Drobne Pomysły

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Emet
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2011 14:05

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Emet »

Oczywiscie pomysl przepadl, bo ktos rzucil haslo randomizacja. Wypadaloby pomyslec i przedstawic propozycje, a nie pisac kolejne bezwartosciowe notki, bo komus sie nudzi i musi cos na szybko skomentowac.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Pier »

System nie jest gotowy na runy itp, brakuje podstaw takich jak osobistość broni, inskrypcje, wykonania na zlecenie, świat poszedł w kierunku powszechności broni, a nie unikalności. Mocniejsze egzemplarze potworów, w porządku, to podstawa rpgów, kilka poziomów siły bestii. Ale to zaburzy system expa, ponieważ nie będzie się dało expić na półidlu. Osobiście bym się cieszył na takie rozwiązanie, ale większość wrogich mi postaci z pewnością nie.
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Magog »

Huggus: Ale w tej chwili ta roznorodnosc sprzetu niewiele znaczy, cena skupu taka sama, a zeby sobie okreslic jak dobra jest naprawde trzeba prosic kupca, albo miec pelen zawod przynajmniej i wysokie mentale.

Pier: Takimi argumentami chyba jeszcze bardziej reklamujesz pomysl wizom ;) Potrzeba mobow, ktore was wyrecza w przeprowadzaniu selekcji naturalnej w weekendy np.
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Pier »

E przesadzasz, w miarę łatwo jest określić przybliżoną jakość sprzętu.

Staram się być po prostu obiektywny, ja muszę expić w pełni aktywnie, inni magom sobie expić na półidlu, wystarczy, że mają jakieś tam beepy, albo wiedzą mniej-więcej o ile może go ściągnąć dana grupa mobków. Ale to nie oznacza, że z czystej zawiści mam postulować rozwiązanie, które im takie expienie uniemożliwi :mrgreen: Tych jest więcej niż takich jak ja i należy to brać pod uwagę, aby nie zaburzyć balansu, więc nie ma co entuzjastycznie wysławiać genialność takiego pomysłu, owszem krok ku dobremu, coś co funkcjonuje w każdym szanującym się systemie RPG(również w pewnym stopniu na Arkadii), ale jest drobne ale... :ugeek:
Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Huggus »

a zeby sobie okreslic jak dobra jest naprawde trzeba prosic kupca, albo miec pelen zawod przynajmniej i wysokie mentale.
a to jakis problem wielki jest? pozatym idealnie oceniac nie potrzeba, zeby dowiedziec sie ze dana bron/zbroja jest dobra, a to czy jest to super unikalny okaz max statami, czy z troche nizszymi chyba nie powinien miec az tak wielkiego znaczenia, by sie tym przejmowac jakos specjalnie.



@Pier: inskrypcje przeciez są na arce i nie chodzimi mi tu o zamiawiane przedmioty typu temblaki, ale na kazdym glupim mieczu mozesz sobie wyryc przeciez, poczytaj helpa u kowala
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Pier »

True, dokształcę się :) Mimo to nadal mam to samo wrażenie, że system nie jest przygotowany na zabawki typu runy do broni.

Po zalogowaniu powinien być jakiś czas w którym zioła bezwzględnie nie maja prawa uschnąć. :evil: Przez to oczekiwanie na załadowanie postaci kolejny raz uschło mi masowo ze 50 ziół... no to jest spora strata.
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Zorrid »

Magog pisze:Czy moglbys sprawdzic cos sam zanim cos napiszesz? Masz darmowe przejazdy statkami do czasu znikniecia elementarza - sprawdzane w tym tygodniu. Dylizansami akurat nie, moze jest to blad kodowy. Zmeczenie bez przeciazenia nie jest znow jakies straszne, zakladajac, ze nowy gracz wpisuje kierunki z palca, szczytujac wyjscia z MUDa. Dodatkowo, wyzszy poziom daje mu szanse nie zginac na pierwszym lepszym agresywnym mobie, chocby na szczurze. I zadania tez warto zrobic - co niektore, sa calkiem dobrze platne, pozwalajace wytrenowac pierwsze umiejetnosci. I sa swietna zabawa, od kiedy nie ma stresu "skopania" sobie qexpa, ani kolejek by jakies wykonac. Kilka jest napisanych naprawde blyskotliwie.

