Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Buluar » 05 lip 2013 21:10

Loptak pisze:A może jeszcze krok dalej i usunąć Alderazzi, którzy przez obowiązujące ostatnio zasady, nie bardzo wpasowują się w świat Arkadii?
To juz lepiej pojsc do Bractwa Cieni!
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Tharr
Posty: 16
Rejestracja: 14 cze 2013 18:27

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Tharr » 05 lip 2013 21:44

Mistrzowskie zbicie tematu
mam nadzieje ze Jerzyk i tak wygra :(

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 956
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Rafgart » 05 lip 2013 22:22

Bam pisze:A mi po prostu przeszkadza przyzwolenie wizów na zachowania, o których wcześniej pisałem.
- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Tilee) - powód RA: wyjmowanie turniejówki
- całkowity zakaz wstępu (także przechodzenia przez Kaedwen, Góry Sine, Pustynie i Val'kare itd..) - powód SC: wyjmowanie magików na pustyni
- całkowity zakaz wstępu do jaskiń Mahakamu, jaskiń pająków i coś tam jeszcze - powód OHM: wyjmowanie leża pająków
- obowiązek schodzenia ogrom z OK z drogi w Bretonii, gdy zamierzają np. wyjąć amulet
Zadna z tych gildii nie dostala na to przyzwolenia od MG (byc moze byly jakies ustalenia pomiedzy nimi, a szefostwem kupcow, ale to zupelnie inny poziom).

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Loptak » 05 lip 2013 23:57

A tylko OHM dostał opierdziel od wizów :( :( :(
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gniot » 06 lip 2013 00:28

Jeden ? Bierzcie przyklad z makaronow...plac albo wypier...
Zmarnowana kraina.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej

Evandeil
Posty: 135
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Evandeil » 06 lip 2013 04:20

Wiekszosc z tych problemow wynika z tego, ze niema na arce okreslonych zasad na jakich stowarzyszenia maja dzialac. Niema tez okreslonych ram zachowan dla postaci i stowarszyszen. Arka tak daleko odjechala od pierwowzorow, ze w tej chwili nie wiadomo czego sie trzymac. Mamy ogry kapitanow w armii czy kapitanow statkow (ogry jako grywalnarase wogole). Mamy Mase elfow z Naggaroth odgrywajacych o zgrozo dobre postacie! Bo maja fajne emoty i itemy! Mutanci sie ukladaja z innymi gildiami, ktore chca byc neutralne. Komando biega po Imperium napiepszajac kogo popadnie. O tej porze wiecej mi do glowy nie przychodzi, jednak napewno takich kuriozow jest jeszcze cala masa!

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Loptak » 06 lip 2013 07:07

Evandeil:
Zapomniałeś dodać o Asrai biegających w sprzęcie z druchii bo jest dobry :lol:
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Tharr
Posty: 16
Rejestracja: 14 cze 2013 18:27

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Tharr » 06 lip 2013 07:18

Evandeilu:
'Mutanci sie ukladaja z innymi gildiami, ktore chca byc neutralne.'
Odniose sie tylko do tej czesci wywodu.
W innym poscie czy w innym watku, wytkniesz ze sami jestesmy sobie winni bo lejemy sie z wiekszoscia swiata. Zdecydowanie wolalbym nie miec dylematow lac nie lac jak to bylo kiedys. Zastanow sie nad swoja argumentacja bo zdanie masz zmienne jak choragiewka na wietrze.

Rork

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Rork » 06 lip 2013 10:10

Evandeil pisze:Arka tak daleko odjechala od pierwowzorow, ze w tej chwili nie wiadomo czego sie trzymac. Mamy ogry kapitanow w armii czy kapitanow statkow (ogry jako grywalnarase wogole).
Zastanawiam się tylko na czym opierasz swoją wiedzę o ograch. Czy wiesz w ogóle jak ta rasa powstała, czym się cechuje? Znasz historię, w których krainach zyskały sławę i przychylne spojrzenie nawet rodów krasnoludzkich (i mowa tu o rodach kompletnie odcinających się od świata zewnętrznego). Gdzie ogry służyły w armiach, co osiągały i co więcej - co potrafiły osiągnąć, będąc czymś więcej, niż według garstki graczy, stworami o inteligencji orków z gumisiów (nie licząc Toudiego).

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 229
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ralandil » 06 lip 2013 10:26

Loptak pisze: Zapomniałeś dodać o Asrai biegających w sprzęcie z druchii bo jest dobry :lol:
Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Zablokowany