Exp.

Archiwum zamkniętych tematów.
Mokochid
Posty: 23
Rejestracja: 06 kwie 2010 10:46

Re: Exp.

Post autor: Mokochid »

Hej,

no reforma odebrala sporo frajdy jaka sie mialo z grania no i mam nadzieje, ze wizowie o tym wiedza bo w dluzszej perspektywie takie postepowanie nic dobrego nie wniesie. Nie wiem na czym sie opieraja wzory ale zeby pol dnia poswiecic na zdobycie malych postepow bedac na poziomie wiele przeszedl to jest jednak przegiecie. Sprawdzalem rozne expowiska i wszedzie jest tak do bani. Byc moze jest to spowodowane tym, ze mam aj i jestem w km jako mlodzik (czyli teoretycznie mam mozliwosc dostania etatu ale dluuugo go nie dostane) wiec nie wiem w tym momencie nie warto sie logowac az sie etatu nie zdobedzie?

Fajnie bylo sobie chodzic z innymi w druzynce i zwiedzac swiat klepiac rozne stwory i widzac ze to przynosi jakies efekty a teraz co? NIC, zero przyjemnosci z gry.

Nie rozumiem tez dlaczego jezeli cos bylo zle wedlug wizow to "ukarano" wszystkich.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Ghark pisze:proponuje wrocic do tematu dyskusji ;P

Ghazar pisze, ze expi mu sie tak samo majac aj jak przed zmianami. No to fajnie przynajmniej wiemy ze nie caly wzor na nowego expa jest do dupy ;P

Ja majac pelny zawod wytrenowany w ogole nie widzialem postepow od zmian. Chociaz probowalem dosc srogo, no ale po paru godzinach bez nieznakow troche sie odechciewa. Przed zmianami na 1,5 raza wyzszym levelu robilem postep w jakies 2h teraz w 3 nie moge zrobic wiec chyba cos jest nie tak.

Nie wiem jak wizowie probuja naprawic sposob naliczania expa, ale mam pewna propozycje. Niech do sily bojowej gracza brana jest pod uwage mozliwosc treningow jakie moze wykonac, czyli gracz majacy pelne umy poza specem bedzie mial sile bojowa jakby tego speca wytrenowa. Przy zmianie zawodu mozna zrobic cos w stylu zapamietywania najwiekszej wartosci speca jaka mial ten gracz, czyli zmieniajac zawod gracz traci speca jednak sila bojowa zwiazana z nim mu nie spada, to wyeliminowaloby celowe zmienianie zawodow dla szybszego expa. Wydaje mi sie ze takie rozwiazanie byloby chyba najlepszym z mozliwych nie krzywdzacym nikogo.
Jest coś takiego jak staż w zawodzie (te słynne 5h tygodniowo) - myślę, że dodanie formułki korzystającej ze stażu miałoby jak najbardziej sens i Twój pomysł nabrałby realnych kształtów.
Awatar użytkownika
Ghark
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2009 12:34

Re: Exp.

Post autor: Ghark »

Nie ukarano... to nie jest jakas tam kara przeciez. Wizowie probuja zrobic dobrze i wyeliminowac omijanie zasad dla przyspieszenia expa. Poki co cos nie wyszlo no ale to dopiero testy wiec trzymam kciuki ;]

Rennz wlasnie o to mi chodzilo oczywiscie biorac pod uwage nie tylko zawodowcow ale i aj i gp. W przypadku gp ich sila bojowa byla by ustalona na max gp, co pewnie spowolniloby exp przed wytrenowaniem tych umow, ale z drugiej strony popchneloby nowe postaci w inna strone niz exp od samego poczatku, co chyba nie jest az takie zle.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Ghark pisze:Nie ukarano... to nie jest jakas tam kara przeciez. Wizowie probuja zrobic dobrze i wyeliminowac omijanie zasad dla przyspieszenia expa. Poki co cos nie wyszlo no ale to dopiero testy wiec trzymam kciuki ;]

Rennz wlasnie o to mi chodzilo oczywiscie biorac pod uwage nie tylko zawodowcow ale i aj i gp. W przypadku gp ich sila bojowa byla by ustalona na max gp, co pewnie spowolniloby exp przed wytrenowaniem tych umow, ale z drugiej strony popchneloby nowe postaci w inna strone niz exp od samego poczatku, co chyba nie jest az takie zle.
Dla GP też jest staż zamiast starego qexpa. Można by wykorzystać właśnie do tego co mówiłeś (brak expa od startu). A w przypadku AJ i zawodów etatowych skorzystać z normalnego stażu zawodowego i spokój (-:
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Exp.

Post autor: Raglak »

Ghark u nas osoby na zwiedzil/wielce robily postepy w tym samym tempie i zabijajac mniej-wiecej tyle samo mobow co kiedys (moze z 10% wiecej). Wiec na pewno caly wzor nie jest popsuty, co najwyzej niektore expowiska...
Awatar użytkownika
Ghark
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2009 12:34

Re: Exp.

Post autor: Ghark »

Uh no to srogo... ja sparawdzalem pare expowisk, na ktorych zazwyczaj cos tam dzialalem i lipa. Mozliwe ze zmiany wplynely nie tyle na expowiska co na konkretne zawody i ich ocene... dziwne.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie »

Pelny zawod glada, zero expa w okolicy gildi.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Exp.

Post autor: Coronius »

To moze poszukaj w innym miejscu.
Rouan
Posty: 32
Rejestracja: 08 gru 2009 11:09

Re: Exp.

Post autor: Rouan »

A co jeżeli dany zawód posiada 2 bądź więcej umiejętności specjalnych?
Co z umiejętnościami specjalnymi typowo defensywnymi? Tez taki gracz ma tracić tylko dlatego, że je ma i tyle samo co gracz z ofensywnymi?
Czy spec ofensywny legionisty będzie tak samo liczony jak spec ofensywny gladiatora? Takich pytań nasuwa się wiele...

Byłbym wdzięczny jakby administracja odpowiedziała na te pytania
R.
Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Exp.

Post autor: Tipi »

Jezeli zmiana miala dotyczyc osob ktore maja nie wytrenowanego speca to ewidentnie ktos spartolil sytuacje skoro expi sie gorzej tym ktorzy tego speca nie maja, albo maja na maxa.
Zablokowany