Drobne Pomysły
Re: Drobne Pomysły
Mi sie nie podoba - bo przy kosmetycznej zmianie, to obecny ogranicznik, dzialalby juz od wiele przeszedl, czyli niewielu poza prawdziwymi masochistami, byloby w stanie zobaczyc juz nie tylko legende, ale nawet kawala swiata. No chyba ze zniesc albo przeunac ten dlawik, ale to juz nie bylaby kosmetyczna zmiana
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Drobne Pomysły
Dla mnie właśnie to co podałeś jest argumentem za chociaż jeśli to ma zająć dużo czasu to nie warto. No i połowa by biegała na wiele (nie zmienia się nic z siłą itp prócz nazwy poziomu), a Ci którzy czerpią radochę z arki tylko i wyłącznie z nabijania sobie poziomu prą do przodu żeby po miesiącach zobaczyć lekki ruch tam gdzie należy.
Renominacja poziomów doświadczenia i cech
Miałem na myśli to na przykład, że obecnie poziom widział kawał świata w zasadzie się idluje i mogą mieć go zatem postaci, które gówno widziały, a nie kawał świata (:
Do tego to spowolnienie expa powyżej zwiedziła powoduje, że w zawodówkach mamy kalejdoskop aż trzech poziomów doświadczenia z nielicznymi odchyleniami w góre i w dół.
A tamta rozpiska to tylko przykład. Można to przecież inaczej rozplanować.
Co do cech, to pamiętam, że kiedyś, gdy zaczynałem grę, całkiem sporą frajdą było, jak już wskoczył krzepki ze słabego, czy sprawny z niezgrabnego. No tak samo, jak to&owo lepiej brzmiało niż niedoświadczony. Teraz, jak podejrzewam, tego efektu nie ma.
Do tego to spowolnienie expa powyżej zwiedziła powoduje, że w zawodówkach mamy kalejdoskop aż trzech poziomów doświadczenia z nielicznymi odchyleniami w góre i w dół.
A tamta rozpiska to tylko przykład. Można to przecież inaczej rozplanować.
Co do cech, to pamiętam, że kiedyś, gdy zaczynałem grę, całkiem sporą frajdą było, jak już wskoczył krzepki ze słabego, czy sprawny z niezgrabnego. No tak samo, jak to&owo lepiej brzmiało niż niedoświadczony. Teraz, jak podejrzewam, tego efektu nie ma.
Re: Drobne Pomysły
Po prostu stare poziomy byly lepsze, nowe nigdy sie nie przyjely w odczuciu kazdego gracza pamietajacego stare kryteria poziomow doswiadczenia. To bylo tak dawno, ze juz nie pamietam, ale chyba od to i owo szlo tak: niejedno widzial, doswiadczony, wiele przeszedl, zwiedzil caly swiat, wielce doswiadczony, +1, +2, +3, Ugluk. Proste i przyjemne dla oka, w obecnych poziomach jest za to mega rozstrzal i niepraktycznosc leveli ponad zwiedzil. Jestem zdecydowanie za starym porzadkiem.
Re: Drobne Pomysły
Obserwowanie wskakujących kolejno nowych poziomów jest bardzo nakrecające. Obecnie nizsze poziomy wbija sie tak samo dlugo jak wyzsze, przynajmniej podobnie. Moze dobrym pomyslem byloby, zamiana opisow poziomow od to i owo do doswiadczony na opisy od zoltek do doswiadczony, doda dynamicznosci zdobywaniu kolejnych lvl, zmotywuje mlodszych graczy? To samo z statami.
Re: Drobne Pomysły
Mam taki maly pomysl:
Wprowadzenie mozliwosci wykupienia za jaka kwote (dosc duza oczywiscie) jakiejs czesci straconego przy ostatnim zgonie doswiadczenia.
Pod warunkiem (by nie bylo to wykorzystywane zbytnio w celu nabijania expa) korzystania z tej mozliwosci raz na jakis czas.
