Komenda powal

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.

Co sądzisz o komendzie " powal" ?

Jestem za
5
83%
Jestem przeciw
0
Brak głosów
Powinna działać standardowo , przy użyciu komendy "zabij"
1
17%
 
Liczba głosów: 6

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Komenda powal

Post autor: Miuosh »

Pomysł uważam ze bardzo dobry.
Ogre!
Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Re: Komenda powal

Post autor: Emet »

Dlaczego ankiety nie zrobisz?
Pomysl fajny, nie musi mdlec taka osoba, bo to konczy sie zazwyczaj zgonem (organizm poddaje sie). Lepiej zeby delikwent byl sparalizowany i widzial tylko ciemna lokacje. Moga nawet dochodzic go glosy (chocby agresorow).
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Komenda powal

Post autor: Evandeil »

Zdecydowanie za, ale ankieta nie dziala. :/
Obrazek
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Komenda powal

Post autor: Zorrid »

Ankiety nie działają, niestety powstał błąd po ostatnich zmianach na forum
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Gość

Re: Komenda powal

Post autor: Gość »

Pare tych błędów jest na forum.
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Komenda powal

Post autor: Magog »

Ile razy juz ta kwiesta byla podnoszona. Grozi to nagla inflacja poziomow, co rowna sie odejsciu graczy.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Komenda powal

Post autor: Zorrid »

Przepraszam, ale większej bzdury to nie słyszałem. Ostatnio czytałem bardzo dobry artykuł o WoW w piśmie branżowym, którego tezą ( popartą przez badania wśród graczy) było, że tak naprawdę zmiótł konkurencję dzięki wyjątkowo niskiej karze za zgon w porównaniu do konkurencji. Nagle się okazało, że nie każdemu chce się latami expic. Co z tego, że w WoW prawie każdy ma max poziom? I tak gra tam najwięcej ludzi. Ja uważam, że gdyby w arce zlikwidować lub zminimalizować karę za zgon, mielibyśmy co najmniej 10 - 20 razy więcej graczy. Odeszłoby co najwyżej parę osób, którzy uparcie twierdzą, że lubią emocje jakie daje ryzyko zgonu. To już nie te czasy. Co z tego, że na Arce latałyby dziesiątki legend - mnie by to nie przeszkadzało.

Czy zasady z innych mmorpg obowiązują na Arce? W części tak - otóż wśród moich znajomych grających w arkę, którzy dali sobie spokój z grą, decyzja o definitywnym zakończeniu gry zapadła ostatecznie dopiero po zgonie. Co ciekawe były to stosunkowo młode postacie i stracili tygodnie, a nie miesiące czy lata expa. Niestety w dzisiejszych czasach tygodnie to już zbyt wiele. Grafiki 3d nigdy ( zresztą na szczęście ) nie będziemy mieli, ale niektóre rzeczy należałoby zmienić, przystosowując grę do współczesnych realiów i potrzeb graczy.

Jeżeli coś powoduje odejście graczy kolego Magog to raczej deflacja, a nie inflacja poziomów. To oczywiste. Strata poziomu i brak czasu na jego odrabianie zniechęciły wielu do gry, przez co mamy to co mamy.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Awatar użytkownika
Yngvar
Posty: 2
Rejestracja: 09 lut 2011 15:19
Lokalizacja: L-c

Re: Komenda powal

Post autor: Yngvar »

Pozwole sobie wtracic trzy grosze.

Porównujesz wowa i arke, a wydaje mi się, że nie tędy droga.
W wowie leveling jest tylko etapem, który musi przejść dana postać, by zacząć grać. Endgame w wowie to jest podstawa tej gry, czy to dla gry PVE czy PVP.
Arkadia natomiast jest zbudowana wokół ciągłego expienia, ponieważ jak mi się wydaje endgame ogranicza się w większości do pk (chwilę jestem arkadyjczykiem, więc mogę sie mylić). Jeśliby odebrać konieczność odexpiania zgonów, to chyba by z automatu zabiło tę grę, bo od pewnego poziomu już przestawałoby się opłacać zdobywać doświadczenie, a powstalej w ten sposob luki chyba nie byloby czym zastapic.
Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Komenda powal

Post autor: Sigard »

Zorrid:
viewtopic.php?f=4&t=229
Przewijala sie ta kwestia juz niejednokrotnie. Poczytaj zanim zaczniesz powielac argumenty, moim zdaniem chybione i wynikajace ze slabej znajomosci owych "realiow", o ktorych piszesz. Nawet, jezeli pojawiaja sie coraz to slabsi gracze nie znaczy, ze przez to gra powinna stac sie slabsza.
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Komenda powal

Post autor: Magog »

Co do WoW to raczej bardzo wybiorczy artykul czytales. Osobiscie zjadlem na WoW-ie zeby, i spedzilem 4 lata zycia czytajac blueposty i je komentujac. WoW wybierajac niska kare za zgon i posiadanie MaxLvl, skazal sie na utrzymanie graczy w grze poprzez ciagla itemizacje i rozwoj terenow = $$$$$$$. Zreszta realia mechaniki gry ktora ma 20-30 tys graczy na jeden serwer tez sa inne, np. potrzeba zatrudnienia kilkudziesieciu osob, ktore zajmuja sie samym balansem.

Na MUD-ach, jak arka rzadza 2 zasady: "Bez ryzyka, nie ma zabawy" i "Zaden erpeg nie utrzyma graczy w grze RPG - liczy sie RNG i podejscie 'Me>You' "

Oczywiscie, mozna by rozwazyc ta propozycje z jakimis poprawkami np. na wojny gildiowe, np. potrzeba oficjalnego wypowiedzenia wojny, i wtedy "powalanie" byloby niemozliwe, ale np. MC moglby sobie pognebic paczkarzy bez konsekwencji wiekszych. Hardcore PK jest waznym czynnikiem autobalansu w grze i wprowadzenie zmian tutaj spowodowaloby ogromne fluktuacje, tudziez szybsza smierc gry.

I zeby nie bylo, dla mojej postaci taka opcja to czysty zysk, mniej by czlowiek tracil, jak mnie znowu by SC ubilo, ale na dluzsza mete szkodliwa dla gry jako calosci.


A tak w ogole (mimo, ze wiem, iz w kazdym danym czasie istnieje taka jedna postac w grze i na forum od pradawnych dziejow), to Twoje posty zaczynaja pojawiac sie wszedzie. Mysle, ze za malo czytasz, za malo grasz, a za duzo sie wywnetrzasz tutaj. Moze jakas dyspensa na przenoszenie konfliktow z forum na arke? Pretty plz?
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
ODPOWIEDZ