Pytania do Czarodziejów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Caradhras » 08 kwie 2009 17:46

Takie techniczne pytanko odnosnie skasownych postaci i ich przywracania realnie rzecz ujmujac jak dlugo przechowywana jest informacja na temat skasowanych postaci istniejacych pod danym kontem.



viewtopic.php?p=901#p901

Ok thx

Horvath
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2009 12:26

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Horvath » 09 kwie 2009 12:27

Czy moznaby przestawic windy w Mahakamie, tak by jak jedna jest na dole, to druga byla na gorze? Mozna korzenie zapuscic :P

Pomysły należy zgłaszać na Arkadii za pomocą komendy zglos.
Yarrid

Saggiga
Posty: 80
Rejestracja: 16 mar 2009 09:24

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Saggiga » 09 kwie 2009 13:06

Te przerwy w połączeniu to nie wina serwera arkadii?

Horvath
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2009 12:26

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Horvath » 10 kwie 2009 15:54

Czy przy lowieniu moze byc dozwolony jeden trigger? Tylko na zaciecie ryby? Wyklucza to wowczas lowienie bez swiadomosci, a znaczaco ulatwia to lowienie, bo czasem sie czlowiek tak zamysli...

Zabronione są mechanizmy, które wysyłają komendy sterujące postacią automatycznie, bez ingerencji gracza.

Yarrid

Borys
Posty: 21
Rejestracja: 13 lut 2009 19:25

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Borys » 13 kwie 2009 17:28

Witam,

chciałem zapytać czy notki na tablicach w miastach mogą zawierać
obrazki ASCII czy nie?

Awatar użytkownika
Aran
Posty: 34
Rejestracja: 07 lut 2009 02:14

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Aran » 13 kwie 2009 23:25

Polecam: wiesci 67. (Tytul: "W sprawie obrazkow")

Goldfinger
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pytania do Administracji

Post autor: Goldfinger » 14 kwie 2009 00:15

Witam!
Wesołych Poświąt!

Czy mógłbym się dowiedzieć dlaczego moje poprzednie pytanie zostało całkowicie ominięte?

Jakos sie przeoczylo ;)

Awatar użytkownika
Caradhras
Posty: 112
Rejestracja: 27 lut 2009 01:30
Lokalizacja: Craag Ros

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Caradhras » 14 kwie 2009 00:31

Takie male pytanie kiedy otworzycie arke i jesli mozna wiedziec czemu byla zamknieta ?

Juz jest otwarta. Zmieniony zostal sposob tworzenia nowej postaci i wystapily drobne komplikacje.

Rafgart

Vernst
Posty: 1
Rejestracja: 14 kwie 2009 01:04

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Vernst » 14 kwie 2009 01:08

Witam.
Mam pytanie odnosnie zwierzat. Czy znany jest przyblizony czas ich "naprawy"?
Chcialbym wziasc pewien AJ z ktorym polowanie jest zwiazane, a obecie jest z tym ciezko.
Pozdr.

Zwierzeta nie sa zepsute. Bez odpowiedniego zawodu polowanie ma byc trudne.
System lowiectwa nadal jest jednak tymczasowy i moze w przyszlosci ulec zmianie.

Rafgart

Trax
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2009 02:48

Re: Pytania do Czarodziejów

Post autor: Trax » 14 kwie 2009 02:52

Male pytanko jak wyglada mechanizm powstawania mutacji od picia wpody z pewnej chrzcielnicy w pewnym zamku w pewnej krainie. Interesuje mnie co decyduje o rodzaju mutacji czy jest to random czy jak to jest losowane... i czy zawsze postac bedize uzyskiwala ta sama mutacje i ile takich mozna miec maxymalnie.

Nie udzielamy odpowiedzi na takie pytania. Czegos takiego mozesz sie dowiedziec tylko na mudzie.

Rafgart

Zablokowany