Drobne Pomysły
Re: Drobne Pomysły
Trzeba by zrobic dodatkowe rozroznienie:
- dla lubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i nielubiacych elfow.
PS: A tak na serio juz, to pomysl Bryga sam w sobie bardzo ciekawy.
- dla lubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i nielubiacych elfow.
PS: A tak na serio juz, to pomysl Bryga sam w sobie bardzo ciekawy.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Drobne Pomysły
Gunnar, teraz właśnie te lepsze expowiska są pod nosem jakiejś gildi, która żada licencji od każdego, nieważne czy lubi PK, lubi expic, lubi elfy, zwlaszcza martwe...
A tak gdyby takie expowisko bylo na terenie otwartym z wieloma wyjsciami, trudniej było by komus narzucic kontrole nad tym terenem.
A tak gdyby takie expowisko bylo na terenie otwartym z wieloma wyjsciami, trudniej było by komus narzucic kontrole nad tym terenem.
Re: Drobne Pomysły
Gdyby bylo na terenie "otwartym" to szansa wylapania wpierdziel bylaby taka sama, z tym, ze nie byloby mozliwosci wykupienia sobie licencji. CHyba, ze kazdy by wprowadzil swoja.
Re: Drobne Pomysły
Mi pomysl skojarzyl sie z regula " Gol strzelony na wyjezdzie liczy sie podwojnie" - jak to niby ukroci bieganie na pk na expa?
Re: Drobne Pomysły
Podwójnie jedynie na tym centralnym expowisku, nikt nie karze ci tam expic, możesz wybrać dowolne inne, ale będziesz miał expa tak ja do tej pory. Dobra zapomnijcie o tym centralnym expowisku, bo widzę ze się strasznie tego przyczepiliście. W całym zamyśle chodzi o to by zgony po wyjściu ze "swojego podwórka" były mniej bolesne, a nie żeby te zgony pod gildią kogoś bardziej zabolały.
Re: Drobne Pomysły
Wtedy już nigdy nie wyjdziecie z ZC |-:
Re: Drobne Pomysły
Rennz:
Wynika z tego, ze zgon na zc nie mialby miec ujemnego modyfikatora, wiec ewentualne wprowadzenie tego pomyslu nie zmieniloby w zasadzie nic na tym terenie.Brygu pisze:Niech zgon w strefie pirwszej jest bardzo bolesny - nikt ci nie kazał iść pod czyjąś siedzibę, a jak dałeś się zabić pod swoją to też ci się należy.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Drobne Pomysły
Obawiam sie, ze problemu patologicznego PK nie zlikwiduja zadne rozwiazania czastkowe, miejscowe czy chwilowe. Sprzyja mu system - mamy zerowe konsekwencje dla zabijajacego i gigantyczne dla zabijanego. Dlatego tez trzeba dziesiatek wiekszych i mniejszych zmian, ktore razem stworza inna, w miare spojna calosc. To oczywiscie wymaga bardzo duzo pracy i czasu. Nie ma drogi na skroty.
Re: Drobne Pomysły
Rafgart - co rozumiesz przez patologiczne pk?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Drobne Pomysły
To znaczy, że po tych zmianach zabijający też będzie tracił expa?Rafgart pisze:Sprzyja mu system - mamy zerowe konsekwencje dla zabijajacego i gigantyczne dla zabijanego. Dlatego tez trzeba dziesiatek wiekszych i mniejszych zmian, ktore razem stworza inna, w miare spojna calosc.
Wg mnie rozwiązanie jest proste: zmniejszyć karę za zgona.