Drobne Pomysły
Re: Drobne Pomysły
Ale co to da? No wsumie bonus rpgowy jakiś da, fakt. Ale mało praktyczne, bo skoro ten ktoś jest bity przez straz to nie postoji dlugo bijac tego czystego.
Re: Drobne Pomysły
to zalezy ktora gwardia, sam doskonale wiesz, ze sa takie ktore gowno zrobia, ale chociaz zaslona da szanse na chwilowe przezycie
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Re: Drobne Pomysły
Owszem masz racje, ale te z reguły są na jakichś pipidówach i nie wydaje mi się, żeby powinny przedkładać życie przyjezdnego wędrowca nad własne Chociaż nie zastanawiałem się nad tym jakoś głęboko, jest mi to chyba obojętne, ale po co tracić na to wizogodziny. Tym bardziej, że obok tych słabych strażników są tacy którzy potrafią rozwalić drużynę zawodowców w chwilunię. Chyba z rozmysłem tak jest.
Re: Drobne Pomysły
Kod: Zaznacz cały
Klekasz szukajac sladow.
>
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez niziolka i prowadza na polnocny-wschod.
Re: Drobne Pomysły
Zróżnicowanie ceny itemu od statów. (chyba, ze juz jest;)
Re: Drobne Pomysły
To ja znowu rzucę pomysł jak poprzedni z tym by skradanie i ukrywanie zjadało trochę many. Pomysł stronniczy, ale nie bluzgajcie i tak się tym mało kto interesuje. Podobno, gdy kilka osób szuka na tej samej lokacji to daje to jakiś bonus. Nie wiem jaki jest to bonus, ale nie zauważyłem by to jakoś pomagało szukać. Irytujące gdy piętnastoosobowa grupa wie że wróg jest w pobliżu, ale i tak go nie znajdą. Stąd pomysł na nową komendę 'pomoz szukac xxx'.
Komenda ta nie odpalałaby nowego szukania, a jedynie zwiekszała skuteczność szukającego. Co to zmienia? Teraz jak każdy w drużynie wpisuje szukaj, odpala się każdorazowo komenda z delayem. W rezultacie paraliżuje to drużynę, więc najczęściej szuka tylko prowadzący. A sam to sobie może szukać... Myślę że nie zaburzy to jakoś tego "balansu" jaki jest, a da jakąś szanse przynajmniej w większej grupie.
Może niech będzie tak że każdy dodatkowy pomagający uskutecznia to szukanie, a jeśli max bonusu zostanie osiągnięte to skraca tego delaya.
Pozdrowienia.
Komenda ta nie odpalałaby nowego szukania, a jedynie zwiekszała skuteczność szukającego. Co to zmienia? Teraz jak każdy w drużynie wpisuje szukaj, odpala się każdorazowo komenda z delayem. W rezultacie paraliżuje to drużynę, więc najczęściej szuka tylko prowadzący. A sam to sobie może szukać... Myślę że nie zaburzy to jakoś tego "balansu" jaki jest, a da jakąś szanse przynajmniej w większej grupie.
Może niech będzie tak że każdy dodatkowy pomagający uskutecznia to szukanie, a jeśli max bonusu zostanie osiągnięte to skraca tego delaya.
Pozdrowienia.
Drobne Pomysły
Jakoś utrata many przy przemykaniu wydaje mi się trochę na siłę.
1. Proponuję, żeby podczas próby przemykania w momencie, gdy ktokolwiek przeszukuje lokacje, znakomicie wzrastała możliwość wykrycia. Delikwent się chowa i widzi, że ścigająca go grupa zaczyna szukać na tej lokacji. Chodzi o to, żeby nie mógł po prostu na luzie przemknąć na lokacje obok, co pościg zauważy tylko tropiąc później (cały czas delay), a ma wybór: "albo zaryzykuję zostanie w kryjówce - może mnie nie znajdą i odpuszczą, albo przemykam, może się uda". Im dłużej zwleka z decyzją, tym jego szanse maleją, bo go cały czas szukają.
2. Przydałoby się przypisanie blokowania wyjścia i rozkazów do umów bojowych i przeniesienie górnictwa do praktycznych, bo to analogicznie praktyczny um, jak zabawa z bestiami chaosu.
1. Proponuję, żeby podczas próby przemykania w momencie, gdy ktokolwiek przeszukuje lokacje, znakomicie wzrastała możliwość wykrycia. Delikwent się chowa i widzi, że ścigająca go grupa zaczyna szukać na tej lokacji. Chodzi o to, żeby nie mógł po prostu na luzie przemknąć na lokacje obok, co pościg zauważy tylko tropiąc później (cały czas delay), a ma wybór: "albo zaryzykuję zostanie w kryjówce - może mnie nie znajdą i odpuszczą, albo przemykam, może się uda". Im dłużej zwleka z decyzją, tym jego szanse maleją, bo go cały czas szukają.
2. Przydałoby się przypisanie blokowania wyjścia i rozkazów do umów bojowych i przeniesienie górnictwa do praktycznych, bo to analogicznie praktyczny um, jak zabawa z bestiami chaosu.
Re: Drobne Pomysły
Rozwazyc dodanie przelamania obrony do mozliwych rozkazow, wydaje sie byc logicznym nastepstwem.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Re: Drobne Pomysły
Re up:
Ale że w zamian za usunięcie tego przełamania z automatu po rozkazie ataku?
Ale że w zamian za usunięcie tego przełamania z automatu po rozkazie ataku?
Re: Drobne Pomysły
Założyłem sobie z ciekawości drugą postać, żeby zobaczyć, jak teraz się zaczyna nową postacią. Ogólnie moje wrażenia są negatywne. Cóż z tego, że zaczyna się trochę silniejszym, jak zabrano wszystkie udogodnienia ułatwiające nowym osobom poznawanie świata. Jakby było mało, że zabrano dzień bez zmęczenia, to każdy nowy od początku musi płacić naprawdę spore dla każdego, kto nie ma o świecie pojęcia, stawki za przejazdy dyliżansami i pływanie statkami. Motywacja do zaczynania gry od tego, co należy - czyli poznania świata gry, jest mała jak nigdy - słaba postać daleko nie zajdzie, bo i tak jest słaba, daleko nie zajedzie i nie popłynie, bo jej nie będzie stać. Zadań od czasu reformy robić się nie opłaca - jedyny sensowny pomysł na początek gry to oranie tych paru monet na myszach, potem szczurach, zbieranie ziół i exp w pobliskim bezpiecznym miejscu. Naprawdę szkoda, że zabrano początkową możliwość beztroskiego zwiedzania świata. Jeżeli nie można przywrócić braku zmęczenia, to postuluję chociaż wprowadzenie darmowych biletów do co najmniej to i owo.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!