Pytania do Czarodziejów
Re: Pytania do Czarodziejów
Witam
Mam pytanie ze zmiana w komendzie "zlomuj"
Nie wiem od jakiego czasu mozna juz zlomowac wszystko niezaleznie od stanu w jakim jest stad moje pytanie.
Dlaczego nie zostali gracze o tym poinformowani?
Dlaczego nic nie ulegly zmianie tabliczki u kowali (" <zlomuj nazwa_przedmiotu> - sprzedaz uszkodzonej broni lub zbroi
")
Czy ktos rozwazyl iz udostepno graczom swietny sposob niszczenia sprzetu np w zdobytej gildii?
I na koniec czy kazda taka zmiane musi gracz odczuc obrywajac po lapach?
Zmiana ta zostala wprowadzona poltora roku temu, bo o to prosili gracze. Na razie jednak taka mozliwosc odlacze, bez odpowiednich zabezpieczen rzeczywiscie moze dochodzic do przykrych sytuacji.
Rafgart
Mam pytanie ze zmiana w komendzie "zlomuj"
Nie wiem od jakiego czasu mozna juz zlomowac wszystko niezaleznie od stanu w jakim jest stad moje pytanie.
Dlaczego nie zostali gracze o tym poinformowani?
Dlaczego nic nie ulegly zmianie tabliczki u kowali (" <zlomuj nazwa_przedmiotu> - sprzedaz uszkodzonej broni lub zbroi
")
Czy ktos rozwazyl iz udostepno graczom swietny sposob niszczenia sprzetu np w zdobytej gildii?
I na koniec czy kazda taka zmiane musi gracz odczuc obrywajac po lapach?
Zmiana ta zostala wprowadzona poltora roku temu, bo o to prosili gracze. Na razie jednak taka mozliwosc odlacze, bez odpowiednich zabezpieczen rzeczywiscie moze dochodzic do przykrych sytuacji.
Rafgart
Re: Pytania do Czarodziejów
Czy jest mozliwa ktorakolwiek zmiana w pochwach? :
1) Rozszerzenie ilosci slotow w miejscach juz dostepnych.
Tutaj rozumiem watpliwosci wizow, zeby pozniej nie chodzili gracze obwieszeni jak choinki 6 pochwami - moznaby bylo ograniczyc mozliwosc posiadanej ilosci ogolnej np do trzech (tyle zdaje sie jest teraz)
2) Dodanie nowej pochwy, w ktorej byloby miejsce na dwie sztuki broni.
Tutaj ograniczenie miejsca tylko do plecow zdaje sie.
Zauwzcie, ze ci, ktorzy bawia sie w pewna niezdrowa zabawe, nadal beda nosic bron w plecaku (bo tak lzej). Ci drudzy zas, ktorym zalezy tez na czym innym, beda zadowoleni z efektu zewnetrznego.
Poza tym to spory kawal gotowki wpuszczony w obieg - gospodarka nam nie umrze!
Oba pomysly byly juz wielokrotnie zglaszane i absolutnie nie ma szans na realizacje zadnego z nich.
Rafgart
1) Rozszerzenie ilosci slotow w miejscach juz dostepnych.
Tutaj rozumiem watpliwosci wizow, zeby pozniej nie chodzili gracze obwieszeni jak choinki 6 pochwami - moznaby bylo ograniczyc mozliwosc posiadanej ilosci ogolnej np do trzech (tyle zdaje sie jest teraz)
2) Dodanie nowej pochwy, w ktorej byloby miejsce na dwie sztuki broni.
Tutaj ograniczenie miejsca tylko do plecow zdaje sie.
Zauwzcie, ze ci, ktorzy bawia sie w pewna niezdrowa zabawe, nadal beda nosic bron w plecaku (bo tak lzej). Ci drudzy zas, ktorym zalezy tez na czym innym, beda zadowoleni z efektu zewnetrznego.
Poza tym to spory kawal gotowki wpuszczony w obieg - gospodarka nam nie umrze!
Oba pomysly byly juz wielokrotnie zglaszane i absolutnie nie ma szans na realizacje zadnego z nich.