Byc moze cos takiego juz sie przewinelo w pomyslach... Ale sadze ze dla postaci, ktore czesto gina bylaby to dosc przydatna, ale nie dajaca przy tym zbyt duzej mozliwosci naduzycia opcja. Wiem, ze moze jest to niezbyt odpowiadajace wizowemu pogladowi na swiat ale przykaldowo dla mnie, gdy znow (jak co miesiac cholera... ) moja postac zginela z powodu moich glupich pomyslow byloby to pewnego roadzaju odskoczna od ciaglego pozostawiania na tym samym poziomie...
PS. No dobra... Byc moze za bardzo mi kolejny zgon zepsul humor i szukam tylko mozliwosci szybkiego powrotu do normalnego poziomu... Ale mimo wszystko uwazam, ze przy zachowaniu pewnych zasad byloby to ciekawym rozwiazaniem.
Wprowadzenie mozliwosci wykupienia za jaka kwote (dosc duza oczywiscie) jakiejs czesci straconego przy ostatnim zgonie doswiadczenia.
Pod warunkiem (by nie bylo to wykorzystywane zbytnio w celu nabijania expa) korzystania z tej mozliwosci raz na jakis czas.
Byc moze cos takiego juz sie przewinelo w pomyslach... Ale sadze ze dla postaci, ktore czesto gina bylaby to dosc przydatna, ale nie dajaca przy tym zbyt duzej mozliwosci naduzycia opcja. Wiem, ze moze jest to niezbyt odpowiadajace wizowemu pogladowi na swiat ale przykaldowo dla mnie, gdy znow (jak co miesiac cholera... ) moja postac zginela z powodu moich glupich pomyslow byloby to pewnego roadzaju odskoczna od ciaglego pozostawiania na tym samym poziomie...
PS. No dobra... Byc moze za bardzo mi kolejny zgon zepsul humor i szukam tylko mozliwosci szybkiego powrotu do normalnego poziomu... Ale mimo wszystko uwazam, ze przy zachowaniu pewnych zasad byloby to ciekawym rozwiazaniem.
Ble... Ble? Ble!
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Drobne Pomysły
Alez taka opcja juz jest i to za free.... Nie tracisz zycia na stale, i nie tracisz calego doswiadczenia (taki zarcik)
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Drobne Pomysły
Wydłużenie żywotności butelek z olejem i pochodni.
Re: Drobne Pomysły
Czy rozwazany byl juz pomysl na platne przyspieszenie idla etatu? Np. 100mth za 3 miesiace idla, 200 za natychmiastowy dostep do wszystkich umow, nie jest to tanie doliczajac cene etatu ale dla tych ktorzy dysponuja taka gotowka znaczaco przyspieszyloby to gre i zapobieglo zakladaniu sekondow po to tylko zeby pobawic sie innym zawodem.
Re: Drobne Pomysły
Czołem, dawno mnie tu nie było... mam takie dwa drobniutkie pomysły, jeden nawiązujący do estena a drugi z innej beczki.
Skoro było możliwe dokodowanie zmiany broni bez potrzeby zaczynania etatu od nowa -> i jest taka możliwość by zmienić ją co trzy miesiące. To może faktycznie nie było by wielkim problemem by tak co 6 miesięcy móc zmienić zawód na ten który już kiedyś mieliśmy ? np.
dodatkowa komenda przy trenerach "wroc do zawodu".
xxx mowi do ciebie: Przeciez ja nigdy cie nie szkolilem.
xxx mowi do ciebie: Zejdz mi z oczu, zmarnowalem tyle czasu na twoj trening, a ty sprawiles mi ogromny zawod.
xxx mowi do ciebie: Wiesz co juz mi troche przeszlo i mysle ze za ???????? mithrylowych monet mogl bym przymknac oko na zawod ktory mi sprawiles i kontynuowac twoje szkolenie od miejsca w ktorym skonczylismy.
