Exp.

Archiwum zamkniętych tematów.
Keiser
Posty: 54
Rejestracja: 25 maja 2010 04:11

Exp.

Post autor: Keiser »

Temat "Pytania do Czerodziejów" jest niestety zamknięty, także zadam moje pytanie tutaj:
Drodzy Czarodzieje, czy po swoich betatestach expa na żywym oraganiźmie moglibyście powrócić do starego systemu zdobywania doświadczenia, dopóki nie naprawicie swojej ostatniej 'poprawki' ("Zmiany w systemie doswiadczenia", ewangelia Mistrza Rafgarta, datowana na "14 21 V")?

Algorytm tej zmiany został wyraźnie źle napisany, bo miał dotyczyć osób, które celowo obniżały swoje zdolności bojowe w celu zdobycia doświadczenia (jeśli znaleźliście tu błąd, to jest tylko błąd ludzi, którzy robili wcześniejszą 'zmianę' w zdobywaniu doświadczenia), a nie osób, które nie mają speca i nie mogą mieć speca (ze swoim zawodem AJ, czy ze swoim brakiem zawodu). Czemu zatem karzecie graczy z umami 'gp', czy 'aj'? Ja rozumiem, że "efekty w grze moga byc rozne zaleznie od sytuacji i rodzaju przeciwnika", ale gdzie bym nie poszedł, zdobywam doświadczenie (via postępy) wolniej, niż kiedy dwa tygodnie temu expiłem tam z wyższym oraz niższym poziomem i tymi samymi umiejętnościami.

Prosiłbym o poprawienie algorytmu na tyle, żeby nie szkodził osobom, które nie mają i nie mogą mieć speca (GP i AJ), skoro zmiana miała dotyczyć osób, które mogą mieć speca, a celowo zaniżały swoją 'wartość bojową' i o tymczasowe zawieszenie tego nowego naliczania zdobywanego doświadczenia, dopóki nie zostanie naprawione.

Pozadrawiam.
> ob paczki
Widzisz pocztowa paczke wewnatrz otwartego plociennego podroznego plecaka.
Widzisz szesc lukrowanych paczkow z marmolada wewnatrz otwartej niewielkiej saszetki ze skory wilka.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Exp.

Post autor: Coronius »

Gpki maja exp jak mialy.
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Exp.

Post autor: Ghazar »

AJ tez.
Obrazek
Muskacz
Posty: 14
Rejestracja: 29 sty 2010 01:54

Re: Exp.

Post autor: Muskacz »

Generalnie doświadczenia nie ma nigdzie; na kawale w ponad 3 godziny nie jestem w stanie zrobić postępów i to nie będąc sam.

Chciałbym tylko krótką informację od wizów, czy taki stan jest zamierzony, bo obecnie mamy grę, gdzie przy zgonie traci się 30% doświadczenia a praktycznie niemożliwe jest odrabianie po śmierci na poziomach wyższych niż wiele.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Muskacz:
Nawet na wiele trzy godzinki na postęp mniej więcej trzeba poświęcić (-:

Ghazar:
AJ ma expa słabszego niestety.

Do wizów:
Czy można prosić o wytłumaczenie czemu obniżenie swojej siły bojowej poprzez nie trenowanie umiejętności specjalnej zostało uznane za błąd? Czy tak na chłopski rozum skoro ma się mniejsze możliwości bojowe to zabicie tego samego przeciwnika nie powinno dawać większym profitów osobie bez ciosu specjalnego?
Raglak
Posty: 274
Rejestracja: 08 mar 2009 20:02

Re: Exp.

Post autor: Raglak »

Naprawde jestes taki naiwny i nie wiesz co sie dzialo przez ostatni rok na arce? To nie chodzi o osoby ktore robia zawod od zera. Ale bylo sporo osob, ktore zmienialy sobie zawod na inny, oferujacy mozliwosc treningu tej samej broni, czesto z duza iloscia pokrywajacych sie trenow (np. ohm<-->korsarz, wiorka<--->fanatyk). W zwiazku z czym nie spadal im defens, a ofens zmniejszal sie jedynie o speca. A bez speca, ale z wysokim umem w broni i defensami mozna spokojnie expic, co widac u osob z zawodem wiorki. Problem w tym, ze u osob ktore swiadomie go nie trenowaly wskakiwaly postepy w czasie rzedu poltorej godziny, na poziomach rzedu widzial i doswiadczyl. Sam sobie odpowiedz, czy na chlopski rozum jest to rozsadne.

BTW potestujcie inne expowiska, na co najmniej kilku ogolnodostepnych w Imperium jest tyle samo expa co bylo. I to nie tylko dla postaci wiele/kawal ale dla zwiedzil/wielce tez. Nie mowie, ze na innych nie powinno byc expa, ale na pewno nie jest tak ze expa nie ma nigdzie.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Raglak:
W takim razie niech w formułce sprawdza też siłę bojową wynikającą z umów. W tym momencie sprawdza chyba tylko czy masz zawód, a jeśli tak to ucina odpowiednio zdobywanie doświadczenia. Tak jak pisałem (niestety w złym temacie więc zniknęło) - posiadam 17% speca, mniej niż 40% umiejętności walki bronią i mniej więcej tyle samo na unikach, a w porównaniu z expieniem przed zmianami potrzebuję prawie równo dwa razy więcej zabitych mobów - dokładnie tyle samo ile osoba z pełnym zawodem. Dlatego wydaje mi się, że coś tu jest odrobinkę nie w porządku.
Ghazar
Posty: 87
Rejestracja: 15 lut 2009 21:54

Re: Exp.

Post autor: Ghazar »

Rennz: Mam postac AJ. Expie tak jak expilem, zadnej zmiany.
Obrazek
Pieter
Posty: 65
Rejestracja: 10 gru 2009 12:40

Re: Exp.

Post autor: Pieter »

Ja nie gram już dośc długo nie licząc jednego zalogowania się żeby wpisać 'kto', czy przeczytać tablice. Ale zrobiłem sobie w czasach gdy grałem przerwę od ekspienia dwumiesięczną i zająłem się karierą handlarza. Potem naszła mnie ochota coś ubić, więc ubrałem się tak jak zwykle do expa i poszedłem na orki. Ork jeden na jeden mnie pogonił a byłem dwa poziomy silniejszy niż kiedy zaczynałem kiedyś je bić. A oficjalnie wtedy nie było żadnych zmian w expie, sile stworków itp. .

Przestałem cokolwiek rozumieć z tej gry. Tak na prawdę to wyleczyło mnie z grania. To zupełnie inna gra niż kiedy w 2002 zaczynałem grać. Nie było AJ wtedy, nie było haczyków do wędek, sieci, polować mógł każdy, były obowiązkowe zadania, nie było blokowania, większość była bez zawodu, banki pobierały 30% przy wpłacie i wypłacie i chciało się grać.

Wolę zapłacić 300 zl za rozpoczecie grania w jakąś komercyjną grę niż zalogować się na darmową arkadię.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Exp.

Post autor: Rennz »

Ghazar:
Nie przeczę, ale różne rzeczy od różnych osób się słyszy, a prawda i tak leży po środku (-:
Zablokowany