Bonusy stażowe

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Bonusy stażowe

Post autor: Visborg »

Deli pisze:A może nie tyle dawać zajęcie kowalom co nająć jakiegoś rzemieślnika, który za "drobną" opłatą przemalowywałby zbroję?

Gdyby jeszcze operacja taka zmieniała shorty niektorych "armorów" z np.: zlocista kunsztowna zbroja plytowa na krwistoczerwona kunsztowna zbroja plytowa? Do tego dodać owemu rzemieślnikowi możliwość "malowania" tarcz (wzory i kolory wybierane podobnie jak przy tatuazach), helmow i tym podobnych?

Gdyby tak jeszcze owe malowania "zuzywaly" sie w trakcie walki (parowania, osłony tarcza)...

"Na tarczy wymalowany jest wyrazny udziec barani na zoltym polu" ;)
Od początku piszę o NOWYM itemie o innym wyglądzie, zachowującym TYLKO statystyki pierwotnego - ew. krótka wzmianka w longu z czego wykonany.
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Bonusy stażowe

Post autor: Magog »

Ja akurat mysle, ze Pulp jest na dobrym tropie. Co jesli wlasnie druzynowki bylyby malym/srednim bonusem otrzymanym od stowarzyszenia? Nawet dla zboja czy tam partkowi/gladowi. W ten sposob wolni strzelcy nadal by mogli sobie solowac, ale byliby mniej pozadani w wiekszych ekipach (ergo utrudnic im troche end-game content :geek: ). Dodatkowo, np. stworzenie specjalnego ekspa za zabijanie duzych mobow w odpowiednio malej grupie, daloby jeszcze wiecej sensu takiej zmianie.

Ale ta dyskusja nadal Nas zaprowadzi do kwestii uwolnienia zawodow i zrobienia ze stowarzyszen koleczek wzajemnego erpega i kolesiowania sie.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Bonusy stażowe

Post autor: Visborg »

Magog pisze:Ale ta dyskusja nadal Nas zaprowadzi do kwestii uwolnienia zawodow i zrobienia ze stowarzyszen koleczek wzajemnego erpega i kolesiowania sie.
Czyli tego czym stowarzyszenia powinny być. I tylko tym.
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Bonusy stażowe

Post autor: Magog »

Visborg pisze:
Magog pisze:Ale ta dyskusja nadal Nas zaprowadzi do kwestii uwolnienia zawodow i zrobienia ze stowarzyszen koleczek wzajemnego erpega i kolesiowania sie.
Czyli tego czym stowarzyszenia powinny być. I tylko tym.
Popularnosc mmorpgow polega przede wszystkim na nie dawaniu graczom tego czego chca... albo czekanie z tym, az spoleczenstwo graczy dojrzeje do takiej zmiany. Przypomina mi to troche dyskusje o dual-specu w WoW-ie i ile czasu to zajelo wprowadzenie takiej zmiany.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
ODPOWIEDZ