Pytania do Czarodziejów

Archiwum zamkniętych tematów.
Borys
Posty: 21
Rejestracja: 13 lut 2009 19:25

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Borys »

Witam,


czy jeździec apokalipsy moglyby byc wzywany nieco częściej? Odnoszę wrażenie,że niektóre questy restartują się tylko po apoce, a młodzi gracze
jak ja czekają i czekają..

Poza tym śmiecia po takim czasie dużo się wala na ulicy i się
przewrócić można. :)

Pozdrawiam.

Postaramy sie, zeby Apokalipsy byly czesciej.

Rafgart
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pytania do Administracji

Post autor: Coronius »

1) Kiedy można się spodziewać otworzenia pozostałych stowarzyszeń?

To zalezy ktorego. Co do czesci, ktora nie bierze udzialu w znaczacych wojnach, to pewnie nigdy. Reszta sie predzej czy pozniej doczeka, na te chwile wspolny czlon obrony jest prawie gotowy, ale to samo nie jest wystarczajace do otwarcia stowarzyszenia. Ktos musi tez zakodowac rozwiazania lokalne.
Na te chwile nie ma sytuacji, by kwestia zamkniecia/otwarcia jakiejs siedziby zaburzala rownowage ktoregos z konfliktow, wiec nie widze powodow do nerwow.


2) Czy jest szansa, że więcej ziół będzie miało skutki uboczne jak deliona?

Nie. Jesli beda zmiany w ziolach, to w ich wyniku straca one jakiekolwiek 'magiczne' wlasciwosci.

3) Czy są szanse na wprowadzenie prędkości broni, gdyż na chwilę obecną mamy na rundę jeden cios czy to ważącym 2kg mieczem czy też 20kg młotem oburęcznym?

Waga broni jest do pewnego stopnia uwzgledniana, nie bedzie tu zadnych zmian.

Rafgart
Taghor
Posty: 4
Rejestracja: 03 mar 2009 20:38

Pytania do Czarodziejów

Post autor: Taghor »

Jezeli sie powtorze to przepraszam z gory. Kiedys byly jakies plany wprowadzenia magii czy czegos co mozna tak nazwac, czy takie plany sa dalej?

Planow nigdy nie bylo, kiedys cos Hakon chyba pisal, ale raczej w sensie 'zakodowanie magii to nie taki wielki problem'. :?
Funkcje magii na Arkadii zawsze pelnily ziola. Tak tez pewnie zostanie, tyle tylko, ze zostanie przebudowane w system warzenia mikstur.

Rafgart
Tagh
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: Pytania do Administracji

Post autor: Eve »

Czy planowane jest "ustandaryzowanie" skrzyń/innych pojemników gildiowych żeby podobnie działały zarówno w Imperium jak i w Ishtar (np. w Imperium wspaniała komenda 'przejrzyj'). Podobnie - czy z biegiem czasu wszystkie stowaryszenia będa miały podobne opcje w skrzyniach (np. blokada, wgląd kto bierze/wkłada)?

Z góry dziękuję za odpowiedz.

Przegladanie moze zostac podlaczone do kazdej skrzyni, nalezy o to poprosic opiekuna/administracje domeny. Blokada to kod indywidualny dla kazdego stowarzyszenia, logowanie zostanie dolaczone do przegladania tylko gdy zostanie znalezione dla niego odpowiednie rozwiazanie.

Rafgart
Omir
Posty: 10
Rejestracja: 16 lut 2009 20:45

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Omir »

Z czystej ciekawości.
Jakie sa główne przeciwwskazania do zakodowania magi na arce. Pomijam tu brak czasu u mg, chodzi mi o sprawy techniczne.

To jest pytanie trudne o tyle, ze wchodzi w kompetencje duzej liczby osob. Globalna wizja magii na Arkadii musi brac pod uwage wizje lordow obu domen. Wypisze wiec tylko kilka ogolnych stwierdzen:
Magia czarodziejska:
- w swiatach obu domen potezna magia jest czyms wyjatkowym, zwiazanym z rzadko spotykanym talentem
- na Arkadii gracze z zalozenia nie maja byc wyjatkowi, nie maja posiadac nadprzyrodzonych mocy ani wielkiej potegi
- obecny system zawodow nie jest przystosowany do czegos wynikajacego z talentu (wczoraj byles gladiatorem, dzis magiem, jutro miecznikiem?)
- potezna magia oznacza zawod\stowarzyszenie elitarne, a czegos takiego na Arkadii wiecej nie bedzie, cytujac naszego keepera 'idea stowarzyszen elitarnych na Arkadii sie skompromitowala'
Magia kaplanska:
- brak spojnosci swiatow obu domen - kicz religijny w Imperium i pelen realizm (brak (ingerencji) bogow) w Ishtar
- religia mocno narzuca okreslony erpeg, ktory gracze ignoruja, biorac pod uwage wylacznie korzysci, poki sa to tylko kluby wyznaniowe to nic sie strasznego nie dzieje, magia kaplanska by nam dala powtorke z np 'krucjat na Mekanie'

Pozostaje jakas bardzo slaba i masowa magia, ktorej istnienie rozbijaloby tylko spojnosc swiata, nic tak naprawde nie wnoszac.

