Komenda powal
Re: Komenda powal
Dlaczego ankiety nie zrobisz?
Pomysl fajny, nie musi mdlec taka osoba, bo to konczy sie zazwyczaj zgonem (organizm poddaje sie). Lepiej zeby delikwent byl sparalizowany i widzial tylko ciemna lokacje. Moga nawet dochodzic go glosy (chocby agresorow).
Pomysl fajny, nie musi mdlec taka osoba, bo to konczy sie zazwyczaj zgonem (organizm poddaje sie). Lepiej zeby delikwent byl sparalizowany i widzial tylko ciemna lokacje. Moga nawet dochodzic go glosy (chocby agresorow).
Re: Komenda powal
Zdecydowanie za, ale ankieta nie dziala. :/
Re: Komenda powal
Ankiety nie działają, niestety powstał błąd po ostatnich zmianach na forum
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Komenda powal
Ile razy juz ta kwiesta byla podnoszona. Grozi to nagla inflacja poziomow, co rowna sie odejsciu graczy.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Komenda powal
Przepraszam, ale większej bzdury to nie słyszałem. Ostatnio czytałem bardzo dobry artykuł o WoW w piśmie branżowym, którego tezą ( popartą przez badania wśród graczy) było, że tak naprawdę zmiótł konkurencję dzięki wyjątkowo niskiej karze za zgon w porównaniu do konkurencji. Nagle się okazało, że nie każdemu chce się latami expic. Co z tego, że w WoW prawie każdy ma max poziom? I tak gra tam najwięcej ludzi. Ja uważam, że gdyby w arce zlikwidować lub zminimalizować karę za zgon, mielibyśmy co najmniej 10 - 20 razy więcej graczy. Odeszłoby co najwyżej parę osób, którzy uparcie twierdzą, że lubią emocje jakie daje ryzyko zgonu. To już nie te czasy. Co z tego, że na Arce latałyby dziesiątki legend - mnie by to nie przeszkadzało.
Czy zasady z innych mmorpg obowiązują na Arce? W części tak - otóż wśród moich znajomych grających w arkę, którzy dali sobie spokój z grą, decyzja o definitywnym zakończeniu gry zapadła ostatecznie dopiero po zgonie. Co ciekawe były to stosunkowo młode postacie i stracili tygodnie, a nie miesiące czy lata expa. Niestety w dzisiejszych czasach tygodnie to już zbyt wiele. Grafiki 3d nigdy ( zresztą na szczęście ) nie będziemy mieli, ale niektóre rzeczy należałoby zmienić, przystosowując grę do współczesnych realiów i potrzeb graczy.
Jeżeli coś powoduje odejście graczy kolego Magog to raczej deflacja, a nie inflacja poziomów. To oczywiste. Strata poziomu i brak czasu na jego odrabianie zniechęciły wielu do gry, przez co mamy to co mamy.
Czy zasady z innych mmorpg obowiązują na Arce? W części tak - otóż wśród moich znajomych grających w arkę, którzy dali sobie spokój z grą, decyzja o definitywnym zakończeniu gry zapadła ostatecznie dopiero po zgonie. Co ciekawe były to stosunkowo młode postacie i stracili tygodnie, a nie miesiące czy lata expa. Niestety w dzisiejszych czasach tygodnie to już zbyt wiele. Grafiki 3d nigdy ( zresztą na szczęście ) nie będziemy mieli, ale niektóre rzeczy należałoby zmienić, przystosowując grę do współczesnych realiów i potrzeb graczy.
Jeżeli coś powoduje odejście graczy kolego Magog to raczej deflacja, a nie inflacja poziomów. To oczywiste. Strata poziomu i brak czasu na jego odrabianie zniechęciły wielu do gry, przez co mamy to co mamy.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Komenda powal
Pozwole sobie wtracic trzy grosze.
Porównujesz wowa i arke, a wydaje mi się, że nie tędy droga.
W wowie leveling jest tylko etapem, który musi przejść dana postać, by zacząć grać. Endgame w wowie to jest podstawa tej gry, czy to dla gry PVE czy PVP.
Arkadia natomiast jest zbudowana wokół ciągłego expienia, ponieważ jak mi się wydaje endgame ogranicza się w większości do pk (chwilę jestem arkadyjczykiem, więc mogę sie mylić). Jeśliby odebrać konieczność odexpiania zgonów, to chyba by z automatu zabiło tę grę, bo od pewnego poziomu już przestawałoby się opłacać zdobywać doświadczenie, a powstalej w ten sposob luki chyba nie byloby czym zastapic.
Porównujesz wowa i arke, a wydaje mi się, że nie tędy droga.
W wowie leveling jest tylko etapem, który musi przejść dana postać, by zacząć grać. Endgame w wowie to jest podstawa tej gry, czy to dla gry PVE czy PVP.
