Kondycja wszystkich

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Gość

Kondycja wszystkich

Post autor: Gość »

Witam!

Zapewne wielu z was zauważyło że ogromna przewagę w grze (PK) mają gracze z lepszymi skryptami.
Mnie irytuje szczególnie jeden.
Powiedzmy ze grupa graczy expi. Nagle wpada drużyna z wrogiego stowarzyszenia. W ułamki sekundy skrypty wyłapują najbardziej poranionych i bardzo często kończy się to zgonem.

Chciałbym tutaj zaproponować kilka rozwiązań które ograniczyły by tego typu patologie:

1) 'k wszystkich' zamienić na 'k drużyny' czyli pokazuje tylko i wyłącznie kondycje osób w drużynie.

2) 'k wszystkich' działała by z pewnym opóźnieniem (np 10 sek.). W końcu trzeba się dokładnie przyjrzeć by moc ocenić kto jak jest poraniony.
Tutaj trzeba by rozpatrzyć od kiedy by ten delay był naliczany.
a) Od momentu wejścia na lokacje
b) Od momentu rozpoczęcia walki

Pozdrawiam wszystkich skrypciarzy :twisted:
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Visborg »

Z całym szacunkiem, pomysł bez sensu. Jak mam kontrolować sytuacje na bieżąco nie na jakimś PK ale na zwykłym expie? Żeby zmieniać cele na te poranione, widzieć ile jeszcze czasu zanim mob padnie, czy ktos z drużyny wytrzyma dłużej...

Nie popadajmy w paranoje i nie ustalajmy zasad Arkadii dla wszystkich biorąc pod uwagę tylko pewną grupę PKowców. Dlaczego z powodu tego że ktoś ma jakiś skrypt gdzieś tam ja mam mieć utrudnione bawienie się z mobkami? Zresztą, w takiej sytuacji znowu skrypciarze wygrają - tworząc skrypt który ogląda wszystkich na lokacji i wywala ich kondycje w osobne okno. Chcesz robić delay na każde oglądnięcie? No bez przesady...

Zresztą - co jest dziwnego w tym że atakuje się poranionego? Przeciwnik zakrwawiony, słania się - wniosek prosty, dobić zanim ucieknie lub ochronią go inni. Co tu jest do przyglądania się gdy ktoś ledwo żyje??

Jeśli już na upartego coś tu zmieniać, niech k wszystkich ma NIEWIELKI zakres błędu, powiedzmy DO poziomu jednej kondycji. A redukcja błędu zależy od skilla "ocena przeciwnika".
Gość

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Gość »

Takie ograniczenia miały by zastosowanie tylko w walce z innymi graczami.
Mobki zostawmy tak jak sa:)

Oczywiscie ze atakuje sie tego pokrwawionego ale chyba nie jest normalne ze w ulamek sekundy wiesz kto jest najbardziej poraniony z kilku-kilkunasto osobowej druzyny.

Nie chodzi tutaj jednak eRPeGowe uzasadnienie tego tylko o wyeliminowanie dwusekundowych zgonow.


Podoba mi sie pomysl z wprowadzeniem zakresu bledu przy ocenie.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Paulie »

Rakoth pisze:Takie ograniczenia miały by zastosowanie tylko w walce z innymi graczami.
Mobki zostawmy tak jak sa:)
A co jak na lokacji beda mobki i gracze nie z druzyny? Kondycja wszystkich bedzie dochodzila czesciowo?
Po za tym tak jak napisal Visborg - ogladniecie wszystkich i wywalenie kondycji nie przez komende za nia odpowiadajaca to zaden problem.

A zeby wyeliminowac dwusekundowe zgony to trzebaby zbalansowac sile bojowa graczy, ktora jest w stanie zadac taka smierc.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Gość

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Gość »

Po za tym tak jak napisal Visborg - ogladniecie wszystkich i wywalenie kondycji nie przez komende za nia odpowiadajaca to zaden problem.
No to wywalic ta linijke z opisu postaci, bo w sumie do niczego ona nie jest potrzebna.

A co do sytuacji w ktorej na lokacji sa i moby i gracze. Nie widze problemu.
Kodowo bez problemu da sie ich rozdzielic, tak zeby pokazywal np:

Jestes w dobrym stanie.
Straszny potworny potwor jest lekko ranny.
Wielki zly ogr jest w nieznanej Ci jeszcze kondycji.

i po 10 sek. bedzie

Jestes w dobrym stanie.
Straszny potworny potwor jest ranny.
Wielki zly ogr jest w swietnej kondycji
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Werbat »

Ty coś ćpasz, że Ci takie bzdury do głowy przychodzą?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Ethel
Posty: 223
Rejestracja: 14 lut 2009 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Ethel »

Rakoth - zartujesz, zeby odwrocic swoja uwage od poronionej dyskusji nt cechu? Brawo, bardzo udal Ci sie zarcik!
Nie podobaja Ci sie czyjes skrypty? Nie baw sie z nimi w te gre. Robienie kupy do piaskownicy tylko dlatego, ze inne dzieci maja wiaderka i lopatki, a Ty nie, nie jest mile, nie wyniosles tego z przedszkola?;)
Ingerowanie w kondycje to w ogole dla mnie jakis poroniony pomysl. Sa miejsca, gdzie jednym ciosem mozesz nawet na zwiedzil zleciec o dwa, trzy poziomy kondycji -pomyslales, jak wtedy strasznie utrudni gre brak mozliwosci ciaglego kontrolowania stanu druzyny?
A co z kondycja wlasnej postaci? Komendzie "stan" tez dodac opoznienie, zeby bylo rowno i sprawiedliwie (choc niezbyt erpegowo - wyrywam cios, prawie mnie to zabija, ale nic o tym nie wiem)? Albo moze zostawic mozliwosc biezacej kontroli wlasnej kondycji - i przygotowac sie na koniecznosc informowania o tym druzyny (rowniez przy pomocy skryptow)?
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Gość

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Gość »

re: up.
Przeczytaj dokladnie to co napisalem a znajdziesz tam odpowiedzi na swoje watpliwosci.

A co do skryptow to skad wiesz ze takowych nie posiadam?
Awatar użytkownika
Noah
Posty: 73
Rejestracja: 25 sty 2011 16:19

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Noah »

Sensu bez.
Zauważ też że na Arkadii czas leci dużo szybciej niż w RL.
How do I reach these kids?
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Kondycja wszystkich

Post autor: Visborg »

Ethel pisze: A co z kondycja wlasnej postaci? Komendzie "stan" tez dodac opoznienie, zeby bylo rowno i sprawiedliwie (choc niezbyt erpegowo - wyrywam cios, prawie mnie to zabija, ale nic o tym nie wiem)? Albo moze zostawic mozliwosc biezacej kontroli wlasnej kondycji - i przygotowac sie na koniecznosc informowania o tym druzyny (rowniez przy pomocy skryptow)?
O to to.
ODPOWIEDZ