Rafgart


Dziękuje za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2009 00:50 przez Omir, łącznie zmieniany 1 raz.
I've seen things that you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Kagain
Posty: 122
Rejestracja: 16 lut 2009 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Kagain »

Czy możliwe jest wprowadzenie małej zmiany w wiedźmach druchii, a konkretnie takiej aby po tym jak gracz wykona złą wersję questa one nie opuszczały namiotu?
W tych konkretnych NPCach jest taki konflikt, że oprócz bycia częścią questa są one również źródłem etatu (obecnie nie jest to już żadna tajemnica więc nic szczególnego tu nie zdradzam) i gracze, którzy nie zawsze są w stanie zebrać odpowiednią drużynę do ich pokonania mogą spotkać się na miejscu z niemiłą niespodzianką w postaci pustego namiotu przez dobę od chwili gdy ktoś ukończył zadanie.

Jesli wiedzmy znikaja po zrobieniu zadania i nie ma ich az do Apokalipsy, to jest to blad i nalezy go zglosic na Arkadii. Jesli jednak znikaja tylko na jakis czas (nawet dosc dlugi), to nic nie zostanie zmienione, swiat Arkadii nie bedzie dopasowywany, by latwiej bylo zdobywac etatu. Wasza powinnoscia jest sprawdzic, czy macie po co w ogole isc.

Rafgart
Keyn
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2009 08:55

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Keyn »

Mam taki problem.
Otoz czasami zdarza sie tak, ze musze uzupelnic zasoby gotowki. W tym celu najczesciej przez kilka dni lowie ryby. I tak... aby lowic ryby potrzebne sa 3 rzeczy: wedka, kotwiczki i siec. No i problem jest taki, ze jak mam w danym momencie przy sobie, te 3 rzeczy, czyli wedke, kotwiczke(-i) i siec. W momencie, jak sie wylogowuje, to siec odkladam, wedka zostaje przy mnie, a kotwiczki "wyparowuja" (ani ich nie odkladam, ani nie mam przy sobie po ponownym zalogowaniu sie).

I mam takie zapytanie. Czy planowane jest zrobienie czegos takiego, ze te wszystkie rzeczy, to znaczy: siec, wedka i kotwiczki, w momencie wyjscia z Arkadii zostaly by przy mnie, tak, aby w momencie, gdy znow wejde na Arke, to zeby te rzeczy mial przy sobie?!? Bo musze przyznac, ze to jest troche denerwujace, jak powiedzmy wczoraj mialem 5 kotwiczek przy sobie, a dzisiaj po wejsciu na Arke nie mam zadnej, no i musze isc do sklepu i wydac znowu iles tam monet, na cos, co mialem wczoraj (a nie wiem co sie z tym stalo) i to, co teoretycznie powinienem miec przy sobie.

Keyn.

Zdecydowanie przydalo by sie zrobic 'cos' z lowieniem ryb, ale brakuje pomyslu, checi i czasu.

Rafgart
Uldar
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2009 22:52

Re: Pytania do Administracji

Post autor: Uldar »

1. Czy 6 (slownie: SZESC) smierci z reki pewnej grupy graczy w ciagu jednego dnia kwalifikuje sie jako organizowanie nagonki i jest tepione?

Aby nie bylo, od momentu pierwszej smierci (pare tygodni wczesniej) postac niczym nie narazila sie wspomnianym graczom, ani nie dala podstaw ku takim podejrzeniom. W ciagu tego dnia zajmowala sie wylacznie roznoszeniem paczek po Imperium.

Czy charakter stowarzyszenia (Praworzadne vs Zle) ma wplyw na stosowanie tej ?zasady, tzn kandydujac do jednego stowarzyszenia moge oczekiwac wielokrotnych zgonow, podczas gdy jako kandydat przeciwnego swiatopogladowo stowarzyzenia mam jakas ochrone przed codziennymi, wielokrotnymi smierciami.

2. Czy utrata paczki (np w wyniku smierci) powoduje, ze musze czekac do nastepnej Apokalipsy aby pobrac nastepna, a jesli tak to czy jest to zamierzone?

3. Czy nie jest bledem opis ataku Pewnego Stowarzyszenia, z ktorego nie wynika, kto jest celem tego ataku? W szczegolnosci nie da sie okreslic, czy ja (jako postac) jestem celem czy ktos inny, np mob stojacy obok.

Przyklad:

Bez chwili wahania, XXX zajmuje pozycje przy YYY, wspierajac go we wspolnym boju. (Tak, to jest opis ataku na moja postac)

Czy w ramach prewencji, wobec czarodziejow swiadomie wprowadzajacych bledy na korzysc swoich podopiecznych, sa wyciagane jakies konsekwencje?

4. Czy opisy walki roznymi bronmi tudziez zadawanie uderzen specjalnych, z ktorych nie wynikaja informacje charakterystyczne dla normalnych opisow, sa bledami ?

Jesli to nie blad, czy jest to trakowane przez czarodziejow jako 'bonus' dla zawodu/stowarzyszenia.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Pytania do Administracji

Post autor: Rafgart »

Znajdz juz sobie w koncu innego muda do puszczania botow i odwalania przekretow.
Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Caradhras »

moje pytanie odnosi sie do Ishtarianskich UM walki z bestiami chaosu i tych oceny - czy mozna prosic o uchylenie rombka tajemnicy jakiez to stwory czy tez bestyje zostaly zaliczone do grupy tzw. pokoniunkcujnych i cuy mechanizm awansuy w um dziala ?

Jesli za daleko wkraczam w tajemnice gry przepraszam :D

Tu ci nikt takich stworow nie wypisze, ale strzelam, ze wszystkie mozna znalezc wglebiajac sie w tworczosc Sapkowskiego.

Rafgart
Zablokowany