Drobne Pomysły

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Buluar »

Trzeba by zrobic dodatkowe rozroznienie:
- dla lubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i lubiacych pk,
- dla nielubiacych expic i nielubiacych pk,
- dla lubiacych expic i nielubiacych elfow.


PS: A tak na serio juz, to pomysl Bryga sam w sobie bardzo ciekawy.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Brygu »

Gunnar, teraz właśnie te lepsze expowiska są pod nosem jakiejś gildi, która żada licencji od każdego, nieważne czy lubi PK, lubi expic, lubi elfy, zwlaszcza martwe...
A tak gdyby takie expowisko bylo na terenie otwartym z wieloma wyjsciami, trudniej było by komus narzucic kontrole nad tym terenem.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Gunnar »

Gdyby bylo na terenie "otwartym" to szansa wylapania wpierdziel bylaby taka sama, z tym, ze nie byloby mozliwosci wykupienia sobie licencji. CHyba, ze kazdy by wprowadzil swoja.
Esten
Posty: 71
Rejestracja: 07 lis 2010 17:37

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Esten »

Mi pomysl skojarzyl sie z regula " Gol strzelony na wyjezdzie liczy sie podwojnie" - jak to niby ukroci bieganie na pk na expa?
Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Brygu »

Podwójnie jedynie na tym centralnym expowisku, nikt nie karze ci tam expic, możesz wybrać dowolne inne, ale będziesz miał expa tak ja do tej pory. Dobra zapomnijcie o tym centralnym expowisku, bo widzę ze się strasznie tego przyczepiliście. W całym zamyśle chodzi o to by zgony po wyjściu ze "swojego podwórka" były mniej bolesne, a nie żeby te zgony pod gildią kogoś bardziej zabolały.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Rennz »

Wtedy już nigdy nie wyjdziecie z ZC |-:
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Paulie »

Rennz:
Brygu pisze:Niech zgon w strefie pirwszej jest bardzo bolesny - nikt ci nie kazał iść pod czyjąś siedzibę, a jak dałeś się zabić pod swoją to też ci się należy.
Wynika z tego, ze zgon na zc nie mialby miec ujemnego modyfikatora, wiec ewentualne wprowadzenie tego pomyslu nie zmieniloby w zasadzie nic na tym terenie.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Rafgart »

Obawiam sie, ze problemu patologicznego PK nie zlikwiduja zadne rozwiazania czastkowe, miejscowe czy chwilowe. Sprzyja mu system - mamy zerowe konsekwencje dla zabijajacego i gigantyczne dla zabijanego. Dlatego tez trzeba dziesiatek wiekszych i mniejszych zmian, ktore razem stworza inna, w miare spojna calosc. To oczywiscie wymaga bardzo duzo pracy i czasu. Nie ma drogi na skroty.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Paulie »

Rafgart - co rozumiesz przez patologiczne pk?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Godar »

Rafgart pisze:Sprzyja mu system - mamy zerowe konsekwencje dla zabijajacego i gigantyczne dla zabijanego. Dlatego tez trzeba dziesiatek wiekszych i mniejszych zmian, ktore razem stworza inna, w miare spojna calosc.
To znaczy, że po tych zmianach zabijający też będzie tracił expa? :mrgreen:
Wg mnie rozwiązanie jest proste: zmniejszyć karę za zgona.
Zablokowany