Np:
Zmiana po 3 miesiącach 250 mithryli
Zmiana po 4 miesiącach 200 mithryli
Zmiana po 5 miesiachach 150 mithryli
zmiana po 6 wiecej miesiacach 100 mithryli
Umy i tak trzeba od nowa w większośći wytrenować więc koszt takiej zmiany dla gracza wychodzi około 300-550 mithryli raczej zbyt wiele by było
to jakoś mocno nadużywane.
* Nie widze jakoś wykupywania idla zawodów których się jeszcze nie miało, wracanie do starych jakoś mi się bardziej podoba, zawsze jakieś wyzwania zostają, zrobić sobie kolejny zawód do wyboru dla postaci.
Mi by się to bardzo podobało, sam zastanawiam się nad powrotem do jednego z zawodów który miałem kiedyś, ale jakoś niebardzo chce mi się go idlować od nowa, uzbieranie sobie monet na zmianę jakoś o wiele bardziej zachecające do gry się wydaje niż 6 misięcy idlowania od 0.
DRUGA SPRAWA:
Taki drobny pomysł... Może można by było ustawić jakoś sensowniej rozmiary depozytów w bankach bardziej adekwatnie do ich ceny. Bo po kolejnym powiększeniu depozytu dochodzę do wniosku że o wiele bardziej opłaca się wykupić po najmniejszym depozycie w dwóch/trzech bankach niż ulepszać jeden - chodzi o pojemność względem objętości przedmiotów. W najmniejszym miescilo mi się siedem plaszczy, po kolejnej rozbudowie za 10 mithryli tych samych plaszczy miesci sie dziewiec.
Skoro było możliwe dokodowanie zmiany broni bez potrzeby zaczynania etatu od nowa -> i jest taka możliwość by zmienić ją co trzy miesiące. To może faktycznie nie było by wielkim problemem by tak co 6 miesięcy móc zmienić zawód na ten który już kiedyś mieliśmy ? np.
dodatkowa komenda przy trenerach "wroc do zawodu".
xxx mowi do ciebie: Przeciez ja nigdy cie nie szkolilem.
xxx mowi do ciebie: Zejdz mi z oczu, zmarnowalem tyle czasu na twoj trening, a ty sprawiles mi ogromny zawod.
xxx mowi do ciebie: Wiesz co juz mi troche przeszlo i mysle ze za ???????? mithrylowych monet mogl bym przymknac oko na zawod ktory mi sprawiles i kontynuowac twoje szkolenie od miejsca w ktorym skonczylismy.
Np:
Zmiana po 3 miesiącach 250 mithryli
Zmiana po 4 miesiącach 200 mithryli
Zmiana po 5 miesiachach 150 mithryli
zmiana po 6 wiecej miesiacach 100 mithryli
Umy i tak trzeba od nowa w większośći wytrenować więc koszt takiej zmiany dla gracza wychodzi około 300-550 mithryli raczej zbyt wiele by było
to jakoś mocno nadużywane.
* Nie widze jakoś wykupywania idla zawodów których się jeszcze nie miało, wracanie do starych jakoś mi się bardziej podoba, zawsze jakieś wyzwania zostają, zrobić sobie kolejny zawód do wyboru dla postaci.
Mi by się to bardzo podobało, sam zastanawiam się nad powrotem do jednego z zawodów który miałem kiedyś, ale jakoś niebardzo chce mi się go idlować od nowa, uzbieranie sobie monet na zmianę jakoś o wiele bardziej zachecające do gry się wydaje niż 6 misięcy idlowania od 0.
DRUGA SPRAWA:
Taki drobny pomysł... Może można by było ustawić jakoś sensowniej rozmiary depozytów w bankach bardziej adekwatnie do ich ceny. Bo po kolejnym powiększeniu depozytu dochodzę do wniosku że o wiele bardziej opłaca się wykupić po najmniejszym depozycie w dwóch/trzech bankach niż ulepszać jeden - chodzi o pojemność względem objętości przedmiotów. W najmniejszym miescilo mi się siedem plaszczy, po kolejnej rozbudowie za 10 mithryli tych samych plaszczy miesci sie dziewiec.