Ocena Obiektu
: 07 lis 2010 16:14
Witam,
Już jakiś czas nikogo nie męczyłem tutaj, a więc najwyższa pora się przypomnieć z najgorszej strony.
Rozchodzi się o to, że random w ocenie przedmiotu, wraz z randomem w samym sprzęcie, tworzy troszkę denerwujące połączenie, moim zdaniem zupełnie zbędne. Już samo wyszukiwanie dobrej np. tarczy bywa męczące, po ocenieniu trzydziestu identycznych tarcz, w końcu odnajdując tą która spełnia nasze oczekiwania, nie mamy pewności czy nie wybraliśmy najgorszej z nich, jako że często dwa przedmioty porównując ocenę ze znajomym, oceniamy je zupełnie odwrotnie, czyli ta sztuka która w naszych oczach jest świetna, w oczach znajomego jest beznadziejna, i odwrotnie.
Mamy już przecież random w ciosach, random w sile mobów, ( niewiem czy przypadkiem niema jakiegoś randomu w samych postaciach ) niech i sobie będzie ten random w sprzęcie ale po co dokładać random w ocenie... Gdyby sprzęt miał być nie ograniczony czasem przetrwania, gra jeszcze była by warta świeczki, ale przy obecnym rozwiązaniu trwałości sprzętu jest to tylko zbędne udziwnienie.
Po co nam te zbędne zamieszanie ? Nie wystarczy że cios z opisu "lekko ranisz" potrafi ściągnąć moba o dwie kondycje a kolejny "poważnie ranisz" nie zrobić mu wielkiej krzywdy. Rozchodzi się o to czemu gracz na arkadii musi być nieustannie wciągany w jeden wielki wir dezinformacji.
Czy dzięki tej ocenie obiektu pojawi się więcej chętnych na kupców... szczerze wątpię, jeżeli naprawdę chcecie promować ten zawód, dajcie mu więcej możliwości związanych z handlem... jak np. nie wiem... możliwość podpisania kontraktu z dowolnym sklepem i wystawianiu w nim choć by pięciu przedmiotów jak na aukcji... czy rozbicia straganu... czy jakieś dodatkowe ciekawe dopasowane klimatycznie umiejętności bojowe nie robiące z niego chojraka ale dające możliwość ciekawej zabawy (np. rozkazy tak by mógł sobie prowadzać wyprawy po sprzęt na sprzedaż [ to by miało nawet pokrycie najemnicy zazwyczaj słuchają się tego kto płaci ] i jakieś minimum defensów by nie padał po kilku ciosach. ). Sam będąc w cechu nie widzę sensu korzystania z tego dobrodziejstwa, szkoda mi na to marnowania swojego i cudzego czasu, a jak już się kilka razy ośmieliłem to i tak ta ocena bywa co najmniej różna.
Póki co to ten system oceny wygląda jak sytuacja w której moby miały by taki random, że snotling mógł by mieć staty trolla.
Uprzejmie proszę o zastanowienie się nad tym czy nie można by nam ( Graczom ) dać innej zabawki która by nam grę uprzyjemniła zamiast ją uprzykrzać. Ocena Obiektu to głupi um
Re Goldi, dzięki, już poprawione
Już jakiś czas nikogo nie męczyłem tutaj, a więc najwyższa pora się przypomnieć z najgorszej strony.
Rozchodzi się o to, że random w ocenie przedmiotu, wraz z randomem w samym sprzęcie, tworzy troszkę denerwujące połączenie, moim zdaniem zupełnie zbędne. Już samo wyszukiwanie dobrej np. tarczy bywa męczące, po ocenieniu trzydziestu identycznych tarcz, w końcu odnajdując tą która spełnia nasze oczekiwania, nie mamy pewności czy nie wybraliśmy najgorszej z nich, jako że często dwa przedmioty porównując ocenę ze znajomym, oceniamy je zupełnie odwrotnie, czyli ta sztuka która w naszych oczach jest świetna, w oczach znajomego jest beznadziejna, i odwrotnie.
Mamy już przecież random w ciosach, random w sile mobów, ( niewiem czy przypadkiem niema jakiegoś randomu w samych postaciach ) niech i sobie będzie ten random w sprzęcie ale po co dokładać random w ocenie... Gdyby sprzęt miał być nie ograniczony czasem przetrwania, gra jeszcze była by warta świeczki, ale przy obecnym rozwiązaniu trwałości sprzętu jest to tylko zbędne udziwnienie.
Po co nam te zbędne zamieszanie ? Nie wystarczy że cios z opisu "lekko ranisz" potrafi ściągnąć moba o dwie kondycje a kolejny "poważnie ranisz" nie zrobić mu wielkiej krzywdy. Rozchodzi się o to czemu gracz na arkadii musi być nieustannie wciągany w jeden wielki wir dezinformacji.
Czy dzięki tej ocenie obiektu pojawi się więcej chętnych na kupców... szczerze wątpię, jeżeli naprawdę chcecie promować ten zawód, dajcie mu więcej możliwości związanych z handlem... jak np. nie wiem... możliwość podpisania kontraktu z dowolnym sklepem i wystawianiu w nim choć by pięciu przedmiotów jak na aukcji... czy rozbicia straganu... czy jakieś dodatkowe ciekawe dopasowane klimatycznie umiejętności bojowe nie robiące z niego chojraka ale dające możliwość ciekawej zabawy (np. rozkazy tak by mógł sobie prowadzać wyprawy po sprzęt na sprzedaż [ to by miało nawet pokrycie najemnicy zazwyczaj słuchają się tego kto płaci ] i jakieś minimum defensów by nie padał po kilku ciosach. ). Sam będąc w cechu nie widzę sensu korzystania z tego dobrodziejstwa, szkoda mi na to marnowania swojego i cudzego czasu, a jak już się kilka razy ośmieliłem to i tak ta ocena bywa co najmniej różna.
Póki co to ten system oceny wygląda jak sytuacja w której moby miały by taki random, że snotling mógł by mieć staty trolla.
Uprzejmie proszę o zastanowienie się nad tym czy nie można by nam ( Graczom ) dać innej zabawki która by nam grę uprzyjemniła zamiast ją uprzykrzać. Ocena Obiektu to głupi um
Re Goldi, dzięki, już poprawione