Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Nie wybaczę.
Owszem posiada, ale skad np zoltek ktory dopiero zsiadl ze statku ma wiedziec jakie jaka kuznia ma zdobienia?
Postac ma na powitalnie jakas wiedze, ubrania (bylo o tym mowione zanim zostaly wprowadzone ubrania ktore faktycznie mozna zalozyc, ze postac nie jest nigdy gola) i tak dalej.
Skoro jestem w stanie rozroznic zbroje taka od owaki, to rownie dobrze, moge miec podzial na skore taka i owaka, bo ciemnieje bardziej przy koncu, czy samicze sa bardziej miekkie.
Sztucznie nadmuchiwany problem i tyle.
edit dol: zglos na arce pomysl zeby dodali np dodatkowa linijke w stylu: wydaje ci sie, ze ta skora zostala wycieta z bobra
Owszem posiada, ale skad np zoltek ktory dopiero zsiadl ze statku ma wiedziec jakie jaka kuznia ma zdobienia?
Postac ma na powitalnie jakas wiedze, ubrania (bylo o tym mowione zanim zostaly wprowadzone ubrania ktore faktycznie mozna zalozyc, ze postac nie jest nigdy gola) i tak dalej.
Skoro jestem w stanie rozroznic zbroje taka od owaki, to rownie dobrze, moge miec podzial na skore taka i owaka, bo ciemnieje bardziej przy koncu, czy samicze sa bardziej miekkie.
Sztucznie nadmuchiwany problem i tyle.
edit dol: zglos na arce pomysl zeby dodali np dodatkowa linijke w stylu: wydaje ci sie, ze ta skora zostala wycieta z bobra
Ostatnio zmieniony 22 lut 2014 14:10 przez Coronius, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Drobne pomysly
Trudno mi o tej wczesnej porze rozszyfrować w którym kierunku poszła ta wymiana zdań, więc odniosę się do pierwszej odpowiedzi.
Zwłaszcza, że jak wcześniej napisałem, generuje to dodatkowo błędy u kuśnierza i mając przy sobie skóry osobników różnych płci nie można ot tak zamówić produktu ze skóry niedzwiedzicy, kiedy ta akurat jest druga w naszym ekwipunku, a trzeba je przekładać, układać, wkładać do torby i kombinować. Coś tam pokodowane jest źle.
Dla mnie to jest tak - kuśnierz widzi jakiej płci było stworzenie, z której ściągnięto skórę. Każdy też widzi jakiej płci było stworzenie, z ktorego zrobiono płaszcz/woreczek/czapkę/parasol, który na sobie noszę. Bez różnicy, czy będzie ogrem, czy myśliwym. Logicznym następstwem dla mnie jest zatem, że i ja powinienem wiedzieć, czy dana skóra należała do pana niedzwiedzia, czy pani niedzwiedziowej.Coronius pisze: Gurren - skora samca/samicy czesto wyglada tak samo i imo smiesznie by wygladalo jakbym ogladal skore i wyskakiwalo, ze to z samicy losia w okresie rui.
Zwłaszcza, że jak wcześniej napisałem, generuje to dodatkowo błędy u kuśnierza i mając przy sobie skóry osobników różnych płci nie można ot tak zamówić produktu ze skóry niedzwiedzicy, kiedy ta akurat jest druga w naszym ekwipunku, a trzeba je przekładać, układać, wkładać do torby i kombinować. Coś tam pokodowane jest źle.
Re: Drobne pomysly
A może dałoby się wprowadzić możliwość postawienia / położenia niektórych przedmiotów na stole? Mam na myśli przede wszystkim produkty spożywcze i związane z nimi utensylia.
Re: Drobne pomysly
Padła kiedyś w ogóle propozycja rozszerzenia umiejętności blokowania (wyjścia i działań) na NPCe? Jeżeli nie to dlaczego nie? Wydaje się całkiem fajna, przynajmniej w mojej skromnej ocenie. Tak tylko pytam, z ciekawości, i nie wiem, czy nie powinienem tego postu napisać w "Poradach dla graczy".
Re: Drobne pomysly
Część Npców posiada takie umiejętności jak blokowanie wyjścia Chyba że masz na myśli jakieś większe udogodnienia?
Czas goni nas goni nas cały czas...
Re: Drobne pomysly
No ja wiem, że część NPCów posiada, widziałem. Mnie chodzi o to, żeby gracze mogli blokować NPCów - z tego, co rozumiem, blokowanie wyjścia obejmuje też blokowanie innych działań i żeby, na przykład, zaatakować trzeba się przez blok przebić, tak? Fajnie by było móc bić gobliny na zasadzie "jeden trzyma, drugi bije" Ot, taki luźny pomysł, ktoś o tym pisał kiedyś i są jakieś przyczyny, dla których jest to nierozsądne?
Re: Drobne pomysly
Ale po co? Ktos stoi i blokuje, nie majac z tego nawet punkcika expa?Mikkel pisze:No ja wiem, że część NPCów posiada, widziałem. Mnie chodzi o to, żeby gracze mogli blokować NPCów - z tego, co rozumiem, blokowanie wyjścia obejmuje też blokowanie innych działań i żeby, na przykład, zaatakować trzeba się przez blok przebić, tak? Fajnie by było móc bić gobliny na zasadzie "jeden trzyma, drugi bije" Ot, taki luźny pomysł, ktoś o tym pisał kiedyś i są jakieś przyczyny, dla których jest to nierozsądne?
Re: Drobne pomysly
Podejrzewam że koledze Mikkelowi chodziło też o to by blokujący był na potrzeby dystrybucji expa traktowany jak walczący. A nawet jeśli nie, to chociaż nie gobliny, to na przykład przy niektórych 'uciekających' NPCach to było by przydatne...
Ale właśnie, mogło by to stworzyć pole do przekrętów, trzeba by przeanalizować wszystkie NPCe pod tym kątem... Możliwe że wymagało by to zmian globalnych, które, jak wiemy, lubią nieźle namieszać na arce. Zapewne dlatego nie ma możliwości blokowania ich.
Ale właśnie, mogło by to stworzyć pole do przekrętów, trzeba by przeanalizować wszystkie NPCe pod tym kątem... Możliwe że wymagało by to zmian globalnych, które, jak wiemy, lubią nieźle namieszać na arce. Zapewne dlatego nie ma możliwości blokowania ich.
Re: Drobne pomysly
Całkiem niesłusznie jestem podejrzewany o taką zdolność przewidywania, nawet nie pomyślałem o podziale expa... Tak czy siak - chodziło mi głównie o to, żeby umiejętność, która jest nieprzydatna poza PvP miała szersze pole zastosowania (a jest parę niezbyt przydatnych umiejętności, jak choćby otwieranie zamków czy opieka nad zwierzętami). Ale skoro faktycznie byłoby to pole do przekrętów i wymagało globalnych zmian - oh well, tak tylko pytałem. Dzięki za odpowiedzi.Merkava pisze:Podejrzewam że koledze Mikkelowi chodziło też o to by blokujący był na potrzeby dystrybucji expa traktowany jak walczący. A nawet jeśli nie, to chociaż nie gobliny, to na przykład przy niektórych 'uciekających' NPCach to było by przydatne...
EDIT:
A, tak w ogóle pomysł trochę mniej ma sens od czasu, gdy kilka uciekających mobów straciło instynkt samozachowawczy i przestało uciekać. A ja pomyślałem o tym blokowaniu NPCów jak jeszcze wiały.
Re: Drobne pomysly
Blokowanie mobów byłoby też przydatne przy goniących mobach (np. demonie w Wezendorfie).
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.