Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Ursa
Posty: 57
Rejestracja: 29 kwie 2011 18:02

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ursa »

Podziękowania dla Magów i Graczy, którzy przyczynili się do ubogacenia kultury krasnoludów - efekt jest bardzo dobry :)
"Ni ma gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie"
Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Trfog »

Czy ustawiony limit expa, po ktorym nasze postacie zdobywaja doswiadczenie wolniej zalezy od ilosci expa, czy podcech?

Pozdrawiam,
Trfog
Awatar użytkownika
Trygg
Posty: 22
Rejestracja: 25 wrz 2012 13:41

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Trygg »

W poradach dla graczy pytałem o spinki górnicze, tutaj zapytam o coś innego.

Skoro ciągle płaczecie nad faktem, iż gracze skupiają się na PKa zamiast na rpg, czy czymkolwiek innym, to wyjaśnijcie mi sens funkcjonowania kopalni w obecnej formie. Lubię od czasu do czasu pokopać, bo nie jestem prohunterem i dla mnie Arkadia jest czymś więcej niż bezsensownym napierdalaniem się "kto ma lepszy skrypt", ale widze, ze takie podejscie do gry nie ma sensu. Pomijając już fakt, że z kopania nie ma najmniejszych korzyści finansowych - w porównaniu chociażby do paczek, ziół czy wędkarstwa, i najczęściej zajmują się nim tacy masochiści jak ja, to wyjaśnijcie mi jaki sens ma:

Kod: Zaznacz cały

Wraz z poteznym uderzeniem gorniczego typowego oskarda w sciane odpryskuje z niej brylka gruzu.
Nagle przez okolice przechodzi potezny wstrzas, zas z sufitu zaczynaja sypac sie odlamki skal!
Nieliczne sypiace sie odlamki skal gwaltownie przeradzaja sie w prawdziwa lawine, padajac na twa glowe i calkowicie zasypujac cie w tunelu!
Jeden z wiekszych odlamkow skalnych uderza cie w glowe! Potem nastaje juz tylko ciemnosc...
Trwało to sekundę, ewentualnie dwie. Daje słowo, nawet nie zdążyłem ogarnąć co się dzieje.

Jaki jest w tym sens? Czy nawet do kopania mam miec turbo zajebiste skrypty, które pozwolą mi uniknąć zgonu? Czy ta gra ma sprawiać przyjemność, czy powodować notoryczne wkurwienie?
Zamiast poprawiać dziesiąty raz zawody bojowe, które nic nowego nie wnoszą, może byście łaskawie zabrali się chociaż za te kopalnie? Od ilu lat ludzie już o tym piszą? 10? Czy tak ciężko wydłużyć czas zawalu? No, kurna, nie możecie sprawić, by cala akcja trwała chociaż 5 - 6 sekund? Ile Wam to zajmie? Zamiast pieprzyc od kilku lat o wielkiej reformie zawodów niebojowych, alchemii, koniach, magii i łukach, poprawcie chociaż tę cześć, która już jest, a która utrzymuje przy mudzie kilku-kilkunastu graczy, dla których PK jest zbyteczną, przereklamowaną atrakcją.
Jeśli uważasz, że publiczna odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie zepsuje komuś grę, a mimo to chcesz mi pomóc, to czekam na PMa!
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Merkava »

It's not a bug, it's a feature.



p.s. Ale tak naprawdę to się zgadzam z przedmówcą. 2sec na ucieczkę jest imho nieuczciwe w stosunku do graczy którzy grają z telenetu, klienta strony czy po prostu nie mają każdej akcji oskryptowanej. Ew powieście tabliczkę przed kopalnia 'Uwaga, ryzyko zawału, nie wchodzić bez kasków i skryptów górniczych.'
Dogid
Posty: 136
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Dogid »

Kod: Zaznacz cały

W swoim umysle slyszysz glos Jezdzca Apokalipsy, oznajmiajacy: Nadchodzi Czas Apokalipsy. Rafgart poprosil mnie o jej przyspieszenie. Pamietaj, juz tylko 10 minut do momentu zniszczenia swiata.
A pamiętacie te czasy, gdzie przyspieszona apokalipsa miała jakiś reason?
Ot jedno zdanie.. lub tez sugestia. Teraz to tak strasznie bezosobowo...
Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gerdia »

Czasem jest powód.
Widać w tym przypadku nie było konieczności takowego podać.

G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Torgen »

re Trygg
Zapewne wedlug kodu wszystko jest w porzadku i tylko ci sie tak wydawalo... :)
Awatar użytkownika
Hiof
Posty: 105
Rejestracja: 25 gru 2011 20:33

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Hiof »

Tez chcialbym aby gornictwo bylo bardziej oplacalne i moze troche mniej niebezpieczne (chodzi tu o czas reakcji na niebezpieczenstwo). Obecnie wraz z polawiaczami perel, bursztynu i wodorostow, jest chyba najbardziej wymagajacym z prostych zawodow, co nie przeklada sie na jego zarobkowa atrakcyjnosc.
Awatar użytkownika
Kornix
Posty: 18
Rejestracja: 12 sty 2013 10:35

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Kornix »

Jak najbardziej zgadzam się z Tryggiem. Tak się składa, że akurat razem kopaliśmy i zawał ten był tak natychmiastowy, że nie było szansy na reakcję.

Do mnie za jednym razem dotarły od razu linijki związane z informacją o zawale jak i następna linijka "Umierasz.".

Pozostaje może tylko: Błagam! Wydłużcie czas na reakcję! :)

Kornix
Vantree
Posty: 2
Rejestracja: 06 cze 2012 14:32

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Vantree »

Ja też trochę kopałem i rzeczywiście czas od pierwszego komunikatu do zawału to zwykle mniej (!) niż jedna sekunda. Proponuję, żebyście zgłosili tam błąd, a potem przenieśli się do tej drugiej kopalni. Tam ten czas jest znacznie dłuższy - nie sprawdzam oczywiście dokładnie, ale szacowałbym na 4-6 sekund.
Zablokowany