Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 272
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ulik » 18 lut 2013 21:43

Bogowie, tylko nie znowu Cech.

Adamson
Posty: 29
Rejestracja: 28 kwie 2011 22:01

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Adamson » 19 lut 2013 04:47

Ulik pisze:Bogowie, tylko nie znowu Cech.
Znowu Cech, znowu Cech :) Cech dziękuje za drobne zmiany ułatwiające życie.

Awatar użytkownika
Aomi
Posty: 44
Rejestracja: 12 lut 2009 23:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Aomi » 19 lut 2013 20:26

Po raz kolejny - jesteście żałośni.

Wenck
Posty: 22
Rejestracja: 25 lut 2011 10:46
Lokalizacja: Lublin

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Wenck » 20 lut 2013 07:43

Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :)

Awatar użytkownika
Foresti
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2012 09:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Foresti » 20 lut 2013 13:06

A ja mam pytanie odnośnie pewnego wycieku danych. Czy będzie to miało jakiś wpływ na grę dla nas szarych graczy? Bo już słyszałem krzyki typu 'zamkną to i to bo gracze mogą sobie wyczytać to i tamto'.

Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 272
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ulik » 20 lut 2013 13:37

Nie znam się, ale się wypowiem, bo "na logikę" idzie pare rzeczy powiedzieć..

Eee... ("słyszałem na mieście, że...") ten kod już troche ma, dużo się zmieniło to raz. Dwa: krązy od dłuższego czasu, teraz dopiero w ramach szczeniackiej 'vendetty' został udostępniony szerszemu gronu graczy, więc gdyby to miałoby poruszyć rządzacych Arkadią to byśmy tu nie pisali i po trzecie.. mieć, a wyciągnać z niego jakieś użyteczne informacje to już inna bajka. Arka to nie gra gdzie idzie uprawiać 'power gaming' i siedzieć otoczony excelami i tabelkami, szkoda czasu - od taki zabaw są produkty WoWopodobne (nikogo nie obrażając, sam grałem).

Dla większości graczy ten wyciek nie jest niczym więcej poza chwilowym niusem i powodem do rozmów. Dla paru myślących o zwizowaniu się dobrą okazją "jak to się składa"... a dla jednego czy dwóch wyciągniecia jakiś informacji, które i tak są już nieaktualne.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013 13:46 przez Ulik, łącznie zmieniany 1 raz.

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Thornag » 20 lut 2013 13:45

zaznaczam, ze kodu zadnego nie mam i nie poszukuje

@reup, majac np liba mozna wykumac gdzie warto expic, jak np lazic po miejscach gdzie sa pulapki, jak je rozbrajac, jak sie zachowuja moby, magiki etc, to w sumie jest wiedza, ktora nie daje Ci godmode on, ale zdecydowanie boostuje Twoja wiedze, ktora na arce jest tak naprawde wyzjnacznikiem tego jak komu/stowarzyszeniu wszystko wychodzi.

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Coronius » 20 lut 2013 13:47

Teoria. Ten kod trochę już ma, a sporo rzeczy od tamtej pory zostało zmienione.

Awatar użytkownika
Aomi
Posty: 44
Rejestracja: 12 lut 2009 23:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Aomi » 20 lut 2013 14:03

Wenck pisze:Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :)
.
Mnie Twoje zdanie jakoś średnio rusza.
A jeśli tylko tyle potrafisz powiedzieć, to lepiej zamilcz.

Torgen
Posty: 389
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Torgen » 20 lut 2013 14:21

Aomi pisze:
Wenck pisze:Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :)
.
Mnie Twoje zdanie jakoś średnio rusza.
A jeśli tylko tyle potrafisz powiedzieć, to lepiej zamilcz.

Powiedział ktoś, kto zabił idlującego szefa swojego stowarzyszenia. :D

Zablokowany