Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Gotmir
Posty: 176
Rejestracja: 12 lut 2009 21:48
Lokalizacja: Bristol

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gotmir » 15 lip 2013 15:32

Ansgar pochyla glowe i unosi lekko rece, oddajac czesc Sigmarowi.
Szpakowaty stary mezczyzna krzyczy: Sigmarze, wybacz im ich grzechy!
Wybaczone!
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski

Ferd
Posty: 5
Rejestracja: 08 lip 2011 05:21

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ferd » 15 lip 2013 15:58

Rafgart pisze:Siro:


To po prostu nie jest npc, ktorego zabicie oznaczaloby zaprzeczenie deklarnowanej przez zakon postawie.
1. Tu zgadzam się z Rafgartem. Jednak Siro nie masz sie co cieszyć, że
pomachasz sobie jedynym srebrnym mlotem w Imperium i bedziesz podrywał
elfki w zlociutkiej zbroi.

2. zakon to nie jest jakaś zbieranina elektrykow - drużyna światła to pojęcie całkiem z innej bajki. Już raczej banda wrednych zaślepionych skur....

"Spalmy wszystkich, Sigmar pozna swoich".

3. Jednoczesnie, nie zgadzam się z Rafgartem, co do materialnych pobudek nimi kierującymi. Według mnie, mogą palić na stosie, bo ładnie brzmi skwierczenie palonego ciała dla ucha fanatyka, a nie po to żeby przejąć majątek palonego.

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Zurwen » 15 lip 2013 19:39

Ferd pisze:
3. Jednoczesnie, nie zgadzam się z Rafgartem, co do materialnych pobudek nimi kierującymi. Według mnie, mogą palić na stosie, bo ładnie brzmi skwierczenie palonego ciała dla ucha fanatyka, a nie po to żeby przejąć majątek palonego.
Pewnie zależy od tego kto pali...

Wystarczy sobie przypomnieć jakie perypetie przytrafiały się namiestnikom stolicy apostolskiej ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Evandeil
Posty: 135
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Evandeil » 17 lip 2013 01:42

Najczesciej palono czarownice, bo nie chcialy rozkladac nog przed duchownymi :)

Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Veiro » 17 lip 2013 03:03

Pytanie z innej beczki.
Otworzycie jeszcze kiedys gildie, czy raczej nadal bedziecie dodawac lokacje z npcami, do czasu az ostatnia postac stwierdzi ze przeszla juz arke i dziekuje za zabawe?

Oczywiscie pamietam mantre zakladu "nie podoba sie, to nie graj", ale moze jednak zrobicie teraz dla odmiany cos dla tych ktorzy lubia pk?

Khazog
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2013 08:40

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Khazog » 17 lip 2013 16:00

Veiro pisze:Pytanie z innej beczki.
Otworzycie jeszcze kiedys gildie, czy raczej nadal bedziecie dodawac lokacje z npcami, do czasu az ostatnia postac stwierdzi ze przeszla juz arke i dziekuje za zabawe?

Oczywiscie pamietam mantre zakladu "nie podoba sie, to nie graj"

Ja nie widze sensu otwierania nowych gildii. Za to widze sens zmiany polityki niektorych z nich...
Klimat gildii tak naprawde definiuja ludzie w niej (nawet jesli jest to gildia z wiekszoscia secondow), a nie npce, obszary, elitarki czy inne ustrojstwo.
Jak zwykle znajduje sie ktos kto szuka "bledow" tam gdzie ich nie ma.
Veiro pisze: ale moze jednak zrobicie teraz dla odmiany cos dla tych ktorzy lubia pk?
a co, malo masz gildii ktore tocza wojny? Nie rozumiem co chcialbys zrobic w tym kierunku, wyjasnij.
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.

Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ilane » 17 lip 2013 16:02

Vejrowi chodzi (chyba) o "otwarcie" w sensie "możliwości zdobycia", a nie "otwarcie" w sensie "zakodowania nowych" :}
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Khazog
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2013 08:40

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Khazog » 17 lip 2013 16:13

Ilane pisze:Vejrowi chodzi (chyba) o "otwarcie" w sensie "możliwości zdobycia", a nie "otwarcie" w sensie "zakodowania nowych" :}

jak posluchalem niektorych u "nas", to jednak wydaje mi sie, ze to moze o wszystko chodzic.
Wszyscy sie wszystkiego czepiaja.
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.

Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Veiro » 17 lip 2013 17:00

Khazog nie staraj sie myslec. Ilane dzieki ze mu wytlumaczylas :) (chociaz i tak ma watpliwosci)

Khazog
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2013 08:40

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Khazog » 17 lip 2013 17:12

Veiro pisze:Khazog nie staraj sie myslec. Ilane dzieki ze mu wytlumaczylas :) (chociaz i tak ma watpliwosci)
:lol:

w takim razie wytlumacz naszym wizom co powinni zrobic zeby pk bylo ciekawsze, panie myslacy.
W szczegolach.
Wymysl do tego jak pozbyc sie automatow.
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.

Zablokowany