Kluby

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Aida
Posty: 105
Rejestracja: 12 lut 2009 21:37
Lokalizacja: Krk

Re: Kluby

Post autor: Aida »

Temat: Biuletyn Przewodnikow, nr 1


BIULETYN PRZEWODNIKOW
numer 1


Drogie Panie Przewodniczki i Panowie Przewodnicy.

Jako, ze wiekszosc Panstwa jest nowa w naszej grupie,
pragne napisac kilka rzeczy, by rozwiac niektore
watpliwosci byc moze szanownych Panstwa nurtujace.
Jesli jakis blad popelnie, mniemam iz Olrael lub Auglenn
mnie poprawia.


Pierwsza sprawa jest sklad naszego klubu. Niestety nie
znam wszystkich Panstwa osobiscie, dlatego zapewne czesc
danych moze nie byc do konca prawidlowa i w tym przypadku
prosze zainteresowanych o wyslanie do mnie listu korygujacego.

Zaczne od starej gwardii, tzn. Przewodnikow z pierwszego rzutu:

Aida, elfka Gondael, elf
Olrael, elf Zorum, krasnolud

Rzut drugi (jednoosobowy): Auglenn, elfka

Rzut trzeci, najnowszy:

Achard, mężczyzna Deith, elf
Arkadij, ? Sunird, elf
Bosk, ogr Thordan, krasnolud
Corvin, elf Uglak, ogr

co w sumie daje magiczna liczbe 13 osob.

-----------------------------------------------------------

Kolejna sprawa to prawa i obowiazki:

Podstawowe uslugi swiadczone przez Przewodnikow:
* Wprowadzanie poczatkujących osob w arkana zycia arkadyjskiego
* Doprowadzenie klienta we wskazane miejsce
* Dostarczenie klientowi zamowionego przedmiotu

Uwaga! Wynagrodzenie za powyzsze uslugi nie jest okreslone! Zalezy
ono jedynie od tego, jak sie z klientem umowicie.

Wskazane jest nieangazowanie sie w wieksze konflikty z kimkolwiek
i nie prowadzenie dzialan, mogacych narazic na szwank reputacje
badz mozliwosci klubu.

Prosze wszystkich, o wyslanie mi krotkiej informacji w jakich
okolicach sie najczesciej poruszaja. Pozwoli to na sprawniejsze
funkcjonowanie calej grupy.

Co do praw... hmm... jako ze jestesmy nieoficjalnym (na razie)
klubem, to nie mamy zadnych praw zagwarantowanych przez opiekunow
Arkadii, natomiast czasem przydaje sie przedstawienie sie jako
Przewodnik. Jesli chodzi o inne prawa, to rozpisze sie o tym innym
razem, teraz natomiast chcialbym napisac cos o emocjach, ktore
mozecie stosowac (wreszcie powstal taki zestawik).

Najpierw kilka slow wyjasnien. Emocje sa zapisane w formacie ZMuda,
jako ze prawdopodobnie wiekszosc z Was, go uzywa. Emocje nalezy
definiowac jako aliasy. W kazdym wypadku postaralem sie napisac
jak dana emocja bedzie wygladac z roznych punktow widzenia.
W razie watpliwosci, prosze o kontakt.

-------------------------------------------------------------

Emocje Przewodników


powitanie/pozegnanie
---------------------

prprzedstaw [komu (max 3 slowa)]
powiedz <imie>, Przewodnik; przedstaw sie %1 %2 %3;
uklon sie %1 %2 %3
Stary zgrzybialy ogr mowi: Szrek, Przewodnik.
Stary zgrzybialy ogr przedstawia sie zielonookiej smuklej elfce.
Stary zgrzybialy ogr klania sie zielonookiej smuklej elfce.

Stary zgrzybialy ogr mowi: Szrek, Przewodnik.
Stary zgrzybialy ogr przedstawia ci sie jako Szrek, ogr.
Szrek klania ci sie.

prpozegnaj [kogo (max 3 slowa)]
pozegnaj %1 %2 %3; machnij reka na pozegnanie; namysl sie
nad dalsza droga

Szrek zegna Calineczke.
Szrek macha reka na pozegnanie.

Szrek namysla sie nad dalsza droga.


Emoty w odniesieniu do klientow
---------------------------------

prcel [kogo (max 3 slowa)]
zapytaj %1 %2 %3 o cel podrozy wyjmujac mape ze swojego mapnika,
zeby opracowac najlepsza trase, ktora doprowadzi cie do celu
szybko i bezpiecznie. Patrzy na ciebie pytajaco, czekajac
na odpowiedz.

Szrek pyta cie o cel podrozy wyjmujac mape ze swojego mapnika, zeby
opracowac najlepsza trase, ktora doprowadzi cie do celu szybko
i bezpiecznie. Patrzy na ciebie pytajaco czekajac na odpowiedz.


prcena [czego 1-3 slowa - tylko nie za długie]
namysl sie nad tym, gdzie szukac %1 %2 %3, wyjmujac swoj notes;szukaj
w notesie %1 %2 %3

Szrek namysla sie nad tym, gdzie szukac malej czerwonej kuleczki,
wyjmujac swoj notes.
Szrek zaczyna szukac w notesie malej czerwonej kuleczki.


prwycen [kogo - 1 slowo!] [ile (1-3 slowa)]
hmm;zapytaj %1 o to czy zaplacisz %2 %3 %4 za wykonanie zlecenia.

