Buluar pisze: Boje sie, ze w zwiazku z jej powstaniem zaraz w Isztar pojawi sie 1245 nowych lokacji lasu oraz nowy 234 lokacyjny trakt. Osobiscie wolalbym w Imperium - przyda sie tu ktos z elitarnymi umiejetnosciami, nieskierowanymi na eksterminacje kogokolwiek. (Aaa, tylko niech w statucie nie maja jakis idiotycznych zalozen o obronie Imperium przed zlem, bo wszyscy by chcieli pohandlowac!;( )
Zawsze uwazalem ze im wiecej terenu tym lepiej, sensownego terenu oczywiscie...
Brak takich zalozen bylby sprzeczny ze swiatem dosc dokladnie opisanym... Choc z drugiej strony chaos jak najbardziej powinien miec mozliwosc obrotu pieniedzmi sensownego, to tylko na arkadii sa to mordercze mutanty zabijajace wszystko co sie rusza. W rpg "papierowym" sa to glownie kultysci/sekciarze rekrutujacy sie miedzy innymi wlasnie z kupcow, mieszczanstwa czy generalnie klasy sredniej. Ishtarski Cech moze byc elitarny (choc podobno elitarne gildie sa zamkniete) a Imperialny dawac zawod dostepny tez dla chaosnikow, tileanczykow itd... To tak jesli chodzi o rpg i zgodnosc ze swiatami ale jak to sie ma do realiow muda? Slabo... A bylo by naprawde kiepsko tworzyc gildie tylko dla secondow...