Nowe, lepsze placze na Magów
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Re up:
Z uporem maniaka powtorze sie po raz kolejny: skoro akceptujemy ogry w ohemie, to dlaczego nie akceptujemy ogrow w komandzie?
A co do ohm i km to zdaje sie, ze juz szarpalismy sie na forum o kwestie ich dublowania sie.
Warianty sa dwa, przy wykorzystaniu opisow jakie juz sa gotowe:
- zrobic z ohm-u elitarny klub, do ktorego mieszkancy mahakamu mogliby przystepowac,
- wywalic km, a o ich opisy wzbogacic pochodzeniowke.
W zwolniony w ten sposob slot, mozna byloby wkoncu zakodowac nilfgard!
Z uporem maniaka powtorze sie po raz kolejny: skoro akceptujemy ogry w ohemie, to dlaczego nie akceptujemy ogrow w komandzie?
A co do ohm i km to zdaje sie, ze juz szarpalismy sie na forum o kwestie ich dublowania sie.
Warianty sa dwa, przy wykorzystaniu opisow jakie juz sa gotowe:
- zrobic z ohm-u elitarny klub, do ktorego mieszkancy mahakamu mogliby przystepowac,
- wywalic km, a o ich opisy wzbogacic pochodzeniowke.
W zwolniony w ten sposob slot, mozna byloby wkoncu zakodowac nilfgard!
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Przypominam sie:
dodajac za kolejny przyklad druzyne z Profesorem. Po wyjsciu z lokacji, gdy jeszcze ktorys z nich zyje, po prostu znikaja.Paulie pisze:Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:
1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.Kod: Zaznacz cały
Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc. Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi. ## Ide: "n". Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Kod: Zaznacz cały
Gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
W duzym kupieckim karawanie siedzi siwiejacy muskularny mezczyzna.
Duzy kupiecki karawan.
Iggav, mlody jasnowlosy mezczyzna, lysy przysadzisty mezczyzna i Traim na gniadym przysadzistym koniu.
> s
Gosciniec.
Zamkniete wrota prowadzace na poludnie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
>
Traim na gniadym przysadzistym koniu, Iggav, mlody jasnowlosy mezczyzna i lysy przysadzisty mezczyzna przybywaja z polnocy.
Duzy kupiecki karawan wiozacy siwiejacego muskularnego mezczyzne przyjezdza tuz za nimi.
Otoczony przez ludzi duzy kupiecki karawan wjezdza do miasta.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Jeżeli zgłosiłeś błąd i nie zostało nic od tego czasu zmienione, to nie ma błędu. ProstePaulie pisze:Przypominam sie:dodajac za kolejny przyklad druzyne z Profesorem. Po wyjsciu z lokacji, gdy jeszcze ktorys z nich zyje, po prostu znikaja.Paulie pisze:Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:
1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.Kod: Zaznacz cały
Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc. Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi. ## Ide: "n". Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej. Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Co do KM i OHM - jak tak dalej będziecie trzymać chłopaki (i dziewczyny), to problem się sam rozwiąże w iście CKNowym stylu, jak wspomniał Mistrz Rafgart
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
To znaczy zastąpicie obecne władze gorszymi?Zurwen pisze:Co do KM i OHM - jak tak dalej będziecie trzymać chłopaki (i dziewczyny), to problem się sam rozwiąże w iście CKNowym stylu, jak wspomniał Mistrz Rafgart
Lepiej pokombinujcie jak zrobić z nich jedna gildię z jednym szefem odpowiedzialnym za całość.
Skoro Zakon może mieć rycerzy i strażników, Raugeny - gladiatorów i gwardzistów, Skelligańczycy - flotę korsarską i flotę jarla, to mahakamczycy klanowych i hufcowych w jednej gildii
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Skasować KM i OHM, zakodować kopalnię dla gnomów!
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Skasowac wszystko! Potem zakodowac wszystko!
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Jakie wszystko? Bez elitarek.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Jestem najmniej odpowiedzialną do pisania w tym temacie i o tych tematach, o których tu piszecie. ALE!
Co do ogra w OHMach, to dla mnie jest to metafora do sytuacji, jaka wydarzyła się w prawdziwym świecie, a mianowicie - Niedźwiedź Wojtek w armii
Tutaj więcej szczegółów, a najlepiej przeczytać całą książkę, którą znajdziecie w bibliotekach tak myślę.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojtek_(ni ... ied%C5%BA)
Maskotki w drużynie, to maskotki. ;p
Pozdrawiam i już się nie udzielam.
Co do ogra w OHMach, to dla mnie jest to metafora do sytuacji, jaka wydarzyła się w prawdziwym świecie, a mianowicie - Niedźwiedź Wojtek w armii
Tutaj więcej szczegółów, a najlepiej przeczytać całą książkę, którą znajdziecie w bibliotekach tak myślę.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojtek_(ni ... ied%C5%BA)
Maskotki w drużynie, to maskotki. ;p
Pozdrawiam i już się nie udzielam.
Re: Nowe, lepsze placze na Magów
Ten ogr to bardziej kapitan niż maskotka.
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.