Jedyne co jest moim zdaniem zabuggowane, to naliczanie reputacji na pocztach. Doslownie 30 paczek w Redanii wystarczylo na zdobycie pocztyliona swieza postacia, natomiast starsza juz z 5 mithryli roznioslem, ledwo wymaxowujac reputacje w ishtar.
Fakt - mój błąd, tylko na szybko sprawdziłem i założyłem, że skoro dyliżansy są płatne, to statki też. Niemniej jednak przykładowe 15 sztuk srebra za dyliżans do krainy zgromadzenia w połączeniu z wprowadzeniem zmęczenia to dla zupełnie nowego stawka zmuszająca do zarabiania od początku. Zgadzam się, że dla wszystkich starych wyjadaczy wygląda to tak, że jest wszystko łatwo, fajnie i przyjemnie, nie mniej, ja lata temu zaczynałem od zwiedzenia kawała świata i chyba to zwiedzanie i poznanie wielu magicznych ( nie dosłownie) miejsc przykuło moją uwagę na tyle, że wciąż jak bumerang wracam przez ponad dekadę. Przez pierwsze 24 godziny życia swojej pierwszej postaci nie zarobiłem ani miedziaka i nic oprócz biegania po świecie mnie nie interesowało ( a zgon był o tyle irytujący, że trzeba było przeczekać jego opis - dobrze za którymś razem już znany, bo o utracie 1/3 expa ani się nie wiedziało, ani jej się nie odczuło) - w tym sensie, kiedyś było łatwiej, teraz tak się nie da. To, że dziś szybciej można rozwalić kilka szczurów moim zdaniem jest gorsze od tego, że kiedyś można było w pół dnia, przemierzyć cały świat - takie jest moje zdanie.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Wenck
Posty: 22
Rejestracja: 25 lut 2011 10:46
Lokalizacja: Lublin

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Wenck »

Zorrid, piszesz tak jakby podróżowanie młodej postaci cholera wie ile kosztowało, a stwierdzenie ,że obecna sytuacja zmusza młode postaci do "zarabiania od początku" jest po prostu śmieszne. Pewnie kogoś powtórzę ale napisze ,że młode postaci maja na arce teraz bardzo łatwo w porównaniu z tym co było kiedyś(biorąc pod uwagę wszystkie czynniki które uległy zmianie na przestrzeni lat) wiec jeżeli to nie pomoże w zaktowiczeniu kogoś na stałe to żadne bzdety typu brak zmęczenia się czy coś nie pomogą. Bzdety w kontekście młodej postaci, bo nie sądzę też żeby ktoś kto założy postać(mówimy o graczach nie doświadczonych z MUDem) tego samego dnia miał zwiedzić pół świata zachwycając się magicznymi miejscami, z doświadczenia swojego i wielu kolegów wiem ile czasu kosztowało mnie to żeby zorganizować "wielką" wyprawę z Novi do Oxen.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Werbat »

Zorrid to w ogóle jest taki erotoman-gawędziarz. Siedzi i płacze na forum o wszystko, a często nie ma o tym najmniejszego pojęcia. Idzie się przyzwyczaić.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Zorrid
Posty: 168
Rejestracja: 22 lut 2010 21:47

Re: Drobne Pomysły

Post autor: Zorrid »

re up - szkoda klawiatury na odpowiadanie.

re Wenck - ok, rozumiem Twój punkt widzenia, mi znacznie przyjemniejsza wydawała się możliwość łatwiejszego zwiedzania świata brak zmęczenia + darmowy transport - taki jest mój punkt widzenia, każdy ma prawo do swojego. Co do gubienia się, to już naście lat temu, wpisując w wyszukiwarce "mapy arkadii", pojawiało się mnóstwo wyników - ok, mapy nie były tak wygodne, jak obecna Wakahiko, ale dawały radę, więc bez przesady, że były problemy z dojściem z Novigradu do Oxenfurtu. Już większy problem był czasem z dostaniem się do jakiegoś miasta, ze względu na zróżnicowane komendy, ale w tamtych czasach, grało tyle ludzi, że bramy same się non stop otwierały.

edit

Chciałbym też zaproponować zwiększenie nagród za dostarczanie zwierząt do zwierzyńca - 50 złotych monet, podzielone na dwie ( a w praktyce - ze względu na wagę wielu zwierząt- co najmniej na trzy) osoby to stanowczo zbyt mało konkurencyjne w stosunku do innych metod zarobu, biorąc pod uwagę jaki wysiłek trzeba w to włożyć. Zwłaszcza szkoda, bo sama idea wyjątkowo interesująca - ba - moim zdaniem nowość roku, ale można by poprawić ten jeden malutki mankament.
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Zablokowany