrzebywać systemu i nikt kto wcześniej nie pracował nie zacznie na tym ekspić.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: Drobne pomysly
E tam exp jest expem i jesli juz ma byc przyznawany za "niebojowe rzeczy" to całosciowo. W koncu:
sila jest potrzebna zeby wyrwac korzen,
zrecznosc zeby nie zniszczyc delikatnej rosliny,
wytrzymalosc zeby chodzic po traktach i
odwaga zeby odwazyc sie zjesc ziola ktorego dzialania nie znamy.
Ale jak zielarstwo to i gornictwo, a nawet drwalstwo. Zbieractwo (Urny) juz jest premiowane co jest jakims przelomem.
sila jest potrzebna zeby wyrwac korzen,
zrecznosc zeby nie zniszczyc delikatnej rosliny,
wytrzymalosc zeby chodzic po traktach i
odwaga zeby odwazyc sie zjesc ziola ktorego dzialania nie znamy.
Ale jak zielarstwo to i gornictwo, a nawet drwalstwo. Zbieractwo (Urny) juz jest premiowane co jest jakims przelomem.
Tęczowe serce...
Re: Drobne pomysly
A za idla też? Niektórzy ciężko nad tym całymi dniami pracują!
Re: Drobne pomysly
Merkava, czepiasz się dla czepiania? To, dlaczego za czynności niebojowe nie ma żadnego expa (wyjątek to zmiana z urnami) jest dla mnie największą zagadką tego muda. Naprawdę irytujące jest odgrywanie niebojowej pokojowej postaci czy nawet pacyfisty w sytuacji, gdy chcąc się czegokolwiek nauczyć, musimy zamienić się w seryjnego zabójcę.
Re: Drobne pomysly
W ramach expa za zielarstwo proponuje:
1. Zlecenia/powtarzalne zadania polegajace na zebraniu konkretnej ilosci/kombinacji ziol.
Dostajesz 5 sloikow i masz zwrocic po kolei, jeden zawierajacy 20 babek, drugi zawierajacy 10 swietlikow, trzeci zawierajacy 20 przelotow, czwarty zawierajacy 20 kulczyb i piaty pelen nostrzykow. Zrobisz zadanie przed innymi dostajesz doswiadczenie jak za wybicie jakiegos expowiska i mniej wiecej tyle kasy co ze sprzedazy.
2. Ziola, ktorych zjadanie dodaje doswiadczenie. Niepospolite, drogie, mocno trujace.
Nabywanie doswiadczenia przez zwykle koszenie traktow jakos mnie nie przekonuje. Bardzo latwo to zautomatyzowac.Klepaie na zmiane trzech klawiszy przez 4 godziny dla podcechy, mnie by odrzucilo od Akradii.
W razie gdyby cos z powyzszych przeszlo, zglaszam sie do pisania opisow. Kontakt przez maila.
Pozdro
re dol: w sumie masz racje:)
1. Zlecenia/powtarzalne zadania polegajace na zebraniu konkretnej ilosci/kombinacji ziol.
Dostajesz 5 sloikow i masz zwrocic po kolei, jeden zawierajacy 20 babek, drugi zawierajacy 10 swietlikow, trzeci zawierajacy 20 przelotow, czwarty zawierajacy 20 kulczyb i piaty pelen nostrzykow. Zrobisz zadanie przed innymi dostajesz doswiadczenie jak za wybicie jakiegos expowiska i mniej wiecej tyle kasy co ze sprzedazy.
2. Ziola, ktorych zjadanie dodaje doswiadczenie. Niepospolite, drogie, mocno trujace.
Nabywanie doswiadczenia przez zwykle koszenie traktow jakos mnie nie przekonuje. Bardzo latwo to zautomatyzowac.Klepaie na zmiane trzech klawiszy przez 4 godziny dla podcechy, mnie by odrzucilo od Akradii.
W razie gdyby cos z powyzszych przeszlo, zglaszam sie do pisania opisow. Kontakt przez maila.
Pozdro
re dol: w sumie masz racje:)
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014 21:14 przez Barag, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Drobne pomysly
Ale expa na większości ekspowisk też łatwo zautomatyzować, nie wiem czy nie łatwiej niż zbierania ziół. Nawet często nie trzeba żadnej komendy, wystarczy od czasu do czasu zmienić lokacje, a exp rzuca się na Ciebie.
Re: Drobne pomysly
Hej,
czy w wyznaniówce krasnoludzkiej nie byłoby sensowniej uzależnić czasu na złożenie ofiary od czasu realnej gry a nie czasu w realu? Trochę to bezsensu, że po przerwie w grze logujesz się i nagle pyk - wyznania nie ma...
czy w wyznaniówce krasnoludzkiej nie byłoby sensowniej uzależnić czasu na złożenie ofiary od czasu realnej gry a nie czasu w realu? Trochę to bezsensu, że po przerwie w grze logujesz się i nagle pyk - wyznania nie ma...
Nrdan Neucharon z Twierdzy Mons Arx
Re: Drobne pomysly
Zgłoś błąd. Powinno zależeć od stażu
Re: Drobne pomysly
W zadnej wyznaniowce nic nie zalezy od czasu. W nowych od stazu, w starych od wieku postaci.
Re: Drobne pomysly
Napisałem jak było. Pojawił się komunikat o ofierze - wylogowałem się - zalogowałem się za kilka dni - wyznaniówki nie ma.
Jeśli tak powinno być, to przepraszam za zawracanie głowy.
pozdrawiam
Jeśli tak powinno być, to przepraszam za zawracanie głowy.
pozdrawiam
Nrdan Neucharon z Twierdzy Mons Arx