Rafgart
Re: Pytania do Czarodziejów
Krótko i zwięźle odnośnie 'Wieści 100': Dlaczego?
Poniewaz popyt na etaty zostal juz w duzej mierze zaspokojony i ich darmowy przyrost zaczal przynosic wiecej efektow negatywnych niz pozytywnych.
Rafgart
Poniewaz popyt na etaty zostal juz w duzej mierze zaspokojony i ich darmowy przyrost zaczal przynosic wiecej efektow negatywnych niz pozytywnych.
Rafgart
Re: Pytania do Czarodziejów
Kontynuujac pytani Kagaina..
Jak wiadomo graczy na arkadii raczej nie przybywa. Zmieniaja sie tylko secondy.. A nawet jak przybywa to i tak maja ciezko bardzo. W przeciwienstwie do secondow ktorzy maja wszystko na tacy.
- Czy planujecie dodac etatowych npcy nie koniecznie takich co zabije druzyne 15 osobowa zakladajac ze co poniektorzy maja umy aj?
- Czy planujecie miejszyc czas pomiedzy zabiciem npca etatowego do respawnu etatu z tego samego npca?
Juz obecnie ciezkawo chyba wiekszosci gildii samemu czyli gildiowo zorganizowac sie. Mowie o zebraniu z 15-20 osob zeby spokojnie cos ubic. Trzeba laczyc organizacje co nie zawsze jest wskazane badz chciane. Tak to przynajmniej byl ten jeden na te pare miesiecy... Wiadomo ze wiekszosc ludzi na arce to dinozaury... Ludzie ktorych od lat sie widzi w KTO. Wiekszosc z nich ma prace, zony, dzieci i nie ma czasu na gre po 20h dzienie ale jednak lubi sobie pograc. Czemu kolejne zmiany prowadza do tego zeby na jak najdluzszy czas przykuwac nas do arki? Panowie, grywalnosc spada imo, i nie mowcie ze nie bo gram juz w ta gre ok 10 lat. Nie przybijajcie kolejnych gwozdzi do trumny arkadii! W koncu wszyscy ja lubimy i bedziemy lubic pewnie.. Ale takie zmiany nie ciesza... Ba, nie wiadomo nawet do konca do czego one docelowo maja prowadzic.
No chyba ze to czesc jakiegos 100 letniego planu ale poki nam o tym nie powiecie, to sie nie dowiemy.
<to nie placz a raczej pytanie polaczone z przemysleniami..>
Pozdrawiam.
Jesli, jak napisales, nie ma nowych graczy, to nie potrzeba takze nowych etatow. Wiec nie widze problemu.
Rafgart
Jak wiadomo graczy na arkadii raczej nie przybywa. Zmieniaja sie tylko secondy.. A nawet jak przybywa to i tak maja ciezko bardzo. W przeciwienstwie do secondow ktorzy maja wszystko na tacy.
- Czy planujecie dodac etatowych npcy nie koniecznie takich co zabije druzyne 15 osobowa zakladajac ze co poniektorzy maja umy aj?
- Czy planujecie miejszyc czas pomiedzy zabiciem npca etatowego do respawnu etatu z tego samego npca?
Juz obecnie ciezkawo chyba wiekszosci gildii samemu czyli gildiowo zorganizowac sie. Mowie o zebraniu z 15-20 osob zeby spokojnie cos ubic. Trzeba laczyc organizacje co nie zawsze jest wskazane badz chciane. Tak to przynajmniej byl ten jeden na te pare miesiecy... Wiadomo ze wiekszosc ludzi na arce to dinozaury... Ludzie ktorych od lat sie widzi w KTO. Wiekszosc z nich ma prace, zony, dzieci i nie ma czasu na gre po 20h dzienie ale jednak lubi sobie pograc. Czemu kolejne zmiany prowadza do tego zeby na jak najdluzszy czas przykuwac nas do arki? Panowie, grywalnosc spada imo, i nie mowcie ze nie bo gram juz w ta gre ok 10 lat. Nie przybijajcie kolejnych gwozdzi do trumny arkadii! W koncu wszyscy ja lubimy i bedziemy lubic pewnie.. Ale takie zmiany nie ciesza... Ba, nie wiadomo nawet do konca do czego one docelowo maja prowadzic.
