Zakańczanie graczy

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Aulus
Posty: 35
Rejestracja: 13 sty 2018 18:41

Zakańczanie graczy

Post autor: Aulus » 22 paź 2019 18:48

Nie ma już w sumie kary za zgon, to może dałoby radę wprowadzić jakiś delay pomiędzy atakiem przez innego gracza, a możliwością zakończenia? Mam na myśli, że jeśli zostaniemy zaatakowani przez jakiegoś gracza, to przez 5 minut nasza postać nie może opuścić świata. Nie ma już na forum tematu, który piętnował takie zachowania i od tamtej pory są bardzo popularne.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 134
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Derdhang » 23 paź 2019 18:20

Moje informacje sa chyba nieaktualne, do chwili obecnej myslalem ze delay na wylogowanie zaraz po walce istnieje.
他に方法はありません

Aulus
Posty: 35
Rejestracja: 13 sty 2018 18:41

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Aulus » 23 paź 2019 19:13

Derdhang pisze:
23 paź 2019 18:20
Moje informacje sa chyba nieaktualne, do chwili obecnej myslalem ze delay na wylogowanie zaraz po walce istnieje.
Jest to około 30 sekund.
Tropienie na poziomie gildii podróżniczej to tropienie z prędkością około 7,5 sekundy.
Tak więc przebiegnięcie przez 4 skrzyżowania nawet w pustym mieście gwarantuje Ci możliwość zakończenia przed tropiącym Cię wrogiem.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 134
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Derdhang » 23 paź 2019 23:40

To prawda, podobnie jak to, ze zadna cyfra w sekundach czy minutach, ani w ilosci przebiegnietych skrzyżowań nie daje 100% satysfakcji.
Zawsze się znajdzie taki, któremu będzie o minutę za mało.
他に方法はありません

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 134
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Derdhang » 24 paź 2019 08:52

Wracając do tematu, ciekawe jak by się sprawdzało:
Brak wylogowania do osiagniecia full "W świetnej kondycji".
他に方法はありません

Prav
Posty: 68
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Prav » 24 paź 2019 09:19

Derdhang pisze:
23 paź 2019 23:40
Zawsze się znajdzie taki, któremu będzie o minutę za mało.
To może w przypadku walki PvP wprowadzić dwie opcje zakończenia:
- normalne, ale z czasem odczekania dłuższym niż teraz
- szybsze, np. te obecne 30 sek., ale możliwe dopiero po komendzie: "odloz wszystko"

Uciekający albo ratuje życie, albo dobytek. Jak ktoś odłoży wszystko i zakończy, to i tak jest jakaś satysfakcja z fantów.

Aulus
Posty: 35
Rejestracja: 13 sty 2018 18:41

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Aulus » 24 paź 2019 10:19

Prav pisze:
24 paź 2019 09:19
Derdhang pisze:
23 paź 2019 23:40
Zawsze się znajdzie taki, któremu będzie o minutę za mało.
To może w przypadku walki PvP wprowadzić dwie opcje zakończenia:
- normalne, ale z czasem odczekania dłuższym niż teraz
- szybsze, np. te obecne 30 sek., ale możliwe dopiero po komendzie: "odloz wszystko"

Uciekający albo ratuje życie, albo dobytek. Jak ktoś odłoży wszystko i zakończy, to i tak jest jakaś satysfakcja z fantów.
Derdhang pisze:
24 paź 2019 08:52
Wracając do tematu, ciekawe jak by się sprawdzało:
Brak wylogowania do osiagniecia full "W świetnej kondycji".
Obydwie opcje są niezłe, skoro ktoś i tak w sumie nie traci doświadczenia to zamiast go osłabiać starczy jego dobytek.
Jeśli jednak zależy mu na dobytku to odczeka do świetnej kondycji i w pełni wypoczętego (bo daje mu to jakby gwarancję szansy na ucieczkę w bezpieczne miejsce), albo chociaż zużyje do tego formę lub zioła i niech sobie zakańcza.

Zwykle gdy walka jest wyrównana i chcemy przeważyć ja na naszą stronę zużywamy formę, wróg nie chce jej tracić więc ucieka, chcemy go dogonić, więc zużywamy zioła lub kolejną formę, tropimy, zużywamy kolejne zioła i kolejną formę, wróg zakończył. Za godzinę spotykamy go znowu.
Sklepy nie są pełne ziół, nasza sakiewka pełna monet, forma to jednak exp, poświęcamy swój czas, a ktoś się nam śmieje w twarz. Trochę to bez sensu.

Awatar użytkownika
Chivasso
Posty: 43
Rejestracja: 16 cze 2018 22:37

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Chivasso » 24 paź 2019 11:40

W ogóle pojęcie zakańczania jest nierealistyczne i niepraktyczne z punktu widzenia pvp.
Jak ktoś nie ma czasu dojść do bezpiecznej lokacji, gdzie jego postać stoi do kolejnego logowania, to niech zmieni grę.
A w ogóle to dlaczego jakies lokacje maja być bezpieczne? To też nierealistyczne. Niech koledzy na zmiane pełnią straż w gildiach.
Pozdrawia Chivasso z Tilei

Awatar użytkownika
Cyzel
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2014 18:41

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Cyzel » 24 paź 2019 12:36

Dopóki gracze na Arkadii będą polegać tylko i wyłącznie na tym na co pozwala technicznie gra i jej zasady (mentalność - moge, więc korzystam) to zaden problem nie zostanie rozwiazany.

