Strona 70 z 104

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 05 lip 2013 21:10
autor: Buluar
Loptak pisze:A może jeszcze krok dalej i usunąć Alderazzi, którzy przez obowiązujące ostatnio zasady, nie bardzo wpasowują się w świat Arkadii?
To juz lepiej pojsc do Bractwa Cieni!

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 05 lip 2013 21:44
autor: Tharr
Mistrzowskie zbicie tematu
mam nadzieje ze Jerzyk i tak wygra :(

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 05 lip 2013 22:22
autor: Rafgart
Bam pisze:A mi po prostu przeszkadza przyzwolenie wizów na zachowania, o których wcześniej pisałem.
- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Tilee) - powód RA: wyjmowanie turniejówki
- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Kaedwen, Góry Sine, Pustynie i Val'kare itd..) - powód SC: wyjmowanie magików na pustyni
- całkowity zakaz wstępu do jaskiń Mahakamu, jaskiń pająków i coś tam jeszcze - powód OHM: wyjmowanie leża pająków
- obowiązek schodzenia ogrom z OK z drogi w Bretonii, gdy zamierzają np. wyjąć amulet
Zadna z tych gildii nie dostala na to przyzwolenia od MG (byc moze byly jakies ustalenia pomiedzy nimi, a szefostwem kupcow, ale to zupelnie inny poziom).

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 05 lip 2013 23:57
autor: Loptak
A tylko OHM dostał opierdziel od wizów :( :( :(

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 00:28
autor: Gniot
Jeden ? Bierzcie przyklad z makaronow...plac albo wypier...
Zmarnowana kraina.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 04:20
autor: Evandeil
Wiekszosc z tych problemow wynika z tego, ze niema na arce okreslonych zasad na jakich stowarzyszenia maja dzialac. Niema tez okreslonych ram zachowan dla postaci i stowarszyszen. Arka tak daleko odjechala od pierwowzorow, ze w tej chwili nie wiadomo czego sie trzymac. Mamy ogry kapitanow w armii czy kapitanow statkow (ogry jako grywalnarase wogole). Mamy Mase elfow z Naggaroth odgrywajacych o zgrozo dobre postacie! Bo maja fajne emoty i itemy! Mutanci sie ukladaja z innymi gildiami, ktore chca byc neutralne. Komando biega po Imperium napiepszajac kogo popadnie. O tej porze wiecej mi do glowy nie przychodzi, jednak napewno takich kuriozow jest jeszcze cala masa!

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 07:07
autor: Loptak
Evandeil:
Zapomniałeś dodać o Asrai biegających w sprzęcie z druchii bo jest dobry :lol:

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 07:18
autor: Tharr
Evandeilu:
'Mutanci sie ukladaja z innymi gildiami, ktore chca byc neutralne.'
Odniose sie tylko do tej czesci wywodu.
W innym poscie czy w innym watku, wytkniesz ze sami jestesmy sobie winni bo lejemy sie z wiekszoscia swiata. Zdecydowanie wolalbym nie miec dylematow lac nie lac jak to bylo kiedys. Zastanow sie nad swoja argumentacja bo zdanie masz zmienne jak choragiewka na wietrze.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 10:10
autor: Rork
Evandeil pisze:Arka tak daleko odjechala od pierwowzorow, ze w tej chwili nie wiadomo czego sie trzymac. Mamy ogry kapitanow w armii czy kapitanow statkow (ogry jako grywalnarase wogole).
Zastanawiam się tylko na czym opierasz swoją wiedzę o ograch. Czy wiesz w ogóle jak ta rasa powstała, czym się cechuje? Znasz historię, w których krainach zyskały sławę i przychylne spojrzenie nawet rodów krasnoludzkich (i mowa tu o rodach kompletnie odcinających się od świata zewnętrznego). Gdzie ogry służyły w armiach, co osiągały i co więcej - co potrafiły osiągnąć, będąc czymś więcej, niż według garstki graczy, stworami o inteligencji orków z gumisiów (nie licząc Toudiego).

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 06 lip 2013 10:26
autor: Ralandil
Loptak pisze: Zapomniałeś dodać o Asrai biegających w sprzęcie z druchii bo jest dobry :lol:
Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka.