Strona 52 z 56

Re: Drobne Pomysły

: 07 lis 2011 12:27
autor: Visborg
Czy było by poważnym problemem lub naruszeniem konwencji gdyby przy wskoczeniu kolejnego poziomu postępów pojawiał się stosowny komunikat? (Czujesz że poczyniłeś nieznaczne postępy.) Obecnie sprawdzanie tempa expienia jest chyba powszechną praktyką, natomiast pewne wymuszenie klepania 'cechy' po każdym zabitym mobie jest trochę uciążliwe.
Oczywiście można to rozwiązać skryptem który po każdym "umarł" wysyła zapytanie i gaguje niepotrzebne informacje, ale to tak jakby nielegalne ;)

Komenda zmeczenie

: 07 lis 2011 13:16
autor: Gość
Nowa komenda - zmeczenie - wyświetlająca informację tylko o zmęczeniu postaci bez konieczności oglądania całego stanu.
Uzasadnienie:
Poziom zmęczenia w niektórych okolicznościach jest sprawdzany nawet częściej niż kondycja, a ta ma swoja osobna komendę.

Re: Drobne Pomysły

: 09 lis 2011 16:11
autor: Torgen
Witam.
Taki szalony pomysl mi sie nasunal. Moze zmienic strate expa po zgonie na strate finansowa.Dzialaloby to na zasadzie takiej. Kazdy gracz mialby dodatkowe konto w banku na wypadek smierci. Deponowalby tam pieniadze ktore zabezpieczalyby go przed utrata expa. I tak przykladowo koszt zgona wynosilby 5 mth. Jezeli gracz mialby taka gotowke na tymze koncie tracilby monety ale nie tracilby expa. W momencie kiedy nie mialby gotowki do pokrycia smierci tracilby exp jak dotychczas. Nie wiem jak bardzo jest to skomplikowane do zrobienia ale mozna by jeszcze zrobic tak ze gdyby brakowaloby mu ilosci
monet, np 70% sumy, to tracilby nie pelny zgon (dotychczasowy) tylko 70% expa a reszta pokrywalaby gotowka.

Wiadomo ze pisze to z mojej perspektywy gracza ktory dosc czesto ginie i dla ktorego uciazliwe jest odrabianie poziomu nawet tego kawal swiata. Brak czasu i checi, ale mysle ze moze i szalony i glupi ten pomysl, ale mogacy byc pomoca
dla lzejszego podejscia do gry. Wiecej zabawy mniej stresow. W koncu to tylko gra ktora powinna nas bawic.

Pozdrawiam
Torgen

Re: Drobne Pomysły

: 10 lis 2011 10:41
autor: Deli
Gdyby zrobić wysokie stawki za "nietracenie expa" - np. 100 mth lub wiecej - to w końcu Cech miałby realny wpływ na arkę :)
W końcu na coś te mithryle by się przydawały.

Re: Drobne Pomysły

: 10 lis 2011 11:35
autor: Torgen
Cena mogla by zalezec od wysokosci poziomu, im wyzej tym drozej.

Re: Drobne Pomysły

: 11 lis 2011 17:59
autor: Gość
Myślę, że przydałoby się dodatkowe doprecyzowanie ostatniej aktywności typu:

Kod: Zaznacz cały

Ostatnie logowanie : przed chwila
jeżeli postać nie dalej niż 15 minut temu (przykładowy czas) przestała być widoczna w kto dla wysyłającego to zapytanie lub gdy się wylogowała.

To znaczy, że nawet jak się ma opcje kto nikt i wpisze się zakoncz, to inni przez krótki czas są w stanie to sprawdzić.

Odrobinę by to pomogło w kwestii wykrywania zakańczania i innych spraw poruszonych przez Morgluma:
viewtopic.php?p=22083#p22083

Re: Drobne Pomysły

: 12 lis 2011 13:05
autor: Rouan
komenda "ostatnio [kto]" dla postaci której nie widzimy przez 'kto' powinna być całkiem niedostępna = Nie masz pojecia, jak mozesz sie tego dowiedziec.

Re: Drobne Pomysły

: 12 lis 2011 23:05
autor: Meitner
Ja pamiętam, że kiedyś było wspomniane, że niskie i wysokie rasy (względem wysokości, a nie rasizmu jakiegokolwiek :P ) nie mają co kupić u krawca. Ktoś wspominał, żeby można byłoby przerobić, np. u krawca w Rinde na inny rozmiar, ale ja z kolei myślę, że po prostu fajnie by było, jakby było randomowo parę rozmiarów jednego produktu na raz w sklepie z ubraniami. Jakby się jeden kupiło to nowy by uzupełinał lukę z randomowym rozmiarem. Np. po 2-3 kopie jednego ubioru w różnych rozmiarach. Obecnie "wybór" rozmiarów jest tylko w Novigradzie w sklepie na dobrą sprawę. Jeśli by to nie było trudne do zakodowania, myślę że sporo osób by ucieszyło.

Pozdrawiam,
M.

Re: Drobne Pomysły

: 13 lis 2011 02:32
autor: Garlan
Rouan pisze:komenda "ostatnio [kto]" dla postaci której nie widzimy przez 'kto' powinna być całkiem niedostępna = Nie masz pojecia, jak mozesz sie tego dowiedziec.
Bez sensu, dobrze jest jak jest. Ja jednak wole wiedzieć choćby głupie czy ktoś mi nie odpowiedział na list od tygodnia bo się od tygodnia nie logował czy też mnie olał, albo czy ktoś ze znajomych zrezygnował z gry czy też pojawia się co jakiś czas nawet gdy nie widzę go bo jest stow-only.

Re: Drobne Pomysły

: 17 lis 2011 23:51
autor: Godar
Mam taką propozycję, żeby sprzęt w walce nie pękał.

Jest to moim zdaniem niepotrzebne utrapienie, nieuzasadnione ani realizmem (może poza tarczami), ani grywalnością, ani niczym innym. W średniowieczu, jeśli miecz złamał się w walce, kowal, który go wykuł, szedł pod topór. Broń nie miała prawa tak po prostu złamać się na pół. A w realiach gry też jest to nieciekawe, że trzeba nosić ze sobą 2-3 sztuki broni. I niezbyt motywuje do gry sytuacja, gdzie nowo zdobyta dobra broń łamie się po paru ciosach. Niech się zużywa, jasne, ale niech się nie rozlatuje.