No chyba ze to czesc jakiegos 100 letniego planu ale poki nam o tym nie powiecie, to sie nie dowiemy.
<to nie placz a raczej pytanie polaczone z przemysleniami..>
Pozdrawiam.
Jesli, jak napisales, nie ma nowych graczy, to nie potrzeba takze nowych etatow. Wiec nie widze problemu.
Rafgart
Re: Pytania do Czarodziejów
Czy gdyby ktos zaprojektowal i napisal od nowa system dla arkadii, z tym ze w technologii .NET to czy bylaby mozliwosc przeniesienia sie? Oczywiscie jesli bylby w pelni sprawny i oferowalby to co juz jest, a nawet jeszcze wiecej
Byloby to napisane od poczatku, a nie zmodyfikowany system wywodzacy sie z mudow angielskich.
Z tego co czytalem to niepotrzebnie przy kazdym przedmiocie podaje sie wszystkie jego odmiany i jeszcze rodzaj. Rodzaj rzeczownika mozna okreslic majac dana jego wymiane (trzeba sprawdzic ktore przypadki sa takie same, ktore sie roznia). Do tego gdyby zastosowac slownik (nieregularna odmiana rzeczownikow) to w kodzie wystarczyloby podawac tylko nazwe w mianowniku, ulatwilo by to sprawe.
Nie planujemy zmiany engine'u Arkadii. Jeżeli chodzi o spolszczenie, to pionierzy Arkadii wykazali się ogromnym talentem inżynierskim i jest to zrobione bardzo dobrze. Jednakże jeśli ktoś będzie miał ochotę projektować i pisać nowego drivera w .NET, to trzymamy kciuki.
Yarrid
Byloby to napisane od poczatku, a nie zmodyfikowany system wywodzacy sie z mudow angielskich.
Z tego co czytalem to niepotrzebnie przy kazdym przedmiocie podaje sie wszystkie jego odmiany i jeszcze rodzaj. Rodzaj rzeczownika mozna okreslic majac dana jego wymiane (trzeba sprawdzic ktore przypadki sa takie same, ktore sie roznia). Do tego gdyby zastosowac slownik (nieregularna odmiana rzeczownikow) to w kodzie wystarczyloby podawac tylko nazwe w mianowniku, ulatwilo by to sprawe.
Nie planujemy zmiany engine'u Arkadii. Jeżeli chodzi o spolszczenie, to pionierzy Arkadii wykazali się ogromnym talentem inżynierskim i jest to zrobione bardzo dobrze. Jednakże jeśli ktoś będzie miał ochotę projektować i pisać nowego drivera w .NET, to trzymamy kciuki.
Yarrid
Re: Pytania do Czarodziejów
Czy nieprzetrwalnosc buklakow z alkocholem jest nadal koniecznmoscia ?
Nie.
Rafgart
Nie.
Rafgart
Jaskiniowy ogromny troll zaatakowal schylajac sie nisko i lekko dotknal Hunverta w glowe prawa stopa.
Re: Pytania do Czarodziejów
Czy emot, ktory pozwala na ujawnienie swojego imienia bez jednoczesnego przedstawienia sie postaci
jak przy uzyciu komendy 'przedstaw sie' jest celowym zabiegiem zaakceptowanym przez Wizow czy jest
to wynik niedopatrzenia podczas kodowania owych emotow w pewnych stowarzyszeniach?
G.
Jest raczej niewskazany. Mozna go zglosic, od jego istnienia nikt nie umrze (choc w sumie moze kto wie...).
Rafgart
jak przy uzyciu komendy 'przedstaw sie' jest celowym zabiegiem zaakceptowanym przez Wizow czy jest
to wynik niedopatrzenia podczas kodowania owych emotow w pewnych stowarzyszeniach?
G.
Jest raczej niewskazany. Mozna go zglosic, od jego istnienia nikt nie umrze (choc w sumie moze kto wie...).
