Drobne pomysly

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Gość

Re: Drobne pomysly

Post autor: Gość »

Nie lepiej zabić? Martwy mob nie goni.
Po prostu pojedynczy blok średnio działa, więci i tak istotna część drużyny musiałaby blokować -> nikt by z tego nie korzystał, bo za dużą część dps trzeba by poświacać.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014 10:13 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Drobne pomysly

Post autor: Deli »

Druzyna zakladalaby bloka w momencie, gdy ktoś musiałby zwiać na lokację obok. A później lałaby dalej. Ja tam zastosowanie bym znalazł.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Drobne pomysly

Post autor: Merkava »

O tyle bylo by to fajne, ze wymagalo by o jedna komende wiecej taktyki niz 'wesprzyj i zaslon ja bede ranny'... :)
Drakh
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2013 18:41

Re: Drobne pomysly

Post autor: Drakh »

I daloby mozliwosc stworzenia nowych mobow do ktorych taka taktyke trzeba by stosowac. Zawsze kolejne urozmaicenie.
Falkir
Posty: 42
Rejestracja: 10 paź 2013 13:44
Lokalizacja: Poznań

Re: Drobne pomysly

Post autor: Falkir »

Dodac kusnierzowi z Varieno nowe odslony jego asortymentu, tzn. rozszerzyc opisy itemow o fakture skory z jakiej zostaly zrobiony tj. np.:
delikatna dlugowlosa skora (zajecza) -> pasek -> np. delikatny szary pasek ze skory zajaca
albo
dzicza skora -> czapka -> np. szorstka (kosmata) czapka ze skory dzika

Nie wiem, mozna rozne opisy, ale nieco bogatsze od tego co jest, bo pasek ze skory dzika, czapka ze skory dzika, pas ze skory kozla, wygladaja po prostu biednie :).
Ab ovo
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Drobne pomysly

Post autor: Merkava »

Falkirze, to nie jest drobny pomysł, ale cały projekt. Zrób, przygotuj zestawienie wszystkich skór i faktur jakie by dawały, wtedy zgłoś pomysł na arce jako gotowy projekt. Możesz też jakieś ciekawe emoty dla poszczególnych itemów przygotować. I będzie pięknie.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

W kwestii blokowania wyjścia NPCom - choćby do polowania na zwierzęta byłoby to bardzo przydatne, niektóre są strasznie płochliwe. Ale faktycznie, liczba uciekających wrogów jakby się zmniejszyła, a skoro hobgobliny już nie wieją, nie bardzo jest kogo blokować.

A jakby tak było doświadczenie za zbieranie ziół? Choćby minimalne i idące w mentalne głównie albo i całkowicie (coby nagle nie było tak, że wszyscy zaczną zioła zbierać), ale zawsze jakieś? W takiej choćby Barsawii jest i ma się chyba całkiem dobrze.
Gość

Re: Drobne pomysly

Post autor: Gość »

Re: up - exp z ziół

Popieram bardzo, chciałem właśnie zgłosić.
Mikkel

Re: Drobne pomysly

Post autor: Mikkel »

I mnie też wcale nie chodzi o jakieś wielkie ilości tego expa - jakby za znalezienie zioła (znalezienie po nazwie? żeby nie było chodzenia jak kosiarka po traktach i bezdrożach i nabijania expa na byle jakim zielsku) była 1/20 doświadczenia, jakie dostaje się za goblina, byłoby super. Wtedy będąc pokojowo nastawionym do świata zielarzem możnaby naprawdę być pokojowo nastawionym do świata zielarzem, czyli nie przywdziewać na się błyszczącego pancerza co jakiś czas, tylko zajmować się głównie zbieraniem ziół. :)

Nie wiem, może przeoczyłem coś oczywistego tutaj i pomysł wcale nie jest tak dobry, jak mi się wydaje? No i jeszcze żeby doświadczenie z ziół szło głównie w mentale, bo trochę dziwne wydaje się nabijanie siły na zbieraniu ziół... (równie dziwne, jak nabijanie mądrości i inteligencji w walce, ale co tam :) ).
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Drobne pomysly

Post autor: Nobia »

Dodanie EXPa za znalezienie zioła, nie jest głupim pomysłem, pod warunkiem, że niezależnie od ustawionych cech PD pójdą tylko w mentale.

ps. może nadszedł odpowiedni czas na "małą" reformę expa?
ogółem wysiłek fizyczny rozwijaja tzw. cechy bojowe, a inne wyzwania wymagające inteligencji i mądrości rozwijają tzw. mentale.
I sprawa załatwiona:>
ODPOWIEDZ