W innych grach multiplayer, w które gram, problem Combat Logów jest załatwiany przez samych graczy i nie trzeba do tego nie wiadomo jakich rozwiązań systemowych. Przykład: W Elite Dangerous w szwadronie do jakiego naleze sa zasady: jesli inna gildia zglosi sie do nas ze nasz pilot zrobił CL (po raz pierwszy) to wyjscie jest proste. Tygodniowy ban (wyrzucenie ze szwadronu), pilot ma sie w ciagu tego tygodnia skontaktowac z przeciwnikiem, ktoremu uciekl i albo dac sie zestrzelic, albo kontynuowac walke (zalezne od przeciwnika). Drugi przypadek CL to permanentne wyrzucenie ze szwadronu. Karane jest rowniez wewnetrznie griefowanie, cheaty i exploity (zazwyczaj wywaleniem ze szwadronu).
Owszem, nie wszystkie gildie maja takie zasady, ale ED to gra gdzie kazdy moze sobie zalozyc swoja. Do jasnej ch... Ile mamy stowarzyszen na arce? Zeby wszyscy "szefowie" nie mogli sie zebrac i ustalic kilku prostych zasad? Nie. Placze na forum, zeby wizowie technicznie ograniczyli nam mozliwosc grania, bo sami sie nie potrafimy ogarnac. Wykorzystywanie kazdego exploita, cheaty, triggery i autolampy. Jak wiz nie zlapie za reke i nie przywali piorunem to "nic sie nie dzieje" i "nikt nic nie wie".

To my tworzymy te gre i mamy wplyw na to jak ona wyglada. Ogarnijcie sie zamiast plakac. Za CL powinno sie wylatywac ze stowa, ale to przeciez nie przejdzie w naszych towarzystwach wzajemnej adoracji, nie?
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.

Aulus
Posty: 35
Rejestracja: 13 sty 2018 18:41

Re: Zakańczanie graczy

Post autor: Aulus » 24 paź 2019 15:24

Cyzel pisze:
24 paź 2019 12:36
Dopóki gracze na Arkadii będą polegać tylko i wyłącznie na tym na co pozwala technicznie gra i jej zasady (mentalność - moge, więc korzystam) to zaden problem nie zostanie rozwiazany.

W innych grach multiplayer, w które gram, problem Combat Logów jest załatwiany przez samych graczy i nie trzeba do tego nie wiadomo jakich rozwiązań systemowych. Przykład: W Elite Dangerous w szwadronie do jakiego naleze sa zasady: jesli inna gildia zglosi sie do nas ze nasz pilot zrobił CL (po raz pierwszy) to wyjscie jest proste. Tygodniowy ban (wyrzucenie ze szwadronu), pilot ma sie w ciagu tego tygodnia skontaktowac z przeciwnikiem, ktoremu uciekl i albo dac sie zestrzelic, albo kontynuowac walke (zalezne od przeciwnika). Drugi przypadek CL to permanentne wyrzucenie ze szwadronu. Karane jest rowniez wewnetrznie griefowanie, cheaty i exploity (zazwyczaj wywaleniem ze szwadronu).
Owszem, nie wszystkie gildie maja takie zasady, ale ED to gra gdzie kazdy moze sobie zalozyc swoja. Do jasnej ch... Ile mamy stowarzyszen na arce? Zeby wszyscy "szefowie" nie mogli sie zebrac i ustalic kilku prostych zasad? Nie. Placze na forum, zeby wizowie technicznie ograniczyli nam mozliwosc grania, bo sami sie nie potrafimy ogarnac. Wykorzystywanie kazdego exploita, cheaty, triggery i autolampy. Jak wiz nie zlapie za reke i nie przywali piorunem to "nic sie nie dzieje" i "nikt nic nie wie".

To my tworzymy te gre i mamy wplyw na to jak ona wyglada. Ogarnijcie sie zamiast plakac. Za CL powinno sie wylatywac ze stowa, ale to przeciez nie przejdzie w naszych towarzystwach wzajemnej adoracji, nie?
W gildiach są ziomeczki i jeśli jednemu puszczą nerwy i zakończy to szef ziomeczek raczej nie wyrzuci go z gildii. Masz też graczy niezgildiowanych. Dawniej takie zachowania były piętnowane w tematach o nazwie "Żenady" i "Komentarze do żenad" i ta zła opinia o takiej postaci, a wręcz o graczu przyklejała się do gracza wręcz na zawsze. Magowie zabronili umieszczania na forum tego typu logów z shortami postaci + najpewniej zamknęliby taki temat po pierwszych kilku komentarzach, gdyby się teraz pojawił.

ODPOWIEDZ