Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Terenes »

Jakbym mial oceniac to notka Rafgarta jest skrajnie ironiczna i nie wiem czemu ktos probuje ktorykolwiek z podpunktow brac powaznie i o nim dyskutowac albo dodawac nowy podpunkt do owej "listy zmian".
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Zurwen »

Terenes pisze:Jakbym mial oceniac to notka Rafgarta jest skrajnie ironiczna
Is it really? :twisted:
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gunnar »

Terenes pisze:Jakbym mial oceniac to notka Rafgarta jest skrajnie ironiczna i nie wiem czemu ktos probuje ktorykolwiek z podpunktow brac powaznie i o nim dyskutowac albo dodawac nowy podpunkt do owej "listy zmian".
Terenes, ale do Mensy to chyba startowales co? Jak nie to sprobuj, jak dla mnie to bez egzaminow Cie wezma.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Terenes »

Ja tylko zasugerowałem, ze to co uprawiasz to trolling i spychanie dyskusji na tematy których ona nigdy nie dotyczyła bo odpowiednie słowa-klucze pojawiły się w czyjejś notce.
Gość

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gość »

Terenes pisze:Ja tylko zasugerowałem, ze to co uprawiasz to trolling
on w trollingu jest nowicjuszem w porównaniu do mistrza Rafgarta, co zostało jaskrawie zaprezentowane wyżej :mrgreen:



edit:
cześć podpunktów z tego gorzkiego todo ma sens imho
:|
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Deli »

Czy npce etatowe, które w określonych warunkach uciekają/chowają się, mają celowo zakodowane ignorowanie efektu szarży/ogłuszenia barbarzyńcy?

Np.
Smok chaosu, który dostaje szarże w końcówce "ciezko" jeszcze bez "dojscia do siebie" zrywa sie do lotu i ucieka - albo kraken, który po ogłuszeniu - również bez "dojścia do siebie" - chowa się pod wodą.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie »

Ogluszenie barbarzyncy nie blokuje kierunkow graczom, wiec zasadne jest, by i nie blokowal ich npcom. A szarza i tak jest przepakowana. ;-P
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Deli »

Paulie - gracze to inna kategoria.
NPC sie po zgonie zrespi tak samo silny - gracz nie :D

Opis ogluszenia sugeruje czasowe wyłączenie "ruchliwości" ofiary - więc tak się pytam.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Thornag »

Deli, ja ostatnio zauwazylem ze komunikatu 'dochodzi do siebie' nie ma w ogole. Moze byc tak, ze smok dochodzi do siebie ale ty tego nie widzisz.

Zglosilem to jako blad, ale nie wiem czy w sumie celowe to jest czy rzeczywiscie blad.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Deli »

Smok zaraz po szarży odleciał Dostał, ze 2-3 ciosy i był w ledwo i poleciał.
Czy był komunikat - nie pamiętam bo to dawno było.

Przy krakenie przy wcześniejszych ogłuszeniach był komunikat o dochodzeniu do siebie.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Zablokowany