Exp.
Re: Exp.
Ok, po dzisiejszej zmianie zauważyłem zmianę na lepsze w expieniu samemu. Jest lepiej - mam na wiele (AJ) postępy po 1,7h, nie po 2,5h. Dziękuję.
Mam nadzieję, że Arkadia nie dąży tylko do zdobywania doświadczenia na tzw. 'expie' jedynie w drużynach (bo niektórzy mogą np. grać tylko w nocy, a graczy nie ma już tylu co kiedyś; o 'dobrej' drużynie też można pomarzyć nawet w dzień, jeśli nie należy się do sensownej gildii).
Mam nadzieję, że Arkadia nie dąży tylko do zdobywania doświadczenia na tzw. 'expie' jedynie w drużynach (bo niektórzy mogą np. grać tylko w nocy, a graczy nie ma już tylu co kiedyś; o 'dobrej' drużynie też można pomarzyć nawet w dzień, jeśli nie należy się do sensownej gildii).
Ostatnio zmieniony 29 maja 2010 05:54 przez Keiser, łącznie zmieniany 1 raz.
> ob paczki
Widzisz pocztowa paczke wewnatrz otwartego plociennego podroznego plecaka.
Widzisz szesc lukrowanych paczkow z marmolada wewnatrz otwartej niewielkiej saszetki ze skory wilka.
Widzisz pocztowa paczke wewnatrz otwartego plociennego podroznego plecaka.
Widzisz szesc lukrowanych paczkow z marmolada wewnatrz otwartej niewielkiej saszetki ze skory wilka.
Re: Exp.
Mi sie nie podoba, jako poczatkujacemu.Kiedys to mialem pojecie jakie postepy robilem, a teraz po czterech godzinach nieznaki, ale na tych nieznakach zrobilem 4 podpoziomy.Nie rozumiem tego posuniecia, postepy powinny byc skalowane, inaczej nie oddają niczego....
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Exp.
Jeśli chcieliście pomóc odzyskać równowagę, która była wypaczona przez graczy, którzy nabili bardzo wysokie poziomy wykorzystując szybki przyrost doświadczenia przy braku wytrenowania speca, to zrobiliście dokładnie odwrotnie. Jeśli oni wtedy robili na zwiedził nieznaki w 1.5 godziny, a my teraz na 'stare' nieznaki będziemy musieli siedzieć 6 godzin, to będzie ciężko ich dogonić.
Expienie uczciwie na tych wysokich poziomach już wcześniej było mordęgą, porównując do tego ile można stracić, kiedy chociażby padnie łącze w nieodpowiednim momencie. Zakładając, że na zwiedził traci się to co zrobiło się przez 80 'starych' nieznaków, to przy śmierci postaci traciło się 250-300 godzin expa. (nie wspominając o wyższych poziomach)
Jeśli teraz na tych poziomach ma się expić jeszcze wolniej, to będzie się tracić czasowo jeszcze więcej. Czy administracja rozważa w ogóle opcję zmniejszenia ilości traconego podczas śmierci doświadczenia?
Jak teraz przedstawia się sytuacja postaci w początkowej fazie trenowania nowego zawodu? W tych samych warunkach, postać powinna mieć postępy w podobnym czasie niezależnie od tego czy ma 10% zawodu, 50% zawodu, czy 100% zawodu?
Expienie uczciwie na tych wysokich poziomach już wcześniej było mordęgą, porównując do tego ile można stracić, kiedy chociażby padnie łącze w nieodpowiednim momencie. Zakładając, że na zwiedził traci się to co zrobiło się przez 80 'starych' nieznaków, to przy śmierci postaci traciło się 250-300 godzin expa. (nie wspominając o wyższych poziomach)
Jeśli teraz na tych poziomach ma się expić jeszcze wolniej, to będzie się tracić czasowo jeszcze więcej. Czy administracja rozważa w ogóle opcję zmniejszenia ilości traconego podczas śmierci doświadczenia?
Jak teraz przedstawia się sytuacja postaci w początkowej fazie trenowania nowego zawodu? W tych samych warunkach, postać powinna mieć postępy w podobnym czasie niezależnie od tego czy ma 10% zawodu, 50% zawodu, czy 100% zawodu?
Re: Exp.
Ormen: Rożnica miedzy wytrenowanym specem a nie była 20 minut na postęp, a zmienili ten system już dawno przed wieściami o tym, czyli z 2-3 miesiące temu.
Co do zmiany z expem to nie wiem czemu plączecie? ja mam postęp co 25 min teraz... chyba ze jesteście upośledzeni i lejecie szczury w Nuln.
Co do zmiany z expem to nie wiem czemu plączecie? ja mam postęp co 25 min teraz... chyba ze jesteście upośledzeni i lejecie szczury w Nuln.
