Re: Nowe, lepsze placze na Magów
: 05 lip 2013 21:10
To juz lepiej pojsc do Bractwa Cieni!Loptak pisze:A może jeszcze krok dalej i usunąć Alderazzi, którzy przez obowiązujące ostatnio zasady, nie bardzo wpasowują się w świat Arkadii?
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
To juz lepiej pojsc do Bractwa Cieni!Loptak pisze:A może jeszcze krok dalej i usunąć Alderazzi, którzy przez obowiązujące ostatnio zasady, nie bardzo wpasowują się w świat Arkadii?
Bam pisze:A mi po prostu przeszkadza przyzwolenie wizów na zachowania, o których wcześniej pisałem.
Zadna z tych gildii nie dostala na to przyzwolenia od MG (byc moze byly jakies ustalenia pomiedzy nimi, a szefostwem kupcow, ale to zupelnie inny poziom).- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Tilee) - powód RA: wyjmowanie turniejówki
- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Kaedwen, Góry Sine, Pustynie i Val'kare itd..) - powód SC: wyjmowanie magików na pustyni
- całkowity zakaz wstępu do jaskiń Mahakamu, jaskiń pająków i coś tam jeszcze - powód OHM: wyjmowanie leża pająków
- obowiązek schodzenia ogrom z OK z drogi w Bretonii, gdy zamierzają np. wyjąć amulet
Zastanawiam się tylko na czym opierasz swoją wiedzę o ograch. Czy wiesz w ogóle jak ta rasa powstała, czym się cechuje? Znasz historię, w których krainach zyskały sławę i przychylne spojrzenie nawet rodów krasnoludzkich (i mowa tu o rodach kompletnie odcinających się od świata zewnętrznego). Gdzie ogry służyły w armiach, co osiągały i co więcej - co potrafiły osiągnąć, będąc czymś więcej, niż według garstki graczy, stworami o inteligencji orków z gumisiów (nie licząc Toudiego).Evandeil pisze:Arka tak daleko odjechala od pierwowzorow, ze w tej chwili nie wiadomo czego sie trzymac. Mamy ogry kapitanow w armii czy kapitanow statkow (ogry jako grywalnarase wogole).
Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka.Loptak pisze: Zapomniałeś dodać o Asrai biegających w sprzęcie z druchii bo jest dobry