Drobne Pomysły
Re: Drobne Pomysły
@up
To chyba błąd. Z tego co zauważyłem depozyt przy powiększeniu za 10 mth jest sporo większy. Na początku nie mieścił się nawet kirys (z tego co pamiętam), a teraz - kirys, kilka toporów, tarcz i trochę innych bambetli.
To chyba błąd. Z tego co zauważyłem depozyt przy powiększeniu za 10 mth jest sporo większy. Na początku nie mieścił się nawet kirys (z tego co pamiętam), a teraz - kirys, kilka toporów, tarcz i trochę innych bambetli.
Re: Drobne Pomysły
Mikropomysł a ile radości dla każdego, sporo zabawy i sporo kodowania.
A gdyby tak... Troszke przerobić funkcje klubów AJ -> tak by przynależność
do nich dawała unikalną zdolność postaci, np. klub złodzieji -> możliwość
wykorzystania umiejętności kieszonkostwo o ile postać jest dla ofiary
niewidoczna. ( meczyło by to mentalnie/miało jakieś szanse na powodzenie/
ukraść można było by tylko losową rzecz z tych rzeczy które postać ma luzem
przy sobie. ) Klub szpiegów -> możliwość podsłuchiwania szeptów. Klub zielarzy ->
pas z pojemnymi woreczkami. Klub kombatanta -> jakieś dodatkowe opcje walki w
drużynie. Klub gladiatorów -> możliwość podcięcia przeciwnika w walce. itd. itp. Widzę że ostro zaczynacie ufajniać arkę - a wydaje mi się że przy okazałej ilości takich klubików i jakimś sensownym zbalansowaniu profitów - było by to fajne urozmaicenie ( Taka namiastka drugiego zawodu ) - oczywiście skuteczność wraz ze statem klubowym.
Głównie chodzi o to by np. ten przykładowy nożownik/partyzant/myśliwy/zbój mógł zostać szpiegiem / złodziejem / skrytobójcą - by minimalnie rozszerzyć wachlarz możliwości - ( np. dziesięć zawodów podstawowych oraz dziesięć "zawodów" klubowych - daje nam sto kombinacji - mi się wydaje że się opłaca, nawet poważnie nad tym zastanowić. )
Pozdrawiam,
Huggo
A gdyby tak... Troszke przerobić funkcje klubów AJ -> tak by przynależność
do nich dawała unikalną zdolność postaci, np. klub złodzieji -> możliwość
wykorzystania umiejętności kieszonkostwo o ile postać jest dla ofiary
niewidoczna. ( meczyło by to mentalnie/miało jakieś szanse na powodzenie/
ukraść można było by tylko losową rzecz z tych rzeczy które postać ma luzem
przy sobie. ) Klub szpiegów -> możliwość podsłuchiwania szeptów. Klub zielarzy ->
pas z pojemnymi woreczkami. Klub kombatanta -> jakieś dodatkowe opcje walki w
drużynie. Klub gladiatorów -> możliwość podcięcia przeciwnika w walce. itd. itp. Widzę że ostro zaczynacie ufajniać arkę - a wydaje mi się że przy okazałej ilości takich klubików i jakimś sensownym zbalansowaniu profitów - było by to fajne urozmaicenie ( Taka namiastka drugiego zawodu ) - oczywiście skuteczność wraz ze statem klubowym.
Głównie chodzi o to by np. ten przykładowy nożownik/partyzant/myśliwy/zbój mógł zostać szpiegiem / złodziejem / skrytobójcą - by minimalnie rozszerzyć wachlarz możliwości - ( np. dziesięć zawodów podstawowych oraz dziesięć "zawodów" klubowych - daje nam sto kombinacji - mi się wydaje że się opłaca, nawet poważnie nad tym zastanowić. )
Pozdrawiam,
Huggo
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Drobne Pomysły
A ja tak sobie wspomne moje poczatki arki i porownania sily/zrecznosci//wytrzymalosci
Tak sobie wtedy myslalem... moje cechy pewnie sa odwzorowaniem "sredniej"
z rasy ktorej jestem przedstawicielem.. ze naprzyklad Silny dla elfa ozna cza ze silny jak na elfa ((nie zas ogra) ograniczony dla czlowieka.. to ogranuiczony jak na przecietnego czlowieka...
Wtedy porownywanie sie z innymi rasami nie byloby takie.. latwe do odszyfrowania (w koncu za kazdym razem jest to zmienna... srednia wszystkich grajacych .. ludzi, krasnoludow, niziolkow... jest srednia wytyczna w danym momecie... niestety, prawda na ten temat mnie po prawdzie zasmucila.. zbyt banalne przy dobrej ocenie przeciwnika..
Tak sobie wtedy myslalem... moje cechy pewnie sa odwzorowaniem "sredniej"
z rasy ktorej jestem przedstawicielem.. ze naprzyklad Silny dla elfa ozna cza ze silny jak na elfa ((nie zas ogra) ograniczony dla czlowieka.. to ogranuiczony jak na przecietnego czlowieka...
Wtedy porownywanie sie z innymi rasami nie byloby takie.. latwe do odszyfrowania (w koncu za kazdym razem jest to zmienna... srednia wszystkich grajacych .. ludzi, krasnoludow, niziolkow... jest srednia wytyczna w danym momecie... niestety, prawda na ten temat mnie po prawdzie zasmucila.. zbyt banalne przy dobrej ocenie przeciwnika..
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Drobne Pomysły
Zawsze chciałem, żeby na Arkadii było wykorzystywanie slotu layman (chociaż przy obecnym standardzie, tak odbiegającym od tzw. 'starego genesis', to określenie jest pewnie mocno chybione - ale z tym mi się kojarzy i go używam), także popieram całym swoim czarnym serduszkiem.Huggo pisze:Głównie chodzi o to by np. ten przykładowy nożownik/partyzant/myśliwy/zbój mógł zostać szpiegiem / złodziejem / skrytobójcą - by minimalnie rozszerzyć wachlarz możliwości
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Drobne Pomysły
Obecny system gildii, zawodów i stowarzyszeń wykorzystuje wszystkie 3 dostępne sloty. Nie oznacza to jednak, że "specjalizacje" zawodów są kodowo niemożliwe do zrealizowania.Werbat pisze:Zawsze chciałem, żeby na Arkadii było wykorzystywanie slotu layman (chociaż przy obecnym standardzie, tak odbiegającym od tzw. 'starego genesis', to określenie jest pewnie mocno chybione - ale z tym mi się kojarzy i go używam), także popieram całym swoim czarnym serduszkiem.Huggo pisze:Głównie chodzi o to by np. ten przykładowy nożownik/partyzant/myśliwy/zbój mógł zostać szpiegiem / złodziejem / skrytobójcą - by minimalnie rozszerzyć wachlarz możliwości
17:54:34 [Wizline] @ Rafgart: no w koncu
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny
Re: Drobne Pomysły
Popieram koncept, żeby rozwinąć możliwość rozwoju ( ) postaci.
Obecnie po zrobieniu zawodu (którego ani trochę się nie traci po opuszczeniu gildii) w sytuacji, kiedy exp jest wyłączony, a pieniędzy nie ma na co wydawać pozostaje jedynie rozwój "społeczny" - dla jednych erpegie, dla innych bilans.
Urozmaicenie zawodów poprzez kombinacje z "profesjami" (oby nie AJ) byłoby wg mnie atrakcyjne.
Obecnie po zrobieniu zawodu (którego ani trochę się nie traci po opuszczeniu gildii) w sytuacji, kiedy exp jest wyłączony, a pieniędzy nie ma na co wydawać pozostaje jedynie rozwój "społeczny" - dla jednych erpegie, dla innych bilans.
Urozmaicenie zawodów poprzez kombinacje z "profesjami" (oby nie AJ) byłoby wg mnie atrakcyjne.
Re: Drobne Pomysły
Jest jeden maly problem z podrozowaniem miedzy domenami. Samotni podroznicy sa bardzo narazeni na zgony na statkach. Nie ma co tu rozwijac wielu sie przekonalo. Proponowal bym portal miedzy domenami, bylo by to najlatwiejszym rozwiazaniem. Mozna tez dac ochrone na statkach, ktora by uciszala bojki ogluszaniem, wytracaniem i atakowaniem tego, ktory zaatakowal.
Re: Drobne Pomysły
OMG, znowu zaczynasz?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Drobne Pomysły
No bo wszystko jest takie niebezpieczne!
Re: Drobne Pomysły
Chetnie zobaczylbym komende w stylu: przytrocz helm do pasa. (jezeli jest to tylko zgodne z fizyka).
Teraz musze wybrac, czy chce prezentowac swoja fryzure czy helm
Teraz musze wybrac, czy chce prezentowac swoja fryzure czy helm