Kluby

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Kluby

Post autor: Emet » 29 kwie 2011 14:10

Sadze, ze w Klubach istnieje duzy potencjal, a juz dawno nie powstaly zadne poza wyznaniowkami. Nie sa obciazone one specjalnymi wymaganiami kodowymi, przez co moze ich powstawac pelno, oraz maja nieodlaczny charakter erpegowy, moga posiadac itemy klubowe, tytuly, siedzibe, wszystko czego dusza zapragnie. Potrzebny jest tylko ciekawy pomysl i dobre umiejscowienie w realiach Warhammera oraz Sapka.

Kod: Zaznacz cały

Z tego miejsca chce prosic kazdego gracza o propozycje klubow, od tych najbardziej abstrakcyjnych, poprzez groteskowe, po te smiertelnie powazne  ;)
Pomniejszy tego efekt bedzie inspiracja dla Wizjonerow na tworzenie tych zapomnianych ugrupowan, a dla mnie skarbnica do zaczerpywania tematow na pisanie takich klubow. Mam juz aspiracje do napisania jednego, mam nadzieje ze dolaczycie do zabawy i na luzno przedstawicie w tym temacie kazda propozycje, ktora wam do glowy przychodzi.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2011 14:35 przez Emet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Re: Kluby

Post autor: Emet » 29 kwie 2011 14:28

Zeby nie byc goloslownym, oto kluby o ktorych realizacji myslalem:

(Ishtar)

klub lancknechtow (item klubowy: barwny stroj lancknechcki, klub dla piechoty)

klub cyrulikow (ik: zapach mieszanki ziolowej, mozliwy klub przejsciowy do przyszlej alchemii)

klub ishtarowskiego rycerstwa (duza gama emotow i wybor heraldyki, mozliwe pojedynki miedzy wrogimi 'domami')

(Imperium)

klub skavenow - likantropia (ogonek, siersc jako item klubowy)


edit
Nie sugerujecie sie nazwami, chodzi o motyw przewodni :P

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Kluby

Post autor: Zurwen » 29 kwie 2011 15:00

Żeby powstał Klub potrzebna jest rzesza chętnych graczy, która w tym klubie się będzie udzielała.
Myślę, że jak znajdzie się grupka aktywnych graczy, którzy do tego napiszą sensowny projekt danego klubu, to jest naprawdę spora szansa na zakodowanie tego projektu.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Aleksander
Posty: 21
Rejestracja: 02 kwie 2011 22:53

Re: Kluby

Post autor: Aleksander » 29 kwie 2011 16:46

Zurwen, a szlachta ? Już kilka projektów się przewinęło...

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Kluby

Post autor: Miuosh » 29 kwie 2011 20:28

Zurwen pisze:Żeby powstał Klub potrzebna jest rzesza chętnych graczy, która w tym klubie się będzie udzielała.
Myślę, że jak znajdzie się grupka aktywnych graczy, którzy do tego napiszą sensowny projekt danego klubu, to jest naprawdę spora szansa na zakodowanie tego projektu.
Rzesza (Horda?) chętnych graczy (ogrów?) do udzielania się w Klubie Wyznawców Wielkiego Zouomdka mówi: "UG!"
;)
Ogre!

Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Re: Kluby

Post autor: Emet » 30 kwie 2011 11:42

Zurwenie moge tylko domyslac sie atrakcyjnosci wsrod graczy proponowanych klubow, ale mysle ze najlepszym powodzeniem moze cieszyc sie kwiat rycerstwa ishtarowskiego. Nie chcialbym z kolei upubliczniac postepow prac, gdyz efekty powinny zawsze byc dostepne tylko dla waskiego grona graczy wspoltworzacych klub, jak i Wizow nadzorujacych prace. Czy da sie utworzyc jakis zamkniety do wgladu watek na forum dla takiej dzialalnosci?

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Kluby

Post autor: Zurwen » 30 kwie 2011 14:57

Nikt nie broni wam stworzyć forum, na którym będziecie pracować i następnie zaprosić na nie czarodzieja. :)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Re: Kluby

Post autor: Emet » 30 kwie 2011 17:54

Jestem sam jeden, nie mam tez wiedzy na temat tworzenia forow :) Czy moglbym uzyskac jakies uprawnienia wstepu w jednym zamknietym watku w banku opisow? Bede tam wrzucal wszystko i sie nie panoszyl. Moglby to byc nawet ten watek.

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Kluby

Post autor: Zurwen » 30 kwie 2011 18:06

Napisz cały projekt i wyślij go na alias 'mg' w takim razie.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Awatar użytkownika
Galard
Posty: 47
Rejestracja: 14 sie 2010 02:26

Re: Kluby

Post autor: Galard » 30 kwie 2011 19:12

Szczerze mówiąc doszedłem ostatnio do takiego samego wniosku, jeżeli chodzi o brak nowych klubów, poza wynaniówkami. A jakby powstało coś na kształt tego rycerstwa, z mozliwościa wyboru własnego herbu, to sam bym bardzo chętnie z tego skorzystał. W granicach mozliwości, służę pomocą w tworzeniu tego klubu.

ODPOWIEDZ