Strona 13 z 20

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 16:41
autor: Noah
Brot pisze:a może dokładnie odwrotnie.. jakiemuś elfowi wpadł w oko i dlatego tak za nim gonił? :D
A jakby go druga strona konfliktu zobaczyla w momencie uniesienia z tym elfem? Dostał by w dupe od drugiej strony konfliktu!

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 16:53
autor: Pier
Re: up
hyhy, ale ten kolega nie lubi być zewszad adorowany ;)

re: brot
A Ciebie kolego się czyta gorzej niż Vladymira, bo dobrnawszy wreszcie do końca nic nie zapamietalem i nie mam na co popsioczyc, a drugi raz nie chce mi się tego czytać :D

re: Ulav
myśle ze gdyby nie rycesz nie byłoby tej Ciri, która znamy. Tak wiec dobrze Rycesz dogodzil wszystkim! Tesz chce być Ryceszem! Może Vladymir jest taki wrażliwy bo nie poznał bliżej Rycesza ;)

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 17:32
autor: Raglak
Ulav, a czy ciebie twoj rycesz skrzywdzil? Bo sobie nie przypominam! No to jakby mogl skrzywdzic Ciri?!?!?!?

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 17:33
autor: Brot
Pier
Miałem nadzieję że ludzie mało zapamiętają z garści luźnych przemyśleń. Ale sądziłem, że wszyscy zapamiętają końcówke o piwie :lol:

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 20:26
autor: Redaan
Dlatego drogi czytelniku, jeśli spodziewasz się w naszym świecie znaleźć przygody, jakie stały się udziałem Geralta, to srodze się zawiedziesz, gdyż nie jest naszym zadaniem przepisywanie i rozpowszechnianie książek Sapkowskiego. Od tego są wydawnictwa. My chcemy dać graczom możliwość przeżycia swoich własnych przygód, mozliwość wcielenia się w postać o jakiej tylko zamarzy. Mamy nadzieję, że grając spełni swoje ukryte pragnienia, a może odkryje w sobie powołanie, którego wcześniej nie dostrzegał, kto wie. Mamy nadzieję, że gracze bedą potrafili spojrzeć na naszą pracę przychylnym okiem, nie zaślepionym całkowicie wspaniałą twórczością Sapka
Tyle na arkadia.rpg.pl o domenie Ishtar. Czas juz skonczyc te malo wnoszaca dyskusje o rpgu/braku rpga. Swiat domeny Ishtar nie jest lustrzanym odbiciem swiata z sagi Sapkowskiego. I tego sie trzymajmy. A jesli jakiemus ludziowi przeszkadzaja "Wiewiorki" w Ishtar to zawsze moze przeniesc sie do Imperium. Jak to juz czesto na forum bywalo sprawa jak zwykle przejaskrawiona. Nie ma to jak czasem pocisnac na forum czy to Scoia czy to Korsom czy to nawet Cechowi. Jak sie nie podoba to nie grajcie i tyle.

Vladimir: Ucieknę
Paper bags and angry voices
Under a sky of dust
Another wave of tension
Has more than filled me up
All my talk of taking action
These words were never true
Now I find myself in question
(They point the finger at me again)
Guilty by association
(You point the finger at me again)

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 21:38
autor: Kematian
Jak są wiewiórki to mogliby być wiedźmini ^^

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 22:09
autor: Binken
I najlepiej na koniach :mrgreen: niekoniecznie z lukami.

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 25 lut 2011 22:40
autor: Gość
Redaan: nie, mnie nie przeszkadzaja wiewiorki czy jakakolwiek inna gildia w Ishtar, mnie przeszkadzaja ataki bez powodu pod przykrywka rpg'a, bynajmniej nie chcialem tutaj 'pocisnac' komandu czy jakiejkolwiek gildii, chcialem zwrocic po prostu uwage na jakies zachowanie, ktore moim zdaniem jest nie w porzadku. Odnosnie tego hasla 'jak sie nie podoba to nie grajcie' - coz, to ostatecznosc, nie zamierzam sie poddawac, poki nie sprobuje zmienic tego co mi sie nie podoba. Ten temat jest taka proba. Nie chce sie przenosic do Imperium z prostej przyczyny, Ishtar jest mi duzo blizsze, lepiej sie czuje w swiecie wykreowanym przez ASA niz w Starym Swiecie.

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 26 lut 2011 02:11
autor: Jaeden
Vladimir pisze:Redaan: nie, mnie nie przeszkadzaja wiewiorki czy jakakolwiek inna gildia w Ishtar, mnie przeszkadzaja ataki bez powodu pod przykrywka rpg'a, bynajmniej nie chcialem tutaj 'pocisnac' komandu czy jakiejkolwiek gildii, chcialem zwrocic po prostu uwage na jakies zachowanie, ktore moim zdaniem jest nie w porzadku. Odnosnie tego hasla 'jak sie nie podoba to nie grajcie' - coz, to ostatecznosc, nie zamierzam sie poddawac, poki nie sprobuje zmienic tego co mi sie nie podoba. Ten temat jest taka proba. Nie chce sie przenosic do Imperium z prostej przyczyny, Ishtar jest mi duzo blizsze, lepiej sie czuje w swiecie wykreowanym przez ASA niz w Starym Swiecie.
Bzdura. Przeciez tu nie chodzi o to co jest fair, a co nie, tylko o to, ze nie mozna grac w trybie "relax", ze trzeba mimo wszystko miec oko na monitorze i wiedziec, gdzie sie jest i co robi, i w ktora strone wiac jak wpadna zle wiurki. To jest jedna ze znamiennych cech tej gry, ze jedyne bezpieczne lokacje sa w zaciszu stowarzyszenia, wszedzie indziej moze Cie szlag trafic, zawsze tak bylo i zawsze tak powinno byc. Prosze Cie, przestan nam wciskac, ze to my robimy cos zlego odgrywajac nasze postacie jak najbardziej zgodnie z tym, czego jak nam sie zdaje oczekuje od nas konwencja. Wiora widzac czlowieka ma pelne prawo chciec go zabic, potem znalezc i zabic jego zone i dzieci, i spalic jego wioske, i jeszcze posmiertnie zatruc im studnie, zeby dopelnic tego malowniczego obrazu. Nie oczekuj, ze to sie zmieni, bo chcialbys sobie poexpic w spokoju.

Re: Zabijanie innych graczy - usprawiedliwiona przyczyna.

: 26 lut 2011 08:04
autor: Ulik
Bzdurą to są nieusprawiedliwione, natychmiastowe ataki na innych graczy pod pretekstem 'bo jest człowiekiem/elfem/ogrem/krasnoludem; bo może być szpiegiem; bo zupa była za słona', niezależnie od tego kto w jakiej gildii jest. Takie akcje niezależnie od stażu gracza powinny wędrować do MG. Nie ma się co w takich przypadkach zasłaniać erpegiem, po prostu ktoś postanowił kosztem innego gracza podnieść sobie fragiem samoocenę bo brakuje mu w życiu innych przyjemności.