Strona 44 z 104

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 26 maja 2013 23:19
autor: Paulie
Czy to, ze arlekin, rycerze bretonscy i karawany kupieckie rozplywaja sie w powietrzu to blad, ktory nalezy zglaszac, czy nowy trend kodowania?

Re dol: Tez, ale nie tylko.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 26 maja 2013 23:33
autor: Loptak
Chodzi o to że bijesz, nie dajesz rady, wychodzisz po czym wracasz dokończyć?

Jeśli tak, to nie błąd.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 26 maja 2013 23:43
autor: Iluandile
Dziękuję za odciążenie mojej postaci z tego brzemienia, które do pleców jej się przykleiło :).

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 04:23
autor: Krobelus
Rafgart pisze:Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.
U npc ktorego by się zmieniało imienie - kasacja wszystkiego( wszystkich poprzednich zapisow imiona, automatyczy delete) nikt postaci nie rozpoznaje pod nowym imieniem, wiec plik poczty moze sie skasowac. Odmiana rpgowo u niego nowego imienia aby dobrze zapisac w ksiegach.
Chyba to jest mozliwe?

Tak z ciekawości zapytam, jak 2/3 Gildii zostało przerobionych to czemu te gildie nie maja dość rownych ekwiwalentow w postaci bonusow gildiowych takich jak templarki, bonusy ukrywania sie, burze piaskowe,mgly,sniezyce za zdobyta reputajcę ? Czy chodzi tu tylko o przerobienie pliku z imieniem?

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 07:52
autor: Sjorving
Krobelus pisze:
Rafgart pisze:Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.
U npc ktorego by się zmieniało imienie - kasacja wszystkiego( wszystkich poprzednich zapisow imiona, automatyczy delete) nikt postaci nie rozpoznaje pod nowym imieniem, wiec plik poczty moze sie skasowac. Odmiana rpgowo u niego nowego imienia aby dobrze zapisac w ksiegach.
Chyba to jest mozliwe?
Zdajesz sobie sprawę z tego, ile pracy wymagałoby w takim mechanizmie uwzględnienie wszelkich potencjalnych błędów wywołanych jego działaniem? Łatwo jest gdybać, nie wiedząc, jak coś działa.
Poza tym - tyle roboty, żeby móc ratować osoby na tyle nieodpowiedzialne, że zrobiły sobie bezsensowne lub celowo niepoprawne imię?

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 08:18
autor: Krobelus
Zdajesz sobie sprawę z tego, ile pracy wymagałoby w takim mechanizmie uwzględnienie wszelkich potencjalnych błędów wywołanych jego działaniem? Łatwo jest gdybać, nie wiedząc, jak coś działa. - Prawda nie wiem jak to działa.

Poza tym - tyle roboty, żeby móc ratować osoby na tyle nieodpowiedzialne, że zrobiły sobie bezsensowne lub celowo niepoprawne imię?
Część roboty zawiera egzemplarz, który jest podpięty kwestia przetestowania usuniętych plików i podmiany nowych. Ale jak za dużo roboty to się pewnie nie da.
A złotypaluszek to jeden z wielu przypadków graczy którzy nieświadomie wybrali niezbyt poprawne imię, Oraz pisałem w innym temacie o innych przywilejach z możliwością zmiany imienia.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 09:39
autor: Nathaniel
Bam pisze: Nie wiem czy już odpowiadaliście na to pytanie, ale spytam, bo może zechcesz odpowiedzieć. Co stoi na przeszkodzie, żeby po komendzie 'cechy' pokazywały się epiki i nadludzie, a także co stoi na przeszkodzie, żeby je później móc ocenić dokładniej medytując?
Podbijam pytanie. Czy będzie kiedyś taka możliwość, by podczas medytacji widać było dokładnie ile podcech brakuje do nadludzia? I dalej - żeby widać było ile podcech ponad nadludzia się zrobiło? Ewentualnie czy istnieje szansa na dodanie jakichś dodatkowych cech (np. jestes legendarnie silny?)?

Edyta: Ewentualnie tak jak pisze niżej Buluar - przeskalowanie. Myślę, że wielu graczom ułatwiłoby życie (no mi milej by się expiło na wyższych poziomach, gdyby faktycznie było widać, że coś się zmienia poza postępami, a nie opierać się na przypuszczeniach lub niedokładnych wyliczeniach).

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 10:14
autor: Buluar
W nawiazaniu do pytan wyzej, czy w ogole nie byloby mozliwe przeskalowanie w dol skali cech?
Obecna skala konczy sie na b.doswach - w zaleznosci od rasy albo sa to cechy bojowe, albo niebojowe.
Czy sa jakies techniczne trudnosci, aby dostosowac skale cech do skali poziomow?

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 10:19
autor: Gunnar
Durne pytanie.
Czy jest szansa, żeby gdzieś na forum/stronie głównej pojawiła się lista z projektami nad którymi aktualnie trwają prace? :P
Ostatnio zostałem mile zaskoczony, jestem ciekaw czy jeszcze zostane.
W koncu dzien dziecka tuż tuż.
A będzie od razu wiadomo jak bardzo zarobieni są czarodzieje aktualnie i że wrzucanie kolejnych pomysłów jest może i fajna, ale na realizację w najbliższym czasie jest marna szansa.

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

: 27 maja 2013 10:53
autor: Sivlaryan
Spojrzyj na bank opisów. Większość aktywnych czarodziei ma tam pootwierane tematy i można łatwo się domyślić nad czym aktualnie pracują i czego potrzebują, żeby szybciej ukończyć swoje projekty.