Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Merkava »

Gryffith pisze: Raglak:
Chyba sie nie zrozumielismy, co innego jest pasc na PK od ciosu innego gracza w ciagu ulamka sekundy, jakbys mial 5 sek to bys zdarzyl zwiac z dziesiec razy, a co innego patrzec przez 40 sek jak cie kilka npcy oklada i nie jestes w stanie nic zrobic, doslownie nic...
Raglak padł na NPCu. Nie na PK. I to na NPCu neutralnym, nie jakiejś gwardii za listy. Przy 'wyciąganiu' jak Ty.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie »

I co najwazniejsze padl slusznie, w ramach walki z dinozaurami. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Gothrin
Posty: 152
Rejestracja: 05 paź 2011 16:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gothrin »

Grothan pisze:Dlaczego nie zrobic by w oparciu o nowo powstajace wciaz npce i stwory alternatywy albo zastepstwa dla masowego expa. Mamy juz to zwiedzil, albo stare wielce, a dalszy rozwoj postaci to nabijanie jej glosnymi i slawnymi mordami, tak jak ma to miejsce w sapku, gdzie wycwiczona wielokrotnymi walkami postac osiaga dalszy stopien wielkosci nie zabijajac kolejnego goblina, ale jakimis wyczynami, albo smialymi podbojami. To by wymuszalo wyprawy na wyexpionych juz graczach w rozne rejony muda po dalszy rozwoj postaci, wymuszajac tym dla tych co chca mobilnosc i opuszczenie na jakis czas expowisk do nastepnego zgonu. Wtedy mamy wieloplaszczyznowa interakcje miedzy grupami graczy siegajacych po dalsza rozgrywke i osiagajacych wyrozniajace ich od reszty poziomy, w sposob prawdziwy bo nie stateczny jak na expowiskach.

Jestem za. Zdecydowanie.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Raglak »

Paulie pisze:I co najwazniejsze padl slusznie, w ramach walki z dinozaurami. ;-)
Z perspektywy czasu też uważam że słusznie :) Dużo radości mi dawała ta gra, ale jednak zdecydowanie za wiele czasu jej poświęciłem.
Szkoda tylko że padłem w taki sposób, bo aktywnie uczestniczyłem w różnych PK itp. i byłem pewien że prędzej czy później zezgonię, pewnie gdyby to było na jakimś Skellige czy coś to nadal bym grał. A taki zgon z czapy, na który nie ma się żadnego wpływu dużo bardziej zniechęca. No, ale dobrze się stało, trollowanie na forum i bilansie jest zdecydowanie mniej czasożerne ;) (btw jest jakiś nowy bilans?)
a co innego patrzec przez 40 sek jak cie kilka npcy oklada i nie jestes w stanie nic zrobic, doslownie nic...

A co innego zobaczyć 3 linijki opisu speca od npca, komunikat Umierasz... oddalasz sie... i też nie być w stanie zrobić dosłownie nic :) Więc ciesz się że ty chociaż mogłeś się 40 sekund łudzić, że przeżyjesz!
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Zurwen »

Aktuariuszem w koncu zostales chociaz? :-)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Grisha
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2013 14:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Grisha »

Witam,

Zgłaszałem jakiś tydzień temu błąd w postaci. Kiedy mogę liczyć na interwencje ze strony czarodziei?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Miuosh »

Raglak pisze:(btw jest jakiś nowy bilans?)
http://www.nuln.pl/
Na razie słabo to wygląda, ale może się rozwinie. Wpadaj, obrzucimy się błotem i będzie git ;)
Ogre!
Awatar użytkownika
Redaan
Posty: 122
Rejestracja: 14 lut 2009 20:20

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Redaan »

Raglak pisze: A co innego zobaczyć 3 linijki opisu speca od npca, komunikat Umierasz... oddalasz sie... i też nie być w stanie zrobić dosłownie nic :) Więc ciesz się że ty chociaż mogłeś się 40 sekund łudzić, że przeżyjesz!
Raglak ja padłem w ten sposób co Ty ze trzy razy. I bolało, ale że krytyk polosuje mogłem się spodziewać bo npce do słabych nie należały. Zresztą na żywiołakach i z lekko dało się paść onegdaj. Natomiast kiedy npc, który do tej pory nic podobnego nie wyczyniał, uniemożliwia bezpieczne wycofanie się (zawsze była świadomość, że się da wycofać). To to już nie jest hard fun. I osobiście również uważam, że tego typu zmiany winny być uprzedzone informacją w jakikolwiek sposób. A jeśli za taką samą rzecz jednych się cofa a innych nie, to już zupełnie jest niezrozumiałe.
Miggh
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2013 10:47

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Miggh »

Grisha pisze:Witam,

Zgłaszałem jakiś tydzień temu błąd w postaci. Kiedy mogę liczyć na interwencje ze strony czarodziei?

Pozdrawiam.
Do kolejki !
Ja zgłosiłem błąd w postaci jakieś 2 miesiące temu i dalej czekam :)
Awatar użytkownika
Wend
Posty: 22
Rejestracja: 29 cze 2013 13:54

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Wend »

Miuosh pisze:
Raglak pisze:(btw jest jakiś nowy bilans?)
http://www.nuln.pl/
Na razie słabo to wygląda, ale może się rozwinie. Wpadaj, obrzucimy się błotem i będzie git ;)
Wygląda paskudnie i jest nieczytelny. Jako stronę ze statystykami, komentarzami i logami stawiałbym na czytelność i prostotę.
Zablokowany