Arkadia natomiast jest zbudowana wokół ciągłego expienia, ponieważ jak mi się wydaje endgame ogranicza się w większości do pk (chwilę jestem arkadyjczykiem, więc mogę sie mylić). Jeśliby odebrać konieczność odexpiania zgonów, to chyba by z automatu zabiło tę grę, bo od pewnego poziomu już przestawałoby się opłacać zdobywać doświadczenie, a powstalej w ten sposob luki chyba nie byloby czym zastapic.
Re: Komenda powal
Zorrid:
viewtopic.php?f=4&t=229
Przewijala sie ta kwestia juz niejednokrotnie. Poczytaj zanim zaczniesz powielac argumenty, moim zdaniem chybione i wynikajace ze slabej znajomosci owych "realiow", o ktorych piszesz. Nawet, jezeli pojawiaja sie coraz to slabsi gracze nie znaczy, ze przez to gra powinna stac sie slabsza.
viewtopic.php?f=4&t=229
Przewijala sie ta kwestia juz niejednokrotnie. Poczytaj zanim zaczniesz powielac argumenty, moim zdaniem chybione i wynikajace ze slabej znajomosci owych "realiow", o ktorych piszesz. Nawet, jezeli pojawiaja sie coraz to slabsi gracze nie znaczy, ze przez to gra powinna stac sie slabsza.
Re: Komenda powal
Co do WoW to raczej bardzo wybiorczy artykul czytales. Osobiscie zjadlem na WoW-ie zeby, i spedzilem 4 lata zycia czytajac blueposty i je komentujac. WoW wybierajac niska kare za zgon i posiadanie MaxLvl, skazal sie na utrzymanie graczy w grze poprzez ciagla itemizacje i rozwoj terenow = $$$$$$$. Zreszta realia mechaniki gry ktora ma 20-30 tys graczy na jeden serwer tez sa inne, np. potrzeba zatrudnienia kilkudziesieciu osob, ktore zajmuja sie samym balansem.
Na MUD-ach, jak arka rzadza 2 zasady: "Bez ryzyka, nie ma zabawy" i "Zaden erpeg nie utrzyma graczy w grze RPG - liczy sie RNG i podejscie 'Me>You' "
Oczywiscie, mozna by rozwazyc ta propozycje z jakimis poprawkami np. na wojny gildiowe, np. potrzeba oficjalnego wypowiedzenia wojny, i wtedy "powalanie" byloby niemozliwe, ale np. MC moglby sobie pognebic paczkarzy bez konsekwencji wiekszych. Hardcore PK jest waznym czynnikiem autobalansu w grze i wprowadzenie zmian tutaj spowodowaloby ogromne fluktuacje, tudziez szybsza smierc gry.
I zeby nie bylo, dla mojej postaci taka opcja to czysty zysk, mniej by czlowiek tracil, jak mnie znowu by SC ubilo, ale na dluzsza mete szkodliwa dla gry jako calosci.
A tak w ogole (mimo, ze wiem, iz w kazdym danym czasie istnieje taka jedna postac w grze i na forum od pradawnych dziejow), to Twoje posty zaczynaja pojawiac sie wszedzie. Mysle, ze za malo czytasz, za malo grasz, a za duzo sie wywnetrzasz tutaj. Moze jakas dyspensa na przenoszenie konfliktow z forum na arke? Pretty plz?
Na MUD-ach, jak arka rzadza 2 zasady: "Bez ryzyka, nie ma zabawy" i "Zaden erpeg nie utrzyma graczy w grze RPG - liczy sie RNG i podejscie 'Me>You' "
Oczywiscie, mozna by rozwazyc ta propozycje z jakimis poprawkami np. na wojny gildiowe, np. potrzeba oficjalnego wypowiedzenia wojny, i wtedy "powalanie" byloby niemozliwe, ale np. MC moglby sobie pognebic paczkarzy bez konsekwencji wiekszych. Hardcore PK jest waznym czynnikiem autobalansu w grze i wprowadzenie zmian tutaj spowodowaloby ogromne fluktuacje, tudziez szybsza smierc gry.
I zeby nie bylo, dla mojej postaci taka opcja to czysty zysk, mniej by czlowiek tracil, jak mnie znowu by SC ubilo, ale na dluzsza mete szkodliwa dla gry jako calosci.
A tak w ogole (mimo, ze wiem, iz w kazdym danym czasie istnieje taka jedna postac w grze i na forum od pradawnych dziejow), to Twoje posty zaczynaja pojawiac sie wszedzie. Mysle, ze za malo czytasz, za malo grasz, a za duzo sie wywnetrzasz tutaj. Moze jakas dyspensa na przenoszenie konfliktow z forum na arke? Pretty plz?
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"