Rafgart
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Pytania do Czarodziejów
Ja mam pytanie odnosnie obecnego plywania. Czy komunikaty odnosnie ilosci powietrza jakie nam zostalo sa jakos losowe, czy tez sama ilosc powietrza jest losowa czy jak.
Bowiem tak:
Przypadek 1. Plywam sobie pod woda no i jest najpierw komunikat:
przez kilkanascie sekund.
Nastepnie
przez kilkadziesiat sekund.
Potem
rowniez przez kilkadziesiat sekund.
Pozniej
stan ten trwal okolo 30 sekund zanim pojawil sie komunikat:
.
po ktorym to wyplynalem.
Przypadek 2. Plywam sobie inna postacia na wyzszym poziomie no i fakt ze gdzies indziej (ale plywanie zdaje sie byc ujednolicone)
Pierwsze komunikaty:
trwaja podobna ilosc czasu.
Natomiast nastepny komunikat
trwal juz nie ok 30 ale ok 7 sekund (czas jaki potrzebowalem na przeplyniencie jednej lokacji).
Widzac az takie roznice w plywaniu, poprostu czlowiek sie boi, ze kiedys mu braknie tego powietrza mimo, ze wczesniej przeplywal owy odcinek wiele razy.
Huggus.
Nie udostepniamy informacji o tym czy cos jest losowe czy nie. Mozesz to wywnioskowac z wlasnego doswiadczenia.
Rafgart
Bowiem tak:
Przypadek 1. Plywam sobie pod woda no i jest najpierw komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Zapas powietrza wystarczy ci jeszcze na dlugo.
Nastepnie
Kod: Zaznacz cały
Zapas powietrza wystarczy ci jeszcze na troche.
Potem
Kod: Zaznacz cały
Przebywanie pod woda staje sie coraz trudniejsze. Pomysl o wyplynieciu na powierzchnie.
Pozniej
Kod: Zaznacz cały
W twych plucach braknie juz tlenu. Lepiej wyplyn natychmiast.
Kod: Zaznacz cały
Czujesz ze za chwile pluca pekna ci z braku tlenu. Wyplyn natychmiast!
po ktorym to wyplynalem.
Przypadek 2. Plywam sobie inna postacia na wyzszym poziomie no i fakt ze gdzies indziej (ale plywanie zdaje sie byc ujednolicone)
Pierwsze komunikaty:
Kod: Zaznacz cały
Zapas powietrza wystarczy ci jeszcze na dlugo.
Zapas powietrza wystarczy ci jeszcze na troche.
Przebywanie pod woda staje sie coraz trudniejsze. Pomysl o wyplynieciu na powierzchnie.
Natomiast nastepny komunikat
Kod: Zaznacz cały
W twych plucach braknie juz tlenu. Lepiej wyplyn natychmiast.
Widzac az takie roznice w plywaniu, poprostu czlowiek sie boi, ze kiedys mu braknie tego powietrza mimo, ze wczesniej przeplywal owy odcinek wiele razy.
Huggus.
Nie udostepniamy informacji o tym czy cos jest losowe czy nie. Mozesz to wywnioskowac z wlasnego doswiadczenia.
Rafgart
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Re: Pytania do Czarodziejów
Jednym z podstawowych umow zboja (dlatego ten zawod wybralem) jest "blokowanie wyjscia" . Czy jest szansa na wprowadzenie modyfikacji w tej umiejetnosci tak zeby wysokie wytrenowanie przekladalo sie na : skutecznosc/predkosc nakladania bloku/szanse na to ze przeciwnik nie zauwazy/mozliwosc zadawania ciosow (to akurat trener zboja potrafi).
Obecnie umiejetnosc ta na pk sluzy jedynie jako marny straszak.
Nie ma takiej szansy.
Rafgart
Obecnie umiejetnosc ta na pk sluzy jedynie jako marny straszak.
Nie ma takiej szansy.
Rafgart
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Pytania do Czarodziejów
Co sie stalo z Arka?
Tak jak w Sprawach Technicznych: była awaria, ale już wszystko pod kontrolą.
Yarrid
Tak jak w Sprawach Technicznych: była awaria, ale już wszystko pod kontrolą.
Yarrid