Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 26 maja 2013 23:19

Czy to, ze arlekin, rycerze bretonscy i karawany kupieckie rozplywaja sie w powietrzu to blad, ktory nalezy zglaszac, czy nowy trend kodowania?

Re dol: Tez, ale nie tylko.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013 23:43 przez Paulie, łącznie zmieniany 1 raz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Loptak » 26 maja 2013 23:33

Chodzi o to że bijesz, nie dajesz rady, wychodzisz po czym wracasz dokończyć?

Jeśli tak, to nie błąd.
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Awatar użytkownika
Iluandile
Posty: 149
Rejestracja: 07 cze 2011 00:58

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Iluandile » 26 maja 2013 23:43

Dziękuję za odciążenie mojej postaci z tego brzemienia, które do pleców jej się przykleiło :).
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka

<3<3<3

Pam pam

Krobelus
Posty: 113
Rejestracja: 25 mar 2009 12:39

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Krobelus » 27 maja 2013 04:23

Rafgart pisze:Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.
U npc ktorego by się zmieniało imienie - kasacja wszystkiego( wszystkich poprzednich zapisow imiona, automatyczy delete) nikt postaci nie rozpoznaje pod nowym imieniem, wiec plik poczty moze sie skasowac. Odmiana rpgowo u niego nowego imienia aby dobrze zapisac w ksiegach.
Chyba to jest mozliwe?

Tak z ciekawości zapytam, jak 2/3 Gildii zostało przerobionych to czemu te gildie nie maja dość rownych ekwiwalentow w postaci bonusow gildiowych takich jak templarki, bonusy ukrywania sie, burze piaskowe,mgly,sniezyce za zdobyta reputajcę ? Czy chodzi tu tylko o przerobienie pliku z imieniem?

Awatar użytkownika
Sjorving
Posty: 38
Rejestracja: 29 maja 2009 14:21

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Sjorving » 27 maja 2013 07:52

Krobelus pisze:
Rafgart pisze:Przez dlugi czas rozwoju Arkadii imie bylo uzywane jako unikalny identyfikator gracza. Tak do 2008 roku uzywaly go prawie wszystkie gildie i kluby. Od tego czasu udalo sie przerobic dwie trzecie z nich. Nawet jednak, gdy gotowe beda juz wszystkie, bo zostanie na przyklad system poczty. Tam mamy imie nadawcy, ale tez imie w dopelniaczu no i imiona w tresciach listow. Podmienianie tresci jest oczywiscie niewykonalne (wiec na pewno zostalaby gigantyczna niespojnosc), a forma w dopelniaczu moze byc jednakowa dla kilku roznych imion lub byc taka sama jak calkiem inne imie w mianowniku. Czyli zaden automat tego nie podmieni.
U npc ktorego by się zmieniało imienie - kasacja wszystkiego( wszystkich poprzednich zapisow imiona, automatyczy delete) nikt postaci nie rozpoznaje pod nowym imieniem, wiec plik poczty moze sie skasowac. Odmiana rpgowo u niego nowego imienia aby dobrze zapisac w ksiegach.
Chyba to jest mozliwe?
Zdajesz sobie sprawę z tego, ile pracy wymagałoby w takim mechanizmie uwzględnienie wszelkich potencjalnych błędów wywołanych jego działaniem? Łatwo jest gdybać, nie wiedząc, jak coś działa.
Poza tym - tyle roboty, żeby móc ratować osoby na tyle nieodpowiedzialne, że zrobiły sobie bezsensowne lub celowo niepoprawne imię?
17:54:34 [Wizline] @ Rafgart: no w koncu
17:54:38 [Wizline] @ Rafgart: wylaczylem expa
17:54:42 [Wizline] @ Rafgart: a nadal graja :)
17:54:48 [Wizline] @ Rafgart: balans idealny

Krobelus
Posty: 113
Rejestracja: 25 mar 2009 12:39

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Krobelus » 27 maja 2013 08:18

Zdajesz sobie sprawę z tego, ile pracy wymagałoby w takim mechanizmie uwzględnienie wszelkich potencjalnych błędów wywołanych jego działaniem? Łatwo jest gdybać, nie wiedząc, jak coś działa. - Prawda nie wiem jak to działa.

Poza tym - tyle roboty, żeby móc ratować osoby na tyle nieodpowiedzialne, że zrobiły sobie bezsensowne lub celowo niepoprawne imię?
Część roboty zawiera egzemplarz, który jest podpięty kwestia przetestowania usuniętych plików i podmiany nowych. Ale jak za dużo roboty to się pewnie nie da.
A złotypaluszek to jeden z wielu przypadków graczy którzy nieświadomie wybrali niezbyt poprawne imię, Oraz pisałem w innym temacie o innych przywilejach z możliwością zmiany imienia.

Awatar użytkownika
Nathaniel
Posty: 126
Rejestracja: 13 lut 2009 07:10
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Nathaniel » 27 maja 2013 09:39

Bam pisze: Nie wiem czy już odpowiadaliście na to pytanie, ale spytam, bo może zechcesz odpowiedzieć. Co stoi na przeszkodzie, żeby po komendzie 'cechy' pokazywały się epiki i nadludzie, a także co stoi na przeszkodzie, żeby je później móc ocenić dokładniej medytując?
Podbijam pytanie. Czy będzie kiedyś taka możliwość, by podczas medytacji widać było dokładnie ile podcech brakuje do nadludzia? I dalej - żeby widać było ile podcech ponad nadludzia się zrobiło? Ewentualnie czy istnieje szansa na dodanie jakichś dodatkowych cech (np. jestes legendarnie silny?)?

Edyta: Ewentualnie tak jak pisze niżej Buluar - przeskalowanie. Myślę, że wielu graczom ułatwiłoby życie (no mi milej by się expiło na wyższych poziomach, gdyby faktycznie było widać, że coś się zmienia poza postępami, a nie opierać się na przypuszczeniach lub niedokładnych wyliczeniach).
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013 10:21 przez Nathaniel, łącznie zmieniany 1 raz.
... just like you imagined ...

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Buluar » 27 maja 2013 10:14

W nawiazaniu do pytan wyzej, czy w ogole nie byloby mozliwe przeskalowanie w dol skali cech?
Obecna skala konczy sie na b.doswach - w zaleznosci od rasy albo sa to cechy bojowe, albo niebojowe.
Czy sa jakies techniczne trudnosci, aby dostosowac skale cech do skali poziomow?
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gunnar » 27 maja 2013 10:19

Durne pytanie.
Czy jest szansa, żeby gdzieś na forum/stronie głównej pojawiła się lista z projektami nad którymi aktualnie trwają prace? :P
Ostatnio zostałem mile zaskoczony, jestem ciekaw czy jeszcze zostane.
W koncu dzien dziecka tuż tuż.
A będzie od razu wiadomo jak bardzo zarobieni są czarodzieje aktualnie i że wrzucanie kolejnych pomysłów jest może i fajna, ale na realizację w najbliższym czasie jest marna szansa.

Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Sivlaryan » 27 maja 2013 10:53

Spojrzyj na bank opisów. Większość aktywnych czarodziei ma tam pootwierane tematy i można łatwo się domyślić nad czym aktualnie pracują i czego potrzebują, żeby szybciej ukończyć swoje projekty.
POWER OF FRIENDSHIP

Zablokowany