Re: Exp.
Musin: na wysokich poziomach różnica między wytrenowanym specem a niewytrenowanym, była nawet 2 godzin na każde nieznaki. Wiem, że zmienili dawno temu, sam zmieniłem zawód i robiłem postępy w 4 godziny.
Ja nie płaczę. Zwyczajnie pytam jaka jest wizja wizów i do czego dążą. Postępy może i robisz w 25 minut, ale co to znaczy? Ile musisz ich zrobić żeby przeskoczyć ze zwiedził na wielce? 500? więcej?
A teksty z upośledzeniem daruj sobie i nie obniżaj poziomu forum.
Ja nie płaczę. Zwyczajnie pytam jaka jest wizja wizów i do czego dążą. Postępy może i robisz w 25 minut, ale co to znaczy? Ile musisz ich zrobić żeby przeskoczyć ze zwiedził na wielce? 500? więcej?
A teksty z upośledzeniem daruj sobie i nie obniżaj poziomu forum.
Re: Exp.
No i co z tego, ze widzisz postepy po 25 minutach? A wiesz ile expa Ci dzieki temu przybylo?Musin pisze:Ormen: Rożnica miedzy wytrenowanym specem a nie była 20 minut na postęp, a zmienili ten system już dawno przed wieściami o tym, czyli z 2-3 miesiące temu.
Co do zmiany z expem to nie wiem czemu plączecie? ja mam postęp co 25 min teraz... chyba ze jesteście upośledzeni i lejecie szczury w Nuln.
Kiedys przykladowo widac bylo, ze po ilus tam nieznakach wskocza podcechy. A teraz co... nic Wiesz, ze jakis exp leci ale nie masz pojecia ile.
Przynajmniej ja to tak rozumiem.
Do tego jesli teraz na nizszym poziomie wbilem nieduze postepy to skad mam wiedziec czy one sa tyle samo warte niz nieduze, ktore jako tako mowily mi ile wyexpilem.
Re: Exp.
Ormenie:
Żeby było "sprawiedliwie" i żebyś mógł tamtych dogonić, to trzeba by albo pozostawić taki stan jak był (czyli bez speca - szybkie expo), albo pozabijać tych, co się w ten sposób spaśli. Oba wyjścia niepoważne.
Wizowie naprawili błąd, a te nierówności naprawi czas żaden poziom w tej grze nie trwa wiecznie (no chyba, że się nie gra)
A zmiana z wyświetlanymi postępami rewelacyjna!
Początkujący (taki z poziomem =< swoje przeżył) to ma błyskawiczne expo wszędzie i nie musi kombinować. A postępy co 5 minut może i sprawiają frajdę, ale nic to nie daje w sensie informacyjnym.
Za to to wyższych poziomach już trzeba się wysilić, a szybsze postępy ułatwią badania przyrostu doświadczenia w różnych miejscach i różnych warunkach (typu skład drużyny)
Jedyny minus, to to, że będą spore różnice w ilości postępów potrzebnych do awansu pomiędzy poszczególnymi poziomami doświadczenia i póki co nie da się w ten sposób ocenić ile brakuje. A wybadanie tego na różnych poziomach zajmie sporo czasu
No i chytre ze strony wizów jest to, że gracze nie bardzo mogą zweryfikować, jakie są ostatecznie efekty reformy expa, bo zmieniła się informacja, którą dostają o zdobywanym doświadczeniu
Żeby było "sprawiedliwie" i żebyś mógł tamtych dogonić, to trzeba by albo pozostawić taki stan jak był (czyli bez speca - szybkie expo), albo pozabijać tych, co się w ten sposób spaśli. Oba wyjścia niepoważne.
Wizowie naprawili błąd, a te nierówności naprawi czas żaden poziom w tej grze nie trwa wiecznie (no chyba, że się nie gra)
A zmiana z wyświetlanymi postępami rewelacyjna!
Początkujący (taki z poziomem =< swoje przeżył) to ma błyskawiczne expo wszędzie i nie musi kombinować. A postępy co 5 minut może i sprawiają frajdę, ale nic to nie daje w sensie informacyjnym.
Za to to wyższych poziomach już trzeba się wysilić, a szybsze postępy ułatwią badania przyrostu doświadczenia w różnych miejscach i różnych warunkach (typu skład drużyny)
Jedyny minus, to to, że będą spore różnice w ilości postępów potrzebnych do awansu pomiędzy poszczególnymi poziomami doświadczenia i póki co nie da się w ten sposób ocenić ile brakuje. A wybadanie tego na różnych poziomach zajmie sporo czasu
No i chytre ze strony wizów jest to, że gracze nie bardzo mogą zweryfikować, jakie są ostatecznie efekty reformy expa, bo zmieniła się informacja, którą dostają o zdobywanym doświadczeniu