Szrek wydaje z siebie dlugie hmm...
Szrek pyta cie czy zaplacisz piec zlotych monet za wykonanie zlecenia.



Emoty ogolne
--------------

prwiatr
namysl sie nad kierunkiem wiatru, podnoszac w gore palec.

Szrek namysla sie nad kierunkiem wiatru, podnoszac w gore palec.


prmapa
namysl sie nad dalsza droga wyjmujac mape ze zdobionego mapnika.

Szrek namysla sie nad dalsza droga wyjmujac mape ze zdobionego mapnika.


prslonce
namysl sie nad pogoda obserwujac ruch slonca po niebosklonie;zmarszcz brwi
lekko

Szrek namysla sie nad pogoda obserwujac ruch slonca po niebosklonie.
Szrek marszczy lekko brwi.


prgwiazdy
namysl sie nad kierunkami swiata spogladajac w gwiazdy

Szrek namysla sie nad kierunkami swiata spogladajac w gwiazdy.

---------------------------------------------------------------------

Na razie to tyle... wiecej innym razem.

[1-49 adefFhHmnpqrsRux.!?] (aktualny: 27) --


Moze komus sie przyda, choc z tego co widzialam duzo rzeczy jest juz zastapionych przez emoty przedmiotow, aj, wyznaniowek czy klubow. Pogrzebie po wiecej.
Pozdrawiam!

A.
Come over to the Dark Side!
We have candy..
Sunird
Posty: 62
Rejestracja: 13 lut 2009 11:23

Re: Kluby

Post autor: Sunird »

Ja mam na dysku projekt siedziby, oraz emocji i itemu Napisane jeszcze pewnie przez Olraela i Gondaela.
Z checia moge sie podzielic, troche tego jest i jak teraz na to patrze to dalej mi sie podoba.
Gość

Re: Kluby

Post autor: Gość »

Mam taki pomysl na emot do wyznaniowki Pani Jeziora:

Wygladaloby to mniej wiecej tak (3:20):
http://www.youtube.com/watch?v=2eMkth8F ... embedded#!

Podobne do emotu wyznaniowki Sigmara ale troche inne, tzn po walce lub przed walka, postac klekalaby na jedno kolano, wspierala sie na glowicy miecza lub trzonku innej broni i skladalaby podziekwanie lub prosbe do Pani Jeziora.

A drugi emot to rzucenie rekawicy komus pod nogi lub w twarz (w zaleznosci od poziomu urazenia:D )

A najlepiej gdyby w ogole istnial emot pod tytulem:

Rzuc [komu] [co] pod nogi.



Tak pozatym to mam jeszcze kilka pomyslow ale nikoniecznie zwiaznych z klubem np:

Mozliwosc wbicia broni drzewcowej w ziemie i nabicia na nia odcieta glowe lub cialo. (troche chore ale wydaje mi sie ze pasowaloby do swiata arkadii)

Efekt magiczny (wtedy gdy czasem npc rzucaja czary) ktory polegalby na odbieraniu mowy lub sluchu (postac nie moglaby mowic a glucha postac widzialaby np. niewysoki brodaty krasnolud mowi cos do ciebie.
Lub mozna byloby to wykorzystac jako kare dla niegrzecznych graczy.



Pozdrawiam
Shulz
Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Kluby

Post autor: Dhogrin »

Rafgart pisze:Nam tez brakuje. Wyznawniowek jest na tyle duzo, ze fajnie by bylo dorobic te, ktorych brakuje. Wtedy mozna by je bylo jakos szerzej wykorzystac.
Kiedys chyba byl juz projekt przodkow, ale archiwum twoj netu jest caly czas niedostepne.
http://archiwum.twoj.net/index.php?showtopic=13515&st=0
login: twojnet
hasło: twojnet
;)
Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Kluby

Post autor: Vooks »

Nie wiem czy dać do klubów, czy do drobnych pomysłów, ale na Arkadii na razie nie zgłoszę. O problemie dowiedziałem się przypadkiem i osoby zainteresowane narzekały na rozwiązanie działające na Arkadii.

Proponuję zrezygnować ze spadku wartości spinek w klubie Górników wraz ze spadkiem umiejętności. Obecnie mało kto expi wyższe poziomy, ponieważ i tak w przyszłości prędzej czy później straci te spinki lub decyduje się na wieczne to i owo - w kopalni łatwo o zgona i nikt kto ma trochę tego expa nie będzie ryzykował swojego czasu spędzonego na expie dla spinek, które się jednak długo nabija - znam jedną osobę, która większość czasu gry spędza na kopaniu i zdobycie najwyższych spinek zajęło jej podobno 30 dni życia postaci.

Rozwiązanie wydaje mi się po prostu niesprawiedliwe, bo w innych klubach nie ma czegoś takiego (palenie spada, więc mamy może trochę mniej emotek, ale podczas odrabiania uma nie ryzykujemy zgonem (nie ma raka na Arkadii)). Tubę obieżyświata też się długo nabija (za to można tak wykombinować, żeby nie zgonić przy nabijaniu), a jednak z czasem nam nie będzie spadać "wartość" tuby.
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!
